4T serwis - czyli co i jak.  [ROZWIĄZANY]

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
SERek
Status : Offline

4T serwis - czyli co i jak.

Post autor: SERek » wt, 27 wrz 2005, 16:44

PISZCIE CO KIEDY ZMIENIAĆ I KONTROLOWAĆ W CZTEROTAKTACH

Większość motocrossowców wie co robić z sportowymi silnikami 2T co w nich wymieniać, kontrolować, co robić w razie awarii, itd. niemając pojęcia co robić ze swoim nowym czterotaktem(np. ja).Proszę tych, których zaliczyłem do mniejszości aby umieścili tutaj informacje serwisowe o czterosówach.

Dobra. koniec ogółów. Moja Yamaha WR 250F ma przejechane 5000km po terenie.:-k
Think Co robić aby biedulka się nie sypneła za szybko(jak na 4T).

Awatar użytkownika
Autor tematu
xwachu
Status : Offline

Post autor: xwachu » śr, 28 wrz 2005, 21:15

witam!

podstawa to regularne wymiany oleju(jak mialem HUSQVARNE TE 610 to lalem MOTULA, kolega mial KTM'a 520 EXC to lal CASTROLA... byle dobry klasy 10-40. hmm wydaje mi sie ze robilem wymiane raz na 10 wypadow), potem sporadyczne ale bardzo wazne to regulacja zaworow(zaniedbanie moze okazac sie bardzo kosztowne) i czyszczenie filtra powietrza.... to takie podstawy na poczatek. jak bedziesz sie ich trzymal to bedziesz jezdzil a jezdzil(wszystko zalezy od stanu motocykla oraz umiejetnosci)

pozdrawiam

Awatar użytkownika
maverick
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 132
Rejestracja: ndz, 13 lut 2005, 18:15
Motocykl: CRF250 07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: mazowieckie
Status : Offline

Post autor: maverick » pt, 30 wrz 2005, 20:34

Napewno: :twisted:
1) olej ale i o filtrze oleju nie należy zapominać, MX co 5-8tankowań
2) bardzo ważne zawory ale ważniejszy łańcuszek rozrządu (koszt mały 170-240zl a remont 5-8tys PLN)
3) regulacja gaźnika (ważniejsza niz 2takcie)
4) filtr powietrza (4pak wieksze ma ssanie na powietrze)
5) układ chłodzenia (widziałem 2takty jeżdżące bez wody i po zalaniu tez było ok ale w 4 to by było niemożliwe)

Reszta to jak w kazdym. 8)

Awatar użytkownika
natha
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 36
Rejestracja: czw, 10 mar 2005, 13:48
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Status : Offline

  [ROZWIĄZANY]

Post autor: natha » sob, 1 paź 2005, 02:05

ta strona dotyczy przede wszystkim yzf/wr 250, ale moze byc pomocna dla wszystkich wlascicieli 4T: http://www.thumperfaq.com/
KTM 85 SX 2007

Awatar użytkownika
Motocross_Świebodzin
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 127
Rejestracja: czw, 1 wrz 2005, 22:12
Motocykl: Yz250f
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Motocross_Świebodzin » ndz, 9 paź 2005, 19:20

z tego co wiem w yz250f i w wr250 sa zawory płytkowe ktorych sie nie reguluje

Awatar użytkownika
maverick
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 132
Rejestracja: ndz, 13 lut 2005, 18:15
Motocykl: CRF250 07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: mazowieckie
Status : Offline

Post autor: maverick » pn, 10 paź 2005, 18:27

w takim układzie nic nie wiesz

Awatar użytkownika
Motocross_Świebodzin
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 127
Rejestracja: czw, 1 wrz 2005, 22:12
Motocykl: Yz250f
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Motocross_Świebodzin » pn, 10 paź 2005, 21:46

to zapytaj sie kogos co sie na tym zna :twisted: :twisted:

Awatar użytkownika
maverick
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 132
Rejestracja: ndz, 13 lut 2005, 18:15
Motocykl: CRF250 07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: mazowieckie
Status : Offline

Post autor: maverick » pn, 10 paź 2005, 22:58

sorry, nie reguluje sie płytek
je sie wymienia 8)
A zawory płytkowe nie istnieją :shock:

Awatar użytkownika
ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Post autor: ecik » sob, 15 kwie 2006, 20:18

A co ile reguluje sie zawory w 250 4T ?? i co ile trzeba wymieniac łancuszek rozrzadu zeby wszystko bylo w jak najlepszym porzadku ?:)

PS. Prosze o odpowiedz mavericka :P

Awatar użytkownika
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » sob, 15 kwie 2006, 20:20

No w zwory to trzeba zerknąć raz na miesiac i sprawdzić luz, jeśli będzie OK to nie trzeba ruszać. Łańcuszek to tak przy 60h trzeba było by już wymienić.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości