O KTMach

Awatar użytkownika
GrzesiekSX
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: wt, 12 lip 2005, 11:52
Styl jazdy: Motocross
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: GrzesiekSX » sob, 19 lis 2005, 21:19

aha i jeszcze apropo KTM to ja jezdzilem wlasnie na setce i uwazam ze to bardzo dobry motocykl. Przez caly sezon nie wymianialem nic oprocz tloka itp oraz napedu, ale dla mnie motocykle ze "złotej piątki" (kawasaki suzuki yamaha honda ktm) roznia sie szczegółami ktore dla nas amatorow tak naprawde nie sprawiaja roznicy... takie moje zdanie... ale KTM z peknięta półką na zawodach w Sochaczewie to zrooobil na mnie wrazenie :roll: :lol:
YZ250F

Awatar użytkownika
zielorz
VIP
VIP
Posty: 889
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » ndz, 20 lis 2005, 17:11

PDS rózni sie tym ze remont (likwidacja luzow) w tylnym zawieszeniu w KTMie kosztuje 150 zl (malo skomplikowane polaczenie chyba jedno lozysko), a w japonczykach okolo 900.

Podane ceny sa serwisowe. A co do japonczykow mam aktualne wiadomosci bo mam luz w CRce, ale jak usłyszałem 9 stow to jednak wole zrobic to inaczej ;) tym bardziej, ze moto nie pierwszej mlodosci.

pozdro

Awatar użytkownika
but
Status : Offline

Post autor: but » ndz, 8 sty 2006, 22:11

Spokojnie dopasujesz do zawieszenia łożyska skf - koszt ok 400zł

Awatar użytkownika
Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Status : Offline

Post autor: Kaze » pt, 22 wrz 2006, 22:19

No to odgrzebałem temat, ale po co zakładać nowy. Mam takie pytanko.
KTM SX 125 Tyla Rattray Replica
Co sądzicie o tym motocyklu? A właściwie to co o nim wiecie?
but only the devil responded cause god wasn't there...

Awatar użytkownika
sniezek_17
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 62
Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 08:39
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myślenice
Status : Offline

ktm exc 125 :)

Post autor: sniezek_17 » śr, 4 paź 2006, 20:38

czesc mam pytanie co sadzisz o ktmach z 98 roku?? czy duzo odbiegaja od tych modeli z 2000 ktoregos:P chodzi mi o silnik i o przednie zawieszenie ktore niestety nie jest upside down... i mam jeszce jedno pytanie skoro mowicie ze vertex wystarczy to jaka jest cena tego tloka do exc i jeszcze ile kosztuje komplet uszczelek suma sumarru :)?? pozdrawiam

Awatar użytkownika
lycha
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 13
Rejestracja: pt, 29 gru 2006, 22:18
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

ktm 525 exc

Post autor: lycha » sob, 20 sty 2007, 00:04

rok2003 kupilem nowego pierwsza awaria to odkrecenie palenia w lewej kapie silnika rozkrecily sie srubki mocujace 2 sztuki kolo magnesowe oszlifowalo przewody i cewki .cewki sa nawiniete na bakielicie ktury zostal oszlifowany i zapchal filtry oleju doprowadzilo do zatarcia korbowodu . kolejny feler to sruby od filtra powietrza tragedia lepiej wymienic je na zwykle m6 nakretki z obudowy plastikowe da sie wymienic ale unikniesz niespodzianek .rama w tym modely to tragedia pekla pod glówka i motocykl sie rozjechal ...niezly choper w nastepnym modelu poprawili to potem widzialem jak nasi endurowcy w wiecborku równiez tak samo polamali ramy tyle ze niektórzy calkiem .amortyzator tylny dziala super ale koniecznie trzeba dopasowac do wagi ciala oryginal jest na ok 76 kg jesli sie nie myle jesli tego nie zrobisz a jezdzisz zawodniczo 100% padnie (ciagle dobijanie) .licznik od samego poczatku pokazywal jakies bzdety i sie zawieszal w koncu go zdjalem zeby sie nie denerwowac .teraz kupuje nowy motocykl zgadnij jaki ? ktm . prowadzi sie rewelacyjnie mocy pod dostatkiem zawieszenia pracuja znakomicie - po hondzie rok 97 do dzis bola mnie lokcie - potezny moment obtotowy polecam

Awatar użytkownika
gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Status : Offline

Post autor: gajowy » wt, 3 kwie 2007, 22:28

Dziś w EXC125 Chudego wybijałem łozyska z kół p/t zauwazyłem to samo, identyczne nieszczęsne rozwiązanie uszczelnienia piast co w Husqvarnie. Warga simmeringów obraca się na mięciutkiej aluminiowej tulejce, żlobiąc w niej głeboki rowek. Chudy zadecydował że robimy tak jak w mojej Husce-delikatne stoczenie tych tulejek, włozenie na gorąco cieniutkich (waga!:) pierścionków z nierdzewki, i szlif.
Nie rozumiem jak można sprzedawać motocykle enduro z tak nietrwalymi uszczelnieniami piast.
Druga sprawa-wyciąganie przedniej ośki; powiem tak-widzialem lepsze rozwiazania, chocby na przykład w starszych KTMach.
Trzecia sprawa-EXC125 zrobil na mnie bardzo dobre wrażenie (jazda). Rewelacyjnie mi się nim jeździło, to taki urwis ktory prowokuje do zabawy, pełen fun. Do tej pory jeździłem tylko CR i YZ 125 (kompletnie mi się nie podobały, a CR w szczegolności), i EXC125 zdecydowanie bardziej trafia w mój gust.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Awatar użytkownika
Terance
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 55
Rejestracja: czw, 8 mar 2007, 19:13
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lidzbark warm
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Terance » czw, 5 kwie 2007, 20:41

Co powiecia o ktm-ie 125 sx ale z `93? :oops:
Jestem amatorem wiec na poczatek powinien mi wystarczyć.Nie wybieram sie na tor,poprzedni właściciel też raczej po laskach latał.
Kawasaki KMX `96

Honda CR `01--->mały potworek

Awatar użytkownika
Pacian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pacian » pn, 9 kwie 2007, 10:35

Mam takie pytanie jakie zawory posiada KTM 450 EXC 06/07 stalowy czy tytanowe?

Awatar użytkownika
Masto
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 72
Rejestracja: wt, 14 lut 2006, 14:29
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Masto » pn, 9 kwie 2007, 13:54

Stalowe jak dawniej

Awatar użytkownika
macios6
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 21
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 21:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Leszczyny
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: macios6 » czw, 3 maja 2007, 15:31

Ja posidam KTM-e 250sx co prawda zgadzam się z moimi przedmówcami bo części do niej sa naprawde drogie i można je kupić tylko i wyłącznie u dealera KTM.(przynajmiej tak jest na śląsku).Motocykl super ciągnie równo jednym faktem który mnie mile zaskoczył jest zaawleczka a raczej korek przez kóry zmienia się olej w skrzyni biegów posiada on magnes który przyciąga odłamki metalu zjechanego itd do siebie co niepozwala się przedostać dalej do silnika,bardzo fajne rozwiązanie wymyślił KTM,następnym bajerem jest hydrauliczne sprzęgło choć sam niewiem jak one ma chodzić bo wcześniej miałem Suzuki Rm 125 i tam było normalne sprzęgło i chodziło leżej niż w mojej KTM-ie które ma hydrauliczne...Ale ogółem mówiac jestem bardzo zadowolony z mojej SX 250ccm;)
-=-Www.ForGSM.Info-=- Zajrzyj wszystko za FREE na twoją komórkę!

Awatar użytkownika
Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Chudy » ndz, 13 maja 2007, 11:46

Duzo ludzi jeździ na KTMach, więc ja mam pytanko - macie jakiś patent na te cholerne ograniczniki skrętu, żeby nie ryły takich dziur w półkach?
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości