Foty freestyle MX

Tu umieszczaj linki do twoich fotografii posadzonych na innych serwerach
Awatar użytkownika
Autor tematu
Bosman71
Admin
Admin
Posty: 50
Rejestracja: wt, 18 sty 2005, 21:17
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:
Status : Offline

Foty freestyle MX

Post autor: Bosman71 » wt, 22 lis 2005, 21:05

Tu umieszczaj fotki z wyczynami FMX

Awatar użytkownika
Maciek cr
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 20
Rejestracja: czw, 4 sie 2005, 14:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Maciek cr » wt, 22 lis 2005, 23:04



Awatar użytkownika
Brodi
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 148
Rejestracja: pn, 14 lut 2005, 23:34
Motocykl: CRF250, Monster
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wawa/Socho/Wrocław
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Brodi » śr, 23 lis 2005, 21:46

to ostatnie zdjęcie gościa zaklinającego WSK (tak mi sie wydaje z e to WSK) jest niesamowite!!!! \:D/
"Only the dead have seen the end of the war" - Plato

"Face your fears. Live your dreams"

Awatar użytkownika
EXC rider
VIP
VIP
Posty: 349
Rejestracja: czw, 19 maja 2005, 15:31
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: EXC rider » śr, 23 lis 2005, 22:20

tak to WSK, ten chlopak jezdzi tez na CR 125 (fotki w linkach wyzej) ale na wuesce jest nie do objechania 8)

Awatar użytkownika
Maciek cr
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 20
Rejestracja: czw, 4 sie 2005, 14:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Maciek cr » czw, 24 lis 2005, 14:46

wkońcu to Wjejski Sprzęt Kaskaderski :D

Awatar użytkownika
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » ndz, 4 gru 2005, 19:44

hmm... :roll: To moze i ja dam wam ze dwie fotki nic specjalnego ale nie mam nic innego :(
http://www.motosmok.pl tam sa foty z nowego targu z zawodow :wink:
http://www.maciekisbrandt.cba.pl
http://www.bikepics.com/pictures/368298/
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Awatar użytkownika
Kafka
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 218
Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Post autor: Kafka » czw, 8 gru 2005, 23:05

Maciek Cr i Isbi -> możecie mi powiedzieć który element na waszych zdjęciach to freestyle? Nie widze tam rzadnych trików kięc pomyliliście działy a przynajmniej tematy.

Awatar użytkownika
thomas
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 16
Rejestracja: czw, 18 sie 2005, 12:18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: 3-city
Status : Offline

Post autor: thomas » pt, 9 gru 2005, 13:17

: kafka
to jest freestyle, i to do kwadratu, nie uważasz? :lol:
http://www.bikepics.com/pictures/356462/

nie czepiaj się, każdy kiedyś zaczynał... :evil:
Thomas WR 400 było KTM SX125, Honda CR250)
życie jest zbyt krótkie, by chodzić po ziemi

Awatar użytkownika
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » pt, 9 gru 2005, 15:42

Aha to fajnie myslalem ze tu mozna zamieszczac foty fmx i mx a po za tym jestem ciekaw jak ty wykonujesz freestyle bo podejrzewam ze sam nic szczegulnego nie umiesz :evil:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Awatar użytkownika
Kafka
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 218
Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Post autor: Kafka » pt, 9 gru 2005, 16:51

Nie denerwujcie sie. Isbi wcale nie twierdze że umiem wiecej od ciebie ale ja nie zamiszczam swoich fotek w temacie dla FMX bo mimo że mnie to fascynuje to nie mam nic ciekawego do pokazania. Dlatego ja nic nie zamieszczam. P.S co niektórzy chyba myślą że klasyczny skok to już FMX. To by wyjaśniało dlaczego takie fotki się tu znajdują. Niestety mylicie się.

Awatar użytkownika
zielorz
VIP
VIP
Posty: 889
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » pt, 9 gru 2005, 16:56

proponuje skonczyc dyskusje bo po co burdel robic ?? a tamte posty lacznie z moim wykasowac

pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wasze fotki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości