Jazda na tylnym kole - wheelie

Zadaj pytania i zobacz wskazówki dotyczące techniki jazdy. Porozmawiaj o szkole Marcina Wójcika.
Awatar użytkownika
zielorz
VIP
VIP
Posty: 889
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » ndz, 26 lis 2006, 14:18

Do latania po muldach np ;)

pozdro

Awatar użytkownika
Młody_cr80
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: wt, 21 lis 2006, 10:05
Styl jazdy: Motocross
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Młody_cr80 » ndz, 26 lis 2006, 14:28

No proste przykozaczyć trzeba :PP a tak na serio to dajcie jakies rady co i jak!!

Awatar użytkownika
witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » ndz, 26 lis 2006, 14:55

Moja rada jest taka :
- Próbować , uczyć się i trenować.
My ci nie powiemy co masz robic, musisz sam maszyne wyczuć i jazda an gumie sama przyjdzie, jak już ktos wyżej pisał...
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Awatar użytkownika
Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » ndz, 26 lis 2006, 15:01

Teraz ja dorzuce swe 3 grosze: musisz złapać dobry kontakt z motorem, są różne sposoby jazdy na laczu. Jedni najpierw sie uczą latać na stojaka drudzy na siedząco. Obydwie formy zajebiście wyglądają jak są dobrze stylowo opanowane i tyle.
TRENING TRENING TRENING i jazda na gumie przyjdzie. Nic nie ma za darmo
KTM 125SX '10 :]

Awatar użytkownika
kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » ndz, 26 lis 2006, 15:27

UWAGA !
kupujcie Kawasaki , mają niełamiące sie błotniki ---> wyginają sie ale nie odkszatłają.... :P
:arrow: nieudana próba startu :lol: :lol:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Awatar użytkownika
Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » ndz, 26 lis 2006, 16:01

W KTMie ostatnio walnełem w Lidzbarku na whoopsach na tył i motor jechał na tylnim błotniku i tylko zadupie sie pogieło ale dzwon motor odczuł konkretnie. Leciałem drugi a tu taka hardcore'owa gleba poszła. Poprostu wlecaiłem na whoopsy za bardzo na gumie i była za dużo prędkości. Nie do opanowania to było, ale mi sie nic niestało na szczęście.
KTM 125SX '10 :]

Awatar użytkownika
yogi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 361
Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 20:41
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tuchola
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: yogi » ndz, 26 lis 2006, 16:23

Sierot leciałeś dalej czy odpóściłeś sobie :?:

Awatar użytkownika
Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » ndz, 26 lis 2006, 20:59

Musiałem odpuścić bo motor poleciał dalej jakoś dziwnie i urwał sie uchwyt pompy sprzęgła...a tata niemiał trytytek w depo :wink: tak to bym dowiózł 3cie do końca ale cóżsezon i tak stracony. A ta gleba to była przez to że oglądałem TP jak leciał po whoopsach w filmie u Milsapsa na torze..... :twisted:
KTM 125SX '10 :]

Awatar użytkownika
Daiman
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: czw, 9 lis 2006, 22:16
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Płock
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Daiman » pt, 1 gru 2006, 20:47

moja rada - najpierw naucz się stawiać piona prawie z miejsca i starać się go utrzymać jak najdłużej. z czasem dojdziesz do takiej wprawy, że będziesz mógł utrzymywać cały czas tą samą prędkość. A jeśli nie to bieg wyżej, potem kolejny bieg wyżej itd aż do ostatniego. Przy zmianie biegów jednak trzeba ująć gazu albo sprzęgło liznąć bo w takiej pozycji ciężko biegi się przurzuca. Będzie to pewnie kosztowało sporo błotników i w ogóle wszystkiego (łącznie z dupą plecami itp :)) ale to uczucie jak startujesz z 2 i zapinasz 6 w pionie jest boskie :) (a propos 2T i 4T - lepiej się uczyć na 2T - jako że jest porywczy jak się nauczysz to naprawdę będziesz umiał nawet jak sie na innego sprzęta przesiądziesz)

Awatar użytkownika
spedboy17
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 57
Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 18:29
Motocykl: Suzi Rm 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: opolskie
Status : Offline

Post autor: spedboy17 » pt, 9 mar 2007, 18:20

chcialbym sie nauczyc jezdzic na kole.....juz troche probowalem.....
ale mam pare pytan,jak wg was lepiej postawic 125 2T na kolo strzalem ze sprzegla czy ostrym dodaniem gazu??? no i do tego na jakim biegu to robic.....
z gory dzieki za odp
pozdro
searching new one :P

był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna :D

był Suzuki Rm 250 87r

Awatar użytkownika
mały
VIP
VIP
Posty: 757
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 13:42
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Status : Offline

Post autor: mały » pt, 9 mar 2007, 18:46

Najłatwiej chyba na 1 i bez strzelania sprzęgłem... bezpieczniej...

Awatar użytkownika
Maly-PMI
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 67
Rejestracja: pt, 14 kwie 2006, 20:37
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Międzychód
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Maly-PMI » pt, 9 mar 2007, 19:26

Najłatwiej chyba na 1 i bez strzelania sprzęgłem... bezpieczniej...
Sety sa za porywiste na 1 i za szybko sie konczy.
Na 2 biegu lepiej sobie poradzi :wink:
Zolta wscieklizna - RM 125 ]:->

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika Jazdy/ Szkoła”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości