NIKASIL CZY TULEJA, wady i zalety, co wybrać?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
flyfox
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 42
Rejestracja: pn, 28 sie 2006, 14:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: flyfox » śr, 4 kwie 2007, 12:22

ja zdecydowałem sie na tuleje (sa + i - ) przy mojej amatorskiej nie torowej jezdzie zobacze jak to bedzie hulac...
robiłem w motor-tech ----> tuleja elegancko wygląda zobaczymy jak złoze silnik i posmigam jak to hula p.s u goscia mozna tłoki z rabatem brac 100 taniej
pozdroooo

Awatar użytkownika
RafQ
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 130
Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
Motocykl: CRF250 '05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: RafQ » śr, 4 kwie 2007, 15:51

Ja też niedawno robiłem w Motor-Tech i zrobili to naprawdę super.Jak będzie się to zachowywać to zobaczymy.Dobre dotarcie tuleji to podobno podstawa dlatego trzeba zwrócić na to szczególną uwagę.
Jestem amatorem i to mój pierwszy cross o takiej mocy (wcześniej 3 lata miałem Fantica z lat 80 a tak to od czasu do czasu okazyjnie jeździłem na CR125 oraz WR400),tak więc na razie będe spokojnie sobie śmigał w lekkim terenie i może czasami wypad na tor.
Zdam relacje jak moto się zachowuje jak tylko poskładam wszystko do kupy:)

Pozdrawiam!


Rafał
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen

Awatar użytkownika
fgh98
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 142
Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:46
Motocykl: YZ450F
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Post autor: fgh98 » śr, 4 kwie 2007, 21:40

Witam

Mam takie pytanko.

Ca sadzicie o tuleji w motocyklu YZF 426.Bo ostatnio taka ogladalem,z checia łykniecia tego.Ale nie ukrywam ze nieco mnie odstrasza wizja ze siedzi tam ta tuleja.....

Prosze o wasze oponnie.

Pozdro
fgh98
Obrazek

Awatar użytkownika
ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Post autor: ecik » śr, 4 kwie 2007, 21:54

fgh98 spoko ale zastanów się czy dostaniesz do niej tłoki (znaczy do cylindra na tuleje) jak bez problemu dostaniesz to spoko. Osobiscie nie jestem za tuleja w 426 bo poprostu fabrycznie wychodzi na nikasilu i tam powinien byc nikasil :P.

Awatar użytkownika
czorno_malpa
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: pt, 11 maja 2007, 20:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: czorno_malpa » ndz, 20 maja 2007, 11:47

a ja mam takie pytanie: na jaki luz pasowac tloka do motocykla(kx125) z tuleja? czy 0.05 bedzie ok? piszcie co o tym myslicie
He who is not courageous enough to take risks, will accomplish nothing in life /Muhammad Ali

Awatar użytkownika
ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

Post autor: ecik » ndz, 20 maja 2007, 13:41

Sadze ze bedzie ok :). Dla pewnosci 1 bak na lajcie jezdzic.

Awatar użytkownika
FUNCKY
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 41
Rejestracja: sob, 3 mar 2007, 13:35
Motocykl: Yamaha yz250f
Styl jazdy: Motocross
Status : Offline

SZLIFY

Post autor: FUNCKY » wt, 22 maja 2007, 10:51

WITAM .MAM PROBLEM Z SUZUKI RM 250 A MIANOWICIE.KUPIŁEM TULEJE I TŁOK .POSZUKUJE SZLIFIERZA W OKOLICY POZNANIA ESZNA WSCHOWY KTORY BY MI OSADZIŁ JA W CYLINDRZE W MIARE SZYBKO I DOBRZE.DZIEKUJE ZA PODPOWIEDZI I POZDRAWIAM MOTOCROSSOWCOW

Awatar użytkownika
Młody
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: pt, 20 kwie 2007, 17:30
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn/Ostrołęka
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Młody » wt, 29 maja 2007, 23:32

Witam. Rozlozylem wlasnie silnik w mojej kawie KLX 250 97r poniewaz slychac bylo korbowód. Po zdjeciu gory okazalo sie ze ukruszony jest pierscien i porysował nikasil. W zwiazku z tym pytanie co robic? Czy tuleja da rade w tak niewysilonym silniku czy lepiej odzalowac i wyslac na nikasil? Jesli tuleja to gotowa czy dorabiana na zlecenie? HEEELP bo sezon w pełni a silnik na stole :roll:

Awatar użytkownika
To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » śr, 30 maja 2007, 15:55

Wszystko pisze w temacie, wystarczy przeczytać.

Awatar użytkownika
Ethan89
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 82
Rejestracja: sob, 30 gru 2006, 20:47
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Ethan89 » śr, 30 maja 2007, 16:04

Tuleje trzeba bardzo ostroznie docierac ja 2 razy zatarłem tłok docierajac tuleje:P tylko lepiej dac troche wiekszy luz. ja docieralem chyba z 5 bakow (kx125)
KX 125 rolezz

Awatar użytkownika
Setyk
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 139
Rejestracja: pt, 18 maja 2007, 19:13
Motocykl: Husqvarna WR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Grabów nad Prosną / Wrocław
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Setyk » wt, 5 cze 2007, 16:19

Ja nie wiedzialem gdzie dac, a tu mi sie wydawalo najtrafniej;P
Czy w Husce WRE 125 jest nikasil?

Awatar użytkownika
piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » wt, 5 cze 2007, 16:27

Setyk pisze:Ja nie wiedzialem gdzie dac, a tu mi sie wydawalo najtrafniej;P
Czy w Husce WRE 125 jest nikasil?
jest
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości