Skarpetki motocrossowe

Awatar użytkownika
Autor tematu
MX rider
Status : Offline

Skarpetki motocrossowe

Post autor: MX rider » wt, 13 gru 2005, 16:47

Czy ktos juz kupil i jeździl w tych skarpetkach co są ogłoszone na stronie http://www.motox.com.pl?? Bo cena jest niezła opis też no i wygladają nieźle. Zastanawiam sie czy sobie niekupic pod choinke bo juz mam dosc jezdzenia w starych skarpetkach ato nie jet duzo kasy.
A wy w czym jeździcie :?:

Awatar użytkownika
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » wt, 13 gru 2005, 18:28

No cena jest bardzo dobra, zobaczymy jak z jakością. Ja na codzień latam w getrach piłkarskich, skarpetach narciarskich, a najbardziej jestem zadowolony z skarpet FOXa długie aż do pachwiny. Bardzo dobre te FOXy, najlepsze skarpety jakie miałem.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
Obrazek

Awatar użytkownika
lulek001
Moderator
Moderator
Posty: 277
Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
Motocykl: CRF 250 R 2009
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lulek001 » wt, 13 gru 2005, 23:50

Ja mam 2 pary, bo brałem udział testach razem z Pawlem Nowckim. Na razie jeździłem 5 treningów. Wszytko w najlepszym porządku, żadnego zużycia, po praniu też nic się nie dzieje, nic się nie kurczy. Kolor dobry, bo się nie brudzą. Noga się też nie poci, są wygodne. W zasadzie sprawują się tak, jak jest napisane na stronie. Acha, no i fajne naklejki dostałem na motor.
Nikasil.pl

Awatar użytkownika
maverick
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 132
Rejestracja: ndz, 13 lut 2005, 18:15
Motocykl: CRF250 07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: mazowieckie
Status : Offline

Post autor: maverick » wt, 3 sty 2006, 20:03

Ja tez mam i testuje ale jak biegam wieczorami narazie :twisted:

Awatar użytkownika
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » śr, 4 sty 2006, 08:50

To testuj testuj maverick, jak już to zrobisz to napisz notke o nich. Może też się na nie zdecyduję, wkońcu tanie są :D
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
Obrazek

Awatar użytkownika
zielorz
VIP
VIP
Posty: 889
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » śr, 4 sty 2006, 18:00

ja mam tez 2 pary na moto jeszcze nie testowane ale w jednych smigalem podczas kuligu sa po praniu i narazie ok ;)

i fajne naklejki sa :D

Awatar użytkownika
maverick
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 132
Rejestracja: ndz, 13 lut 2005, 18:15
Motocykl: CRF250 07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: mazowieckie
Status : Offline

Post autor: maverick » śr, 4 sty 2006, 19:22

Powiem wam ze sa git, trzymaja sie extra nogi i po praniu nie zmieniaja ksztaltu :D na razie gicior
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kłepsik MX
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 219
Rejestracja: sob, 16 lip 2005, 20:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kłepsik MX » ndz, 22 sty 2006, 10:10

Lulek ja tez bym chciał coś przetestowac w zyciu.. :( moze coś załatwisz :D a no i tez mam chęc na te skarpety ale zamawiac mi sie nie opłaca... Lulek to Ty je masz czy sprowadzasz z kąds??

Awatar użytkownika
lulek001
Moderator
Moderator
Posty: 277
Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
Motocykl: CRF 250 R 2009
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lulek001 » ndz, 22 sty 2006, 12:56

Smerfik, te skarpetki to prawdziwe "tech 8" wśród skarpet mx! Tyle, że znacznie tańsze. Niech ktoś znajdzie w lepszej cenie profesjonalne skarpety na mx? Zapewniam, że to nie są zwykle podkolanówki, tylko skarpety specjalnie uszyte pod kątem sportu wyczynowego. Porównywałem do UFO (za 55 PLN) i są przynajmniej o klasę wyżej. Wykonane są z lepszej jakości frotty (gęściejsza), posiadają więcej ściągaczy, dodatek Lycry oraz specjalny system oddychający oraz utrzymujący nogę w higienie Sanitized (brak przykrego zapachu).
Nie widziłem do tej pory podobnej skarpety MX. I mówie to bez ściemy. No i cena o 40% niższa => 37 PLN/ para.
Ostatnio zmieniony ndz, 22 sty 2006, 13:59 przez lulek001, łącznie zmieniany 1 raz.
Nikasil.pl

Awatar użytkownika
Kłepsik MX
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 219
Rejestracja: sob, 16 lip 2005, 20:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kłepsik MX » ndz, 22 sty 2006, 13:31

nie no ja Ci wierze :wink: tylko chodziło mi oto czy moge od Ciebie osobiscie kupić czy mam zamawiac... :?: daleko od siebie nie mieszkamy :P to moze kturegoś dnia jak sie spotkamy bym je kupiuł... a co do testowania to chodziło oto ze nigdy tego nie robiłem... i wiesz... :D

Awatar użytkownika
Mateo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: czw, 26 sty 2006, 17:05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Status : Offline

Skarpwty

Post autor: Mateo » czw, 26 sty 2006, 17:26

Skarpety są ok, wygodne dość grube dzięki czemu buty nie obcieraja stopy. Polecam.

Awatar użytkownika
piotrgurski
Moderator
Moderator
Posty: 743
Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
Motocykl: Nie ma się czym chwalić :)
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:
Status : Offline

Re: Skarpetki motocrossowe

Post autor: piotrgurski » wt, 28 paź 2008, 00:02

Ja używam AXO i naprawde rewela piore i susze tak samo jak zwykłe i nic się z nimi nie dzieje.
Naprawde polecam bo dopiero jak zaczołem w nich latać to zobaczyłem różnice zwłaszcza jeśli chodzi o ochraniacze na kolana, przestałem je wogule czuć a przedtem wogule ich nie zakładałem bo po prostu przeszkadzały.
ADV/Adventure

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości