Muzyka, czyli czego słuchają ludzie na forum?

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.

Wasza ulubiona muzyka

Metal
45
13%
Rock
84
25%
Hip-Hop
88
26%
Reagge
20
6%
Pop
15
4%
Techno
69
21%
Disco-polo
14
4%
 
Liczba głosów: 335

Awatar użytkownika
Brodi
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 148
Rejestracja: pn, 14 lut 2005, 23:34
Motocykl: CRF250, Monster
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wawa/Socho/Wrocław
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Brodi » ndz, 22 sty 2006, 15:16

ja najbardziej lubie Hard-core, ale chyba nikt z was nie wie co to jest... bo to bylo popularne 10-15 lat temu

teraz hard core to bardziej określenie (przymiotnik) ale niewielu wie ze to sie wywodzi z rodzaju muzyki...fajnej muzy do MX :)
"Only the dead have seen the end of the war" - Plato

"Face your fears. Live your dreams"

Awatar użytkownika
zielorz
VIP
VIP
Posty: 889
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » ndz, 22 sty 2006, 17:20

a to moze wrzuc jakis kawalek na serwer to posluchamy i ocenimy :D

Awatar użytkownika
Xeo
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 335
Rejestracja: śr, 23 lut 2005, 21:41
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Xeo » pn, 23 sty 2006, 16:40

Ja tam też lubie HC a wychowałem sie na typowym Punk Rock(świetne lata istnienia festiwalu w Jarocinie) co zdecydowanie nie ma takiego brzmienia jak HC z USej, coś w stylu właśnie jak do filmów FMX. 8)
Brak Domeny alternatywny adres http://mx.sq.pl

Awatar użytkownika
Cypek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: śr, 18 sty 2006, 20:37
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: MWS
Status : Offline

Post autor: Cypek » czw, 26 sty 2006, 13:48

To.mek pisze:...Ale do słuchania to wolę czegoś z przekazem-na przykład polski HH...
rozbawilem sie teraz, powiedz mi Tomq co takiego polski HH przekazuje. <intryga>
a muza jaka preferuje to niezastapiony Behemoth <hail>, pozniej jakies In Flames, Childeron Of Bodom, moze system of a down, Korn, Rammstein, Haggard, Hunter na ktorego koncercie bylem ostatnio, Cradle of Filth, Creed, Death, Dark Tranquility, i jeszcze pare skandynawskich kapel jak Apocalyptica, Dimmu Borgir, etc.

P.s. dodam ze do party lubie czasem na lata 70 wpasc ; )
...Behemoth keeps me alive...

Awatar użytkownika
mario77
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 12:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Status : Offline

Post autor: mario77 » czw, 26 sty 2006, 15:43

Cypek pisze:P.s. dodam ze do party lubie czasem na lata 70 wpasc ; )
Tak w dzwonach i brylantynie na twojej bujnej czuprynie :twisted:

Awatar użytkownika
Gość
Status : Offline

Post autor: Gość » czw, 26 sty 2006, 15:48

mario77 pisze: Tak w dzwonach i brylantynie na twojej bujnej czuprynie :twisted:
NC xD 8) moze malo skladnie napisalem post wyzej ale... lata 70 sa odpowiednie na kazda okazje nawet w XXI w.=)

Awatar użytkownika
Cypek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: śr, 18 sty 2006, 20:37
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: MWS
Status : Offline

Post autor: Cypek » pt, 27 sty 2006, 23:31

qfa ten post wyzej to tez moj : P
...Behemoth keeps me alive...

Awatar użytkownika
Autor tematu
To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pn, 30 sty 2006, 13:36

Cypek pisze: rozbawilem sie teraz, powiedz mi Tomq co takiego polski HH przekazuje.
No tutaj widać Twoje nastawienie do tego typu muzyki. A co do przekazu to na pewno więcej niż skandynawski metal.

Awatar użytkownika
Cypek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: śr, 18 sty 2006, 20:37
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: MWS
Status : Offline

Post autor: Cypek » pn, 30 sty 2006, 19:08

To.mek pisze:
Cypek pisze: rozbawilem sie teraz, powiedz mi Tomq co takiego polski HH przekazuje.
No tutaj widać Twoje nastawienie do tego typu muzyki. A co do przekazu to na pewno więcej niż skandynawski metal.
po 1.nie odpowiedziales na moje pytanie, ja tylko odnioslem sie do tego co sam napisales. po 2. nie mowilem o przekazie muzyki skandynawskiej, bo nie tego sie w niej doszukuje.
A moje nastawienie nie jest wazne, poprostu nie slucham HH i sluchac nie bede : )
MXrool pisze:Hed Pe, Lords of Acid, Static X [szczególnie kawałek Push It], Superheist, Korn, Faith No More, Rammstein, Rob Zombie, Rage Against The Machine, System of a Down.
Zna ktoś może coś z tego?
ja znam ale to w wiekszosci hard rock wiec rzadziej slucham.
...Behemoth keeps me alive...

Awatar użytkownika
Autor tematu
To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pn, 30 sty 2006, 21:41

Np. piosenka Paktofoniki "Chwile ulotne". Sam tytuł już wskauje jakie jest przesłanie.

Awatar użytkownika
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » pn, 30 sty 2006, 21:54

Ja lubie: Disturbed, AFI, Sum41, saliva i carzytown - toxic jest spoko 8)
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Awatar użytkownika
Cypek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: śr, 18 sty 2006, 20:37
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: MWS
Status : Offline

Post autor: Cypek » pn, 30 sty 2006, 22:16

To.mek pisze:Np. piosenka Paktofoniki "Chwile ulotne". Sam tytuł już wskauje jakie jest przesłanie.
jezeli uwazasz ze ta piosenka ma przeslanie i zycie chwila ("Jest pewna dewiza którą znam Carpe diem Uznają ją ludzie, z którymi gram O tym wiem Z każdym dniem łapię chwile Ulotne jak motyle") jest przyszlosciowe to gratulacje beztroskiego, mlodzienczego, jak sadze zycia. Poczekaj jeszcze troszke niech Cie zycie dopadnie.
koncze temat bo heh chyba Tomq za bardzo osobiscie go odbierasz, to forum kazy pisze swoje zdanie na dany temat i w celu wymiany informacji a nie klocenia sie kto ma racje. to nie chat room. end
a hh nie lubie i nigdy nie bede : P never ever : >
Ostatnio zmieniony pn, 30 sty 2006, 22:34 przez Cypek, łącznie zmieniany 2 razy.
...Behemoth keeps me alive...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości