Husaberg FS650e 2004r Co Onim Sądzicie Bo Zakupiłem Taki :)

Awatar użytkownika
Autor tematu
blackhawk
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 183
Rejestracja: śr, 23 sie 2006, 01:21
Motocykl: Kawasaki KXF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Husaberg FS650e 2004r Co Onim Sądzicie Bo Zakupiłem Taki :)

Post autor: blackhawk » pt, 12 sty 2007, 22:58

Witam zna ktoś opinie na temat Husaberg FS650e bo zakupilem sobie takiego i chciał bym sie dowiedzieć jakie najczęściej chwytaja sie go usterki ..?? jakie ma wady zalety i czy zna ktos dobrze ten sprzęt . Ja go mam jako Crossa :) troszke zdeczka zadurzo mocy ale da się jeździć Pozdrawiam i czekam na opinie a i takie pytanko bo mój ma pronlem biegi wchodza płynnie tylko nie mogę na zapalonym wrzucić luzu ..?? jak sie odpowiecza sprzęgło ..?? następny problem czy w husabergach głośno chodzi silnik bo mi zdeczka glośno a i ostatni :) ostatnio po wywrotce zaczol mi troszke dymić to była bardzo delikatna wywrotka tylko ze był kołami do góry nogami ;d i teraz mi kopici czym to może być spowodowane i jak to naprawić aha i jaki olej do takiego moto i jaki płyn chłodniczy :) zawsze jeździłem na 2T CR250 a to całkiem inna maszyn a :) Pozdrawiam !!!
Ostatnio zmieniony pt, 12 sty 2007, 23:23 przez blackhawk, łącznie zmieniany 1 raz.
Najpiękniejszy Widok Na Świecie To ... Widok z Wnętrza Kasku....

www.smartled.com.pl

Awatar użytkownika
piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » pt, 12 sty 2007, 23:19

to jak kupiłeś to chyba ty powinnieneś nam napisac jakie ma wady itd.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ciechu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 291
Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Ciechu » sob, 13 sty 2007, 00:26

Luzu szukaj kiedy motor jeszcze się toczy. Problem spotykany nie tylko w husabergu ale zarazem normalka.
W jakimś teście FE 550 napisali że łatwiej znaleźć autostop do Sztokholmu niż luz na postoju :lol:
Musisz się przyzwyczaić.

Na stronie husaberga są serwisówki do ściągnięcia. Z niej dowiesz się wszystkiego.

Takiego sprzęta to bym wolał w wersji w jakiej wyszedł z fabryki czyli na kołach SM. W terenie to chyba zbytniej frajdy nie zaznasz.

Na forum motocyklistów pisali że ktoś przy projektowaniu nie pomyślał i wąż bodaj od chłodzenia jest narażony na zerwanie przy kontakcie z gałeżią itp. Jest jakiś sposób na to ale już mi wyleciało z głowy. Poczytaj tam bo było kilka tematów.

Awatar użytkownika
weteran
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 263
Rejestracja: czw, 7 gru 2006, 19:32
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Świecie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: weteran » sob, 13 sty 2007, 00:39

Cześć. Tak się składa, że ostatnio robiłem remont silnika Husaberga tylko o pojemności 500ccm. Husaberg – bardzo podobny do KTM, niektórzy twierdzą – prawie taki sam. Z tego co słyszałem KTM go kupił, i co najlepsze w nim było (najlepsze rozwiązania) zastosował w swoim silniku ( oczywiście mam na myśli tylko silnik ). Rzeczywiście , niektóre części są identyczne, sam montowałem części od Husaberga do KTM jak nim jeździłem oczywiście nie wszystkie. Twój pierwszy problem, a więc biegi (chodzi o luz) jest on najprawdopodobniej związany ze sprzęgłem. Odpowietrzasz go podobnie jak hamulec, MUSISZ KONIECZNIE zwrócić uwagę, że do zbiorniczka płynu NIE WOLNO wlewać płynu hamulcowego jak czytałem w, niektórych postach, tylko olej mineralny raczej o małej lepkości , ja używam oleju takiego jak do przednich teleskopów. Jeśli chodzi o głośność to go nie słyszę, może prześlesz mnie jego nagranie. Dobra żartowałem. Sprawdź zawory, koniecznie łańcuch rozrządu , za dużo pisania popytaj kogoś, chodzi o napinacz. Dymienie – sprawdź filtr powietrza, mógł dostać się olej z silnika, chyba , że silnik wymaga remontu (pali olej) pierścienie, tłok, tuleja – ciekawy silnik nie ma cylindra – wymiana tłoka konieczność rozpołowienia silnika. Olej silnikowy motocyklowy 4 T marka bez różnicy, wszystkie są podobne, lepkość ja stosuję 10 W 40 płyn do układu chłodzenia taki jak w 2 takcie stosowałeś. Pozdrawiam , problemy pisz podpowiem co będę wiedzieć.

Awatar użytkownika
honey
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 1
Rejestracja: wt, 28 maja 2013, 08:00
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Husaberg FS650e 2004r Co Onim Sądzicie Bo Zakupiłem Taki

Post autor: honey » pn, 3 cze 2013, 06:47

Co do trwałości wszystko zależy w jakim są stanie oraz jak obchodzili się z nimi poprzedni właściciele...

Awatar użytkownika
hacker33
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: pn, 26 sie 2013, 10:53
Motocykl: FE450E/SM, KMT380SMR
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Husaberg FS650e 2004r Co Onim Sądzicie Bo Zakupiłem Taki

Post autor: hacker33 » śr, 25 wrz 2013, 12:16

W Bergu to chyba często pada sprzęgiełko rozrusznika.
Koszt niecałe 300zł
Objaw, rozrusznik się kręci a silnik nie.

Warto uważać na łożyska balansera.
Były dwa balansery.
Jeden ma wymienne łożyska.
Drugi ma nietypowe dostępne tylko z całym balanserem za jakieś 1100zł

ODPOWIEDZ

Wróć do „Husaberg”