O Yamahach

Awatar użytkownika

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » śr, 29 sie 2007, 11:33

kruszon pisze:Aha... zrobiłem nią ok 70 mth.
pzdr

To zacznij myśleć o wymianie tłoka:)
Obrazek

Awatar użytkownika

kruszon
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 586
Rejestracja: ndz, 3 gru 2006, 18:35
Motocykl: EXC-R 530
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław!
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: kruszon » śr, 29 sie 2007, 13:06

IGI CROSS pisze:
kruszon pisze:Aha... zrobiłem nią ok 70 mth.
pzdr

To zacznij myśleć o wymianie tłoka:)

Co ty nie powiesz?? :mrgreen: 8) Nie tylko tłoka ale i całej reszty :)
<<WROCŁAWSKI KLUB MOTOCROSSOWY>> DOŁĄCZ DO NAS!
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw

Awatar użytkownika

somebody
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 59
Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 17:58
Motocykl: YZ 250
Styl jazdy: Motocross
Kontaktowanie:
Status : Offline

a

Post autor: somebody » śr, 26 wrz 2007, 19:33

a co powiecie o yz 250 z 98r ?bo myslę czy nie kupić

Awatar użytkownika

ravwen
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 180
Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ząbkowice śl.
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: ravwen » śr, 26 wrz 2007, 22:04

wiem że to pytanie zytnio nie na temat ale czy jak mam wr 426 to czy watrą nią jechać na tor czy lepiej sobie poszukać jakąś yz bo chciałbym sobie też pojeździć po torze a nie tylko w terenie może niedługo jakieś zawody amatorskie tylko nie widziałem żeby ktoś wr śmigał

Awatar użytkownika

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: To.mek » śr, 26 wrz 2007, 22:40

WR jest trochę za ciężka na tor, ale oczywiście możesz nią jeździć. Zawieszenie jest bardzo miękkie. Jeżeli chciałbyś 'konkretniej' po torze pojeździć, musisz już kupić typowego crossa.

Awatar użytkownika

gajowy
Turbo MX Man
Turbo MX Man
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Status : Offline

Post autor: gajowy » czw, 27 wrz 2007, 03:19

...Ale YZ450 ma tylko 4 biegi, więc w terenie masz pozamiatane. W MX ok., ale w terenie to się nie sprawdzi.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Awatar użytkownika

damian1987
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 163
Rejestracja: ndz, 17 wrz 2006, 15:17
Motocykl: ktm - yamaha 250or450 >?
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Jelenia góra
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: damian1987 » czw, 27 wrz 2007, 07:38

gajowy pisze:...Ale YZ450 ma tylko 4 biegi, więc w terenie masz pozamiatane. W MX ok., ale w terenie to się nie sprawdzi.


nie zgodze sie z toba, YZ450, z 4biegami, na torze jest dobry jak i w terenie, nie trzeba tak mieszac biegami, w 450 - 1bieg jest taki dlugi jak 2 bieg w 400lub426 .

Awatar użytkownika

gajowy
Turbo MX Man
Turbo MX Man
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Status : Offline

Post autor: gajowy » czw, 27 wrz 2007, 08:22

Nie wyobrażam sobie jazdy przeprawowej, np. w górę kamienistego strumienia, z mieliznami, gałęziami, dużymi głazami bez typowo endurowego 1 biegu.
Krótko-pojedź tak jak tu, mając do dyspozycji YZ 450, w której 1 bieg jest pomiędzy 2 a 3 biegiem pierwszej z brzegu endurówki. To se ne da. Gościnnie jeździłem chwilę YZ450, i w twardym enduro nie wyobrazam sobie jazdy tym motocyklem-tylko i wyłacznie ze względu na skrzynię. A zbicie przełożenia końcowego odbije się na szybkich szutrówkach. Koło się zamyka.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Awatar użytkownika

Pacian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: Pacian » czw, 27 wrz 2007, 12:36

Polatać polata tylko ze kosztem sprzegła 8)

Awatar użytkownika

kruszon
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 586
Rejestracja: ndz, 3 gru 2006, 18:35
Motocykl: EXC-R 530
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław!
Kontaktowanie:
Status : Offline

Post autor: kruszon » czw, 27 wrz 2007, 13:13

Potwierdzam wypowiedzi poprzedników. Miałem YZ450 i w terenie to jest poprostu męczarnia... Ale na torze... MNIAM!!
<<WROCŁAWSKI KLUB MOTOCROSSOWY>> DOŁĄCZ DO NAS!
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw

Awatar użytkownika

squash0
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 144
Rejestracja: pn, 7 maja 2007, 03:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: wawa
Status : Offline

Post autor: squash0 » pt, 28 wrz 2007, 17:43

modele motorków z usa ,nie wiem czy wszystkie ale mają inny kąt głowki ramy a to ze względu na inne tory ,na europejskich a szczególnie polskich są przeważnie długie proste mało zakrętów i hopek dlatego na europe jest inny kąt natarcia przedniego koła ,a reszta jest taka sama
zresztą różnicy na głoówce nie odczuwa się (można to regulować ugięciem tylnej sprężyny i wpuszczeniem amorów w pólki :roll:
te motorki z usa są jakby krótsze (POLECAM) :lol:
aha i starsze yamahy z usa miały twardsze zawiechy standartowo ,pewnie teraz też :twisted:

Awatar użytkownika

Yamaciek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: pt, 17 mar 2006, 16:38
Motocykl: Łajzi 450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Status : Offline

Post autor: Yamaciek » pt, 28 wrz 2007, 21:39

Który moto robiony na stany ma inną ramę?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość