Jak zrobic whipa, czyli "wyłamać" sprzęta w locie?

Zadaj pytania i zobacz wskazówki dotyczące techniki jazdy. Porozmawiaj o szkole Marcina Wójcika.
Awatar użytkownika
Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » ndz, 19 lis 2006, 10:49

Tacy jesteście mocni i podłujecie młodszych to pokażcie co wy umiecie, albo chodzźcie na jakiiś tor i zobaczymy czy jesteście takie kozaki.
No wy to jak komuś dojebieci* to znczy że RENNERA I BUBBE wysyłacie na emerytke.
KTM 125SX '10 :]

Awatar użytkownika
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » ndz, 19 lis 2006, 16:59

Popieram Dawida Sierocińskiego. Kto był na zawodach jakiś lub 11.11 w Sochaczewie mógł widzieć jak cioł. W Socho pierwszy długo leciał, ale kapeć go wyeliminował. Łukasz Kurowski również bardzo pozytywnie się o nim wyraża. Dawid naprawde dobrze jeździ i ma pełną racje w tym co mówi. Pozdro
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
Obrazek

Awatar użytkownika
Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » ndz, 19 lis 2006, 17:31

NO w Socho było troche nieszczęścia lacz poszedł. Iłek ty też (....) latasz :D W przyszłym roku w juniorach polatamy razem 8)
KTM 125SX '10 :]

Awatar użytkownika
Kafka
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 218
Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Post autor: Kafka » ndz, 19 lis 2006, 17:56

Ja tam mam pełen szacunek, z nikogo sie nie naśmiewam bo sam gówno umiem ale żeby zrobić takiego whipa jak Bubba na filmie chyba nie wystraczy jeździć przez 20 lat. Trzeba mieć to coś. Jak to ładnie ktoś ujął "deficyt strachu" i wszystko jasne. No i oczywiście nadludzkie umiejętności.

Awatar użytkownika
Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » ndz, 19 lis 2006, 18:16

Słuchaj Kafka: myślisz że on trenował whipa 20 years?? Jak to mówi Qurak: skoki to najprostszy element na torze tylko można na nim zajebiste błędy popełnić. On whipy robi tylko dla zdjęć bo za to dostaje hajs. Ja mam 13 lat a on ma ponad 20. Więc za np 10-12 lat nie jest powiedziane że niebede jeździł tak źle żebym nieumiał (....) whipa jakiegoś. Odpowiedni program treningowy i moge startować z powodzeniem za granicom. Proste- trzeba sie poprostu wytrenować.
I nieporównuj mnie do gościa co siedzi w USA ma 10 trenerów od wszystkiego wokoło. Wszystko za free. Niemusi sie uczyć bo hajs i tak ma.
Ja musze sie do tego jeszcze uczyć żeby walić whipy a on niemusi
Więc zastanów sie co ty wogule piszesz. NARA
KTM 125SX '10 :]

Awatar użytkownika
Kafka
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 218
Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Post autor: Kafka » ndz, 19 lis 2006, 18:34

No ja sie nie zgadzam z tym co piszesz ale dobra. Takie stwierdzenia że on ma hajs i sie nie musi uczyć pozostawiam bez komentarza. A ty chcesz sie uczyć whipów dla hajsu czy dla pokazówki? I nie gadaj że on miał zawsze wszystko za free bo kiedyś też zaczynał i musiał sie czymś wykazać żeby dostać taki sponsoring. A ty też tak nie narzekaj, trenujesz z Kurowskim, stać cie na nowe KTMy co roku i jeszcze (.....) że nie masz hajsu. To ja sam sie ucze, nikt mi nie wytyka błędów, nikt nie pokazuje palcem, nie mam planu treningowego, kasy na benzyne i nowy tłok za 350zł. Jezdze 6letnim motorem i to ja (.....) moge mówić że mi czegoś brakuje.

Awatar użytkownika
Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » ndz, 19 lis 2006, 19:15

Dobra spoko luz. Przybij 5 i sie niekłócimy bo niema po co. Poprostu dąże do doskonałości. Chce jeździć coraz lepiej a w Polsce niema warunków. Jeden motor niewystarcza żebym jechał wszystko to co założone. MP, PP i niektóre ME w przyszły mroku bede musiał jechać jednym motorem, co od razu mnie eliminuje z walki o czołowe miejsca.
Bo żaden klub w tym momencie niekupi mi 80ki nowej.
A w USa wystarczy wejść w net motory 20% tańsze niż u nas więc troche łatwiej tam zaistnieć. Powiem tak, każdy whip jest fajny, ale niejest najważniejszy.
JAZDA JAZDA JAZDA JAZDA


pozdro
KTM 125SX '10 :]

Awatar użytkownika
Kafka
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 218
Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Post autor: Kafka » ndz, 19 lis 2006, 19:27

No ja troche nie kapuje dlaczego nie mozna na rocznym motocyklu wygrywać zawodów. Ja jestem w stanie sie założyć że gdyby Zdunek wsiadł na 6 letni motor to i tak wszystko by wygrał. Może z większym trudem ale sądze że by wygrał bo przede wszystkim człowiek sie liczy a nie maszyna. Ale dobra koniec pogaduchy bo nie o tym temat.

Awatar użytkownika
Kłepsik MX
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 219
Rejestracja: sob, 16 lip 2005, 20:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kłepsik MX » pn, 20 lis 2006, 07:28

Kafka pisze:. Ja jestem w stanie sie założyć że gdyby Zdunek wsiadł na 6 letni motor to i tak wszystko by wygrał. Może z większym trudem ale sądze że by wygrał bo przede wszystkim człowiek sie liczy a nie maszyna.
hahaha ta ch*** by wygrał ! tyle Ci powiem...

Awatar użytkownika
BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BartekJ » pn, 20 lis 2006, 10:08

Kafka, przegrałeś zakład. W minionym sezonie Strugiński, niezły (....), zajechał dwa NOWE motory. NOWE YZ250 F. Pomyśl, co by było, gdyby przez 20 minut trzymał gaz na maksa w 6-letnim sprzęcie.
Ale offtop wyszedł :oops: ...

Awatar użytkownika
Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » pn, 20 lis 2006, 16:31

BartekJ masz racje szczególnie na starym 4t jakby przytrzymał do odcinki :lol:
To takie wyłamy by szły że hey. Alessandro Luppino z ME klasy 80 mistrzz tego roczny zajechał na maxa 3 80ki KTMa. A 4t są mnie żywotne więc wszystko jasne.Motory niewytrzzymują....heheh
Sory za off topa powróćmy do temaciora.
KTM 125SX '10 :]

Awatar użytkownika
Kafka
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 218
Rejestracja: śr, 19 paź 2005, 21:24
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Post autor: Kafka » pn, 20 lis 2006, 19:14

Nie chodziło mi w tym momencie o awaryjność. Jeżeli na 6 letnim motorze nie mozna wygrywać to w takim razie kupuje SXS-F 250 za 50tys zł to może polece w czołówce MP :lol: Nie no joke, wiem o co chodzi. Ale kurde ja nie wiem jak można zajechać 2 nowe motory. Po prostu tego nie rozumiem. Ja rozumiem full gaz i pełna (.....) ale bez przesady żeby sie 2 nowe motory rozpadały. To albo te maszyny są do dupy albo nie wiem co.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika Jazdy/ Szkoła”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości