yzf 426 2002r
-
Autor tematubajktomi
- Mistrz prostej
- Posty: 68
- Rejestracja: pt, 7 wrz 2007, 09:12
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
yzf 426 2002r
Prosze oponie dotyczące yzf 426 na temat:
- pracy i odawania mocy przez silnik ( 250 2t obecnie)
- awaryjność
- łatwość obsługi
- prowadzenie na torze i enduro
Dzięki
:drinkers: :drinkers:
- pracy i odawania mocy przez silnik ( 250 2t obecnie)
- awaryjność
- łatwość obsługi
- prowadzenie na torze i enduro
Dzięki
:drinkers: :drinkers:
-
- Mistrz prostej
- Posty: 58
- Rejestracja: ndz, 2 lis 2008, 19:07
- Motocykl: yamaha yz250f 06r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zambrów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: yzf 426 2002r
polecam ci ten motorek jest naprawde wporzo wczoraj wlasnie taki sprzedałem nowy 5 lat w salonie.pozdro.tylko pilnuj regularnych wymian oleju bo skrzynki lubią padać od niewymiany.pozdro
Lubi zapier*alać
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 23
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 02:37
- Motocykl: czerwona ćwiara
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: yzf 426 2002r
426 bardzo dobry motor do enduro na torze tez tym idzie pojezdzić ,mam dwóch kumpli którzy maja te motorki i cały sezon bez awarii śmigają , w rocznikach od 2000-2004 trzeba uważać na zacierające się korbowody , nie powinno się nimi jezdzić długo na kole i po wywrotce , jak podniesiesz moto nie wolno go odrazu odpalać , trzeba go podnieść i poczekac chwilkę , chodzio to że w tych rocznikach maja jakieś dziwne kanaliki i wolniej po nich spływa olej smarujący korbę ,
-
Autor tematubajktomi
- Mistrz prostej
- Posty: 68
- Rejestracja: pt, 7 wrz 2007, 09:12
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: yzf 426 2002r
Dzieki.
A co z ogarnięciem tej mocy ????
Podobno yzf 400 jest bardzo łagodne i przyjazne ,a 426 to już straszna bestia.
Pozdrowa.
Jeżdzenie na kole w jaki sposób może być powodem zatarcia silnika (lub przytarcia) :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ,proszę o szczegłowe wyjasnienia. Jestem starsznie ciekawy.
:drinkers: :drinkers:
A co z ogarnięciem tej mocy ????
Podobno yzf 400 jest bardzo łagodne i przyjazne ,a 426 to już straszna bestia.
Pozdrowa.
Jeżdzenie na kole w jaki sposób może być powodem zatarcia silnika (lub przytarcia) :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ,proszę o szczegłowe wyjasnienia. Jestem starsznie ciekawy.
:drinkers: :drinkers:
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 20
- Rejestracja: śr, 4 cze 2008, 18:49
- Motocykl: Yamaha YZ426F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: yzf 426 2002r
jakby nie było to diabeł w nim drzemie nie miałem okazji śmigać 400 ale 426 ma rogi on "nie potrafi" jeździć wolno
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 386
- Rejestracja: ndz, 28 cze 2009, 16:23
- Motocykl: '05 YZ 250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Zagwiździe
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: yzf 426 2002r
Jak dla mnie na chłopski rozum to tutaj chodzi o to, że jest to silnik 4T, czyli smarowany olejem ze skrzyni. Poziom tego oleju do nasmarowania tłoka i korby, w taki sposób żeby się nie zatarły, jest odpowiedni kiedy moto jest w miarę w poziomie. A kiedy śmigasz na gumie to olej spływa do, nazwijmy to, tylniej części silnika i nie smaruje korby i tłoka. W ten sposób można włśnie zatrzeć silnik. To samo jest po wywrotce, kiedy olej spłynie do którejś tam części silnika i nie ma go już wystarczająco dużo żeby nasmarować tłok i korbę. A my w pośpiechu chcąc wsiąść spowrotem na moto i śmigać dalej, możemy je właśnie w ten sposób zatrzeć. Jeśli się mylę to mnie poprawcie.Jeżdzenie na kole w jaki sposób może być powodem zatarcia silnika (lub przytarcia) ,proszę o szczegłowe wyjasnienia. Jestem starsznie ciekawy.
P.S. Swoją drogą jestem ciekaw czy zostało to jakoś rozwiązane w nowszych modelach, albo nawet w ścigach. Słyszałem coś o zbiornikach oleju w ramie... i o tym, ze w motorach do stuntu stosuje sie jakieś zbiorniki wyrównawcze na olej, zeby podczas jazdy na gumie moto dostawało odpowiedzią ilość oleju. Czy to prawda?
-
Autor tematubajktomi
- Mistrz prostej
- Posty: 68
- Rejestracja: pt, 7 wrz 2007, 09:12
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: yzf 426 2002r
W nowszych modelach jest silnik z sucha miska olejowa , masz zbiorniczek oleju przed sinikiem ( przynajmniej tak jest w yz250f 2006 2007 2008 2009)
Ja myslałem że we wszystkich 4T crossach mamy do czynienia z sucha miska olejowa ,dlatego zadałem takie pytanie.
Jestem bardzo zaskoczony i myslałem że 426 była już dopracaowana ,ale i tak te siniki wyprzedzały honde kawe i suzi o całe 2 lata .
Ja myslałem że we wszystkich 4T crossach mamy do czynienia z sucha miska olejowa ,dlatego zadałem takie pytanie.
Jestem bardzo zaskoczony i myslałem że 426 była już dopracaowana ,ale i tak te siniki wyprzedzały honde kawe i suzi o całe 2 lata .