Kawaly na poziomie

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Filip_CK
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 284
Rejestracja: pn, 5 lis 2007, 18:38
Motocykl: KXF 250 2011
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kielce
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kawaly na poziomie

Post autor: Filip_CK » pn, 11 lut 2008, 20:49

popieram,
macgdynia bije na łeb na szyje :D
KTM for life

www.promobile.pl

MSK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 98
Rejestracja: pt, 26 paź 2007, 08:20
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubelskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kawaly na poziomie

Post autor: MSK » wt, 12 lut 2008, 09:56

Jasio przychodzi ze szkoly do domu, podchodzi do ojca i mowi:
-tato dostalem dzis pałe z matmy
- za co?
- baba wziela mnie do odpowiedzi i zapytala ile to jest 2 x 3
- no i co?
- no i odpowiedzialem ze 6
- i za to dostales pale?
- nie! pozniej zapytala mnie ile to jest 3 x 2
- no toż to jeden h*j!
- i tak tez jej odpowiedzialem...

Awatar użytkownika
piotrgurski
Moderator
Moderator
Posty: 768
Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 2 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kawaly na poziomie

Post autor: piotrgurski » ndz, 17 lut 2008, 11:42

Na kompanie wojska wpada generał i mówi: dzisiaj przyjeżdza do nas Matka Boska :shock:
Żołnierze nie czekając za rozkazem odrazu zabrali sie za wielkie porządki takie że cała jednostka
lśniła. Po jakimś tam czasie wpada znowu ten sam generał i mówi: Bosek do świetlicy matka przyjechała.
ADV/Adventure

sniezek_17
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 62
Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 08:39
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myślenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kawaly na poziomie

Post autor: sniezek_17 » sob, 8 mar 2008, 22:46

kupil rusek auto noffka salonoffka i po tygodniu przyjezdza na gwaracje ze skrzynia biegow padla Ci zdziwieni ale ok zrobili mu.. za jakis czas znowu przyjezdza i znowu mowi ze skrzynia biegow zatarta Ci juz w szoku mysla co jest grane,, ale ok gwarancja full serwis zrobili mu.. za 2tygodnie znow rusek przyjezdza do serwisu a mechanicy juz wk*****ni i mowia : Panie jak pan to jezdzi przeciez to nowe auto to nie mozliwe zeby skrzynia wytrzymywala tak krotko! rusek na to .. no jak to jak : jedynka, dwojka , trojka , czworka, piatka i RAKIETUU !! hihi :)
EXC 125 pomarańczowa rakieta ;]

grzeniu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 227
Rejestracja: śr, 31 paź 2007, 11:13
Motocykl: Yz 250 2t 07'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kingston
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kawaly na poziomie

Post autor: grzeniu » pn, 10 mar 2008, 22:54

Trzech facetów przy piwku rozmawia o swoich żonach. po jednym drugim trzecim piwie przychodzi temat sexu. no i panowie zaczynaja porownywac cipki swoich zon.
pierwszy mowi: moja jest jak paryż, taka rozświetlona, wiecznie żywa....
drugi mowi: moja jest jak londyn, wiecznie wilgotna...
a trzeci na to: a moja jest jak ciechocinek...
jakto janek? dlaczego ciechocinek?
dziura... poprostu dziura...
Mój kanał: http://pl.youtube.com/user/gmaliszewski

Aprilia Rx 50 --> Ktm Sx 125 --> Yamaha Yz 250f --> Suzuki Rm-Z 250 --> Yamaha Yz 250

ZYCHU
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 72
Rejestracja: wt, 26 gru 2006, 13:21
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kawaly na poziomie

Post autor: ZYCHU » pt, 14 mar 2008, 23:45

Dwóch kolesi miało problem.Mianowicie jeden mial duzego kutacha, a drugi całkiem małego pypcia.Oboje chcieli wprowadzic u siebie zmiany i z tym problemem skierowali sie do apteki.Aptekarka ich pocieszyla, gdyż miała ona tabletki na zmiane wielkosci przyrodzenia.Jedne na zwiekszenie, drugie na zmniejszenie.Sprzedała im te tabletki, lecz niestety pomylila sie i dala im je na odwrót.
Nastepnego dnia przychodzi do apteki koles od małego ptaka i mowi:

PROSZE PANI!! CO JEST!! MAM TAKIEGO MAŁEGO,ŻE GO PRAWIE NIE WIDAĆ!!!!!!!!

Apterarka: A gdzie pana kolega????!!!:O

ZWIJA SWOJEGO ZA ROGIEM!!
#999

bubba
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 200
Rejestracja: sob, 29 lip 2006, 12:54
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa-Anin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kawaly na poziomie

Post autor: bubba » sob, 15 mar 2008, 04:22

Kobiety przekłuwają sobie uszy, nosy, pępki, brodawki, rodzą dzieci często maja cesarkę, wstrzykują silikon w różne
części ciała, depilują gorącym woskiem włosy
na nogach, pod nosem, na wzgórkach łonowych, robią sobie
lifting, tatuaże, odsysają sobie tłuszcz, zmniejszaja pośladki, usuwają żebra, operuja biusty, usuwają skórki na palcach
a nie można ich posuwać w pupę bo to... boli :) IRYTUJĄCE PRAWDA??
BLUE RIDER

plazgut
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 454
Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
Motocykl: CRF250R '06
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kawaly na poziomie

Post autor: plazgut » sob, 15 mar 2008, 10:22

bubba pisze:Kobiety przekłuwają sobie uszy, nosy, pępki, brodawki, rodzą dzieci często maja cesarkę, wstrzykują silikon w różne
części ciała, depilują gorącym woskiem włosy
na nogach, pod nosem, na wzgórkach łonowych, robią sobie
lifting, tatuaże, odsysają sobie tłuszcz, zmniejszaja pośladki, usuwają żebra, operuja biusty, usuwają skórki na palcach
a nie można ich posuwać w pupę bo to... boli :) IRYTUJĄCE PRAWDA??
hehehe aż kurcze sie zgodze z tym :mrgreen: Dobre argumenty :mrgreen:
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek :), Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250

grzeniu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 227
Rejestracja: śr, 31 paź 2007, 11:13
Motocykl: Yz 250 2t 07'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kingston
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kawaly na poziomie

Post autor: grzeniu » sob, 15 mar 2008, 11:12

a po co dziewczyny robią sobie kolczyk w pępku??



żeby na stare lata mogły sobie choinkę zapachową powiesić :mrgreen:
Mój kanał: http://pl.youtube.com/user/gmaliszewski

Aprilia Rx 50 --> Ktm Sx 125 --> Yamaha Yz 250f --> Suzuki Rm-Z 250 --> Yamaha Yz 250

tyski
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 51
Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 18:02
Motocykl: ...
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Jelenia Góra
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kawaly na poziomie

Post autor: tyski » pn, 17 mar 2008, 20:56

to z ta choinka to strasznie lipne :D :lol: :mrgreen:
ENDURO jako zywioł pobierający w życiu bohaterów litry oktanów ...

grzeniu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 227
Rejestracja: śr, 31 paź 2007, 11:13
Motocykl: Yz 250 2t 07'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kingston
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kawaly na poziomie

Post autor: grzeniu » pn, 17 mar 2008, 21:08

w takim razie coś z innej beczki ;)

Jest rzeka. na jednym brzegu rzeki stoi myszka a na drugim ptak.
myszka: ptaku, ptaku, przyleć po mnie zabierz mnie na drugą stronę rzeki...
ptak twardo,
ptak: NIE!
myszka: ptaku, ptaku, jesteś taki silny, męski, przyleć po mnie i zabierz mnie na drugą stronę rzeki...
ptak twardo przy swoim,
ptak: NIE!
myszka: prosze, ptaku....
ptak: NIE!
wkońcu mysza się zdenerwowałą, wskoczyłą do wody i przepłynęła na drugi brzeg rzeki...


JAKI Z TEGO MORAŁ ??

że jak ptak stoi twardo to myszka musi być mokra...


PZDR :wink:
Mój kanał: http://pl.youtube.com/user/gmaliszewski

Aprilia Rx 50 --> Ktm Sx 125 --> Yamaha Yz 250f --> Suzuki Rm-Z 250 --> Yamaha Yz 250

arci21
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 86
Rejestracja: śr, 18 kwie 2007, 20:02
Motocykl: KTM 250 ExC :]
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: border with CZ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kawaly na poziomie

Post autor: arci21 » pn, 17 mar 2008, 21:20

8)
Chlopak odprowadza swoja dziewczyne do domu po imprezie. Kiedy dochodza do klatki, facet czuje sie na wygranej pozycji, podpiera sie dlonia o sciane i mowi do dziewczyny:
- Kochanie, a gdybys mi tak zrobila laseczke...
- Tutaj? jestes nienormalny.
- Noooo, tak szybciuko, nic sie nie stanie...
- Nie! a jak wyjdzie ktos z rodziny wyrzucic smieci, albo jakis sasiad i mnie rozpozna...
- Ale to tylko "laska", nic wiecej... kobieto...
- Nie, a jak ktos bedzie wychodzil...
- No dawaj nie badz taka...
- Powiedzialam ci ze nie i koniec!
- No wez, tu sie schylisz i nikt cie nie zobaczy, glupia.
-nie!
W tym momencie pojawia sie siostra dziewczyny. w koszuli nocnej, rozczochrana i mowi:
- Tata mowi ze juz wyrzucilismy smieci i masz mu zrobic tą laskę do cholery, a jak nie to ja mu zrobie. a jak nie, to tata mowi, ze zejdzie i mu zrobi, tylko niech zdejmie reke z tego domofonu bo jest ku**a 3 rano! :axe:
Ból to najlepszy nauczyciel ale nikt nie chce być jego uczniem /B.Lee/

I have no special talents. I am only passionately curious.
Albert Einstein

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”