wymiana samych pierścieni czy warto?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » pt, 6 sty 2006, 17:43

w WR jest jeden pierscien wiecej czy w YZ ?? :shock: a jakbym zalozyl tloczka od YZ to byla by roznica na mocy?? :roll: :twisted:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Awatar użytkownika
Motocross_Świebodzin
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 127
Rejestracja: czw, 1 wrz 2005, 22:12
Motocykl: Yz250f
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Motocross_Świebodzin » pt, 6 sty 2006, 22:06

W yzf sa 4 pierscienie;) w wr tez przeciez to 4t a nie 2 t
Yamaha Yz250f 06 - Zajebista Furaa:)
Yamaha Yz 125 99 - Remonty i remonty

Awatar użytkownika
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » sob, 7 sty 2006, 09:20

to ze jest 4t nie znaczy ze ma 4 pierscienie a 2t to dwa, widzialem na stronie z czesciami tloki do wr/yz z jednym pierscieniem i dwoma i nie pisze ktory do yz a ktory do wr, i czy jest jakas roznica jak sie zalozy z 1 pierscieniem a z 2 ??
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Awatar użytkownika
EXC rider
VIP
VIP
Posty: 349
Rejestracja: czw, 19 maja 2005, 15:31
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: EXC rider » sob, 7 sty 2006, 11:32

Podobnie jest w SX i EXC. EXC ma 2 pierscienie a SX ma tylko jeden pierscien. Mozna kombinowac i np do SX wlozyc tlok od EXC. Wtedy moc max troche spadnie, natomiast bedziemy mieli lepszy dolny zakres obrotow. I na odwrot- jesli do EXC wbijemy tlok od SX to bedziemy miec troche wieksza moc, ale slabiej nam bedzie motocykl sie zbieral w dolnym zakresie. Nie wiem jak sie ma sprawa tutaj bo w koncu mowimy tu o 4t :?:

Awatar użytkownika
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » sob, 7 sty 2006, 13:20

Zakładając tłok jedno pierścieniowy trzeba wziąć pod uwagę, że jak się zużyje to nie będzie dobrej kompresji. Pierścień się wypracuje i wiadomo, będzie przepuszczać. Szczerze mówiąc jak ja zakładałem tłok SX do EXC to nie czułem różnicy w mocy, dopiero jak już tłok był padnięty to można było zapalić motor jednym palcem, bo nie sprężał.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
Obrazek

Awatar użytkownika
thomas
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 16
Rejestracja: czw, 18 sie 2005, 12:18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: 3-city
Status : Offline

Post autor: thomas » pn, 9 sty 2006, 08:21

widziałem strony z serwisówki YZ400F, porównałem ze swoją, było jeden pierścień mniej w YZ. Podobno tłoki też się różnią, ale nie wiem czym, trzeba by porównać w realu. Niemam pojęcia jaki to ma wpływ na moc i moment, bo są inne mapy zapłonu, nie jestem pewien, ale wałki rozrządu chyba też.
Thomas WR 400 było KTM SX125, Honda CR250)
życie jest zbyt krótkie, by chodzić po ziemi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości