Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Pytaj o wszystko co zwiazane z napędem, łańcuchem, zębatkami
matimoto5
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: czw, 6 kwie 2006, 16:16
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kielce
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: matimoto5 » pn, 29 paź 2007, 21:41

Jak miałem kiedyś Rm 125 to kupiłem łańcuch OKINOI oring i łańcuch bardzo trwały(przynajmniej w 125ccm :wink: ) rzadko podciągałem, ogólnie polecam :D
Yamaha Yz 250F 2014

Daiman
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 238
Rejestracja: czw, 9 lis 2006, 22:16
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Płock
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Daiman » pn, 29 paź 2007, 21:55

A ja mam zwykłe łańcuchy CZ i sobie chwalę :P a co do zębatek to słyszałem, że kozackie są takie powlekane nicasilem (nie znam firmy) tylna zębatka kosztowała chyba 160 zł, ale za to Mateusz Wojciechowski jak na nich jeździł to zużywał raptem 2 sztuki przez cały sezon. (A o tych zębatkach mówił mi Marcin Wójcik i chyba u niego kiedyś można było je kupić. Kiedyś, bo teraz na miejscu już ich nie ma bo nikt nie był na tyle szalony, żeby dać tyle kasiory za zębatke :) )

szczuku
VIP
VIP
Posty: 260
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 23:27
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: szczuku » pn, 29 paź 2007, 22:11

Witam! A co sadzicie o lancuchu i zebatkach WRP ? http://www.motox.com.pl/sklep/product_i ... ts_id=1326

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » pn, 29 paź 2007, 23:11

szczuku pisze:Witam! A co sadzicie o lancuchu i zebatkach WRP ? http://www.motox.com.pl/sklep/product_i ... ts_id=1326

Miłe w dotyku i ładny kolor.


POZDRO

szczuku
VIP
VIP
Posty: 260
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 23:27
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: szczuku » pn, 29 paź 2007, 23:25

Mozesz przyblizyc swoja wypowiedz ? Rozumiem ze chu... sa ?

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » wt, 30 paź 2007, 17:46

szczuku pisze:Mozesz przyblizyc swoja wypowiedz ? Rozumiem ze chu... sa ?

Nie jeźdizłem na nich, tylko sobie macałem :lol:

POZDRO

Yamatek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 30
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:10
Motocykl: yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: wwa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Yamatek » wt, 30 paź 2007, 22:44

MSK pisze:łancuchy VAZ-a sa nic nie warte, zebatki sa bardzo dobre ale lancuch nie. kumpel kupil nowy uklad na takim lancuchu, pojechal na ostatnie zawody w siemiatyczach i po 2 dniach jazdy lancuch byl do wyrzucenia. kup DID-a, cena wieksza ale firma sprawdzona i napewno posluzydluzej niz ten VAZ.

to teraz ja... moze mial ktos doczynienia z lancuchami MGM czy OKINOI ?? jak one sie sprawuja?
ja za to mam inne zdanie, kumpel ma juz vaza oringa caly sezon i zadnych problemow z nim nie ma nie rozciaga sie czy cus...

za to ja odradzam DC... przynajmniej ten model w przedziale 150zl juz po pierwszej jezdzie niesamowicie mi sie rozciągnął

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » sob, 3 lis 2007, 21:04

CZ-ta 520H nie polecam do większych pojemności bo sie nie sprawdza, zwlaszcza w mokrych warunkach. Zerwalem dzisiaj trzeciego ;)

Teraz moje pytanie czy lańcuch DID 520 VM GOLD X-Ring Premium Motorcycle Chain będzie nadawał się do MX ? Rozmiar sie zgadza, jest X-ring tyle, że to chyba łańcuch do szosówki ;) Prosze o szybką odpowiedź.

Pozdro

razz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pn, 30 kwie 2007, 17:09
Motocykl: CR 125 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sporniak ( ~ Lublin)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: razz » sob, 3 lis 2007, 21:10

Yamatek pisze:za to ja odradzam DC... przynajmniej ten model w przedziale 150zl juz po pierwszej jezdzie niesamowicie mi sie rozciągnął
Każdy łańcuch musi się ułożyć, po założeniu trzeba zrobić jazdę próbną i go podciągnąć.



Jony
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 694
Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
Motocykl: crossowy najlepiej
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Kraków/ Kanada
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Jony » sob, 3 lis 2007, 21:11

Na stronie did'a pisze ze ten symbol jest do MX.
Tam maja taie same oznaczenie na Street i MX :roll: :roll:
Honda CRF250r
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER

THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » sob, 3 lis 2007, 23:48

No to mam nadzieje, że się nada ;) A ile taki łańcuch kosztuje u nas ? To już chyba moje ostatnie pytanie ;D

Pozdro

jagadal
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 46
Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 17:44
Motocykl: KTM 400 EXC
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: koło Bielska
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: jagadal » śr, 7 lis 2007, 22:37

Takie pytanie: Różnica między łańcuchem o-ring, a x-ring który lepszy?
KTM 400 EXC 2002

SEZON W PEŁNI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”