Honda CR 125 - brak iskry, dlaczego?!

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
sopelnysa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 258
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 10:02
Motocykl: zielona kawa :))
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nysa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: sopelnysa » śr, 23 maja 2007, 12:58

Dzieki za info, a do ostrołeki mam namiar. Zobacze dzisiaj te przewody jak to nic nie da znaczy ze cewka, ale oby nie modul.

BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BartekJ » śr, 23 maja 2007, 18:46

Nie należy kopać, jak nie są podłączone wszystkie kable. Tak jak nie należy kopać, gdy nie jest podpięta świeca do kabla, i nie ma zamkniętego obwodu. Czyli nie kopać gdy podłączoną wykręconą swiecą nie dotykamy do masy.
Nie spawać elektrycznie np ramy. Łatwo wtedy uszkodzić w sumie dość wrażliwą elektronikę zapłonu. Albo zdjąć te ustrojstwa z motoru przed spawaniem.

P.S. Oczywiście mówiąc o kablach, chodzi mi o te związane z zapłonem (moduł w szczególności, cewka zapłonowa; magneto raczej się nie uszkodzi).Także regulator ładowania lepiej zdjąć z motoru :).
Ostatnio zmieniony śr, 23 maja 2007, 20:50 przez BartekJ, łącznie zmieniany 1 raz.

Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Chudy » śr, 23 maja 2007, 19:17

ale mowa o których kablach? :) bo jeśli chodzi o wszystkie wszystkie kable jakie istnieją w moto, to to ściema, a jeśli chodzi tylko o jakieśtam kable co do świecy, modułu itd. (te bez których moto nie jadzie) to wtedy może i racja.
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...


Terance
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 55
Rejestracja: czw, 8 mar 2007, 19:13
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lidzbark warm
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Terance » śr, 23 maja 2007, 20:30

sopelnysa

Miałem to samo :cry:

tylko u mnie takie buczenie i ponowna praca silnika trwała ze 5 min
nawet na dużuch obrotach sie dusił BUUUUUU ja mu w gaz a on zgasł .Po 5 kilometrowym pchanku zimą okazało sie ze to był moduł.

sprawdź dokad dochodzi prąd o ile to wina braku odpowiedniego prądu.
Kawasaki KMX `96

Honda CR `01--->mały potworek

grucha
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 32
Rejestracja: pt, 2 cze 2006, 14:05
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: grucha » wt, 3 lip 2007, 22:19

witam ja tez coś mam problem raz mam iskre a zaraz nic. Gasnie nawet na obrotach :( Mysle ze to mduł :( Ale sprawdzam wszysatko moze dojde do tego jaka jest przyczyna. PS zna ktoś moze jakiegos elektryka od motocykli w okolicach Poznania?

grucha
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 32
Rejestracja: pt, 2 cze 2006, 14:05
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: grucha » śr, 4 lip 2007, 15:05

mam jeszcze pytanie. Czy do CR 125 mozna by załozyć moduł i magneto od CR 80 ? Bedzie wszystko grało?

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » śr, 4 lip 2007, 18:19

No chyba sobie żartujesz :lol:

grucha
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 32
Rejestracja: pt, 2 cze 2006, 14:05
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: grucha » czw, 5 lip 2007, 07:43

Po pierwsze to nie był zart.
Po drugie wiem ze magneto jest inne tylko czy moduł bedzie pasował. a jesli chcesz odpowiadac na pytania w takiej formie to sobie odpusc...znawco.

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » czw, 5 lip 2007, 13:47

Moduł nie pasuje bo to jest inny silnik przeciez , cewka - niewiem , magneto nie bo jest mniejsze :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

razz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pn, 30 kwie 2007, 17:09
Motocykl: CR 125 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sporniak ( ~ Lublin)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: razz » czw, 5 lip 2007, 13:55

Od CR 80 do CR 125 pasuje pare części ramy, dźwignie itd. ale silnikami się różnią, co chyba nie jest trudno pojąć i nie ma co kombinować z wkładaniem części z 80 do 125. Kup sobie oryginał i będziesz miał spokój.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”