Problem z kx 125
-
Autor tematudziku06
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: śr, 6 sie 2008, 13:44
- Motocykl: Kx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Problem z kx 125
Witam.mam problem z moim kawasaki kx 125.moto jest świeżo po remoncie(nowy nicasil, tłok,wszystko uszczelnione nowymi uszczelkami,dodam że robione to było w serwisie specjalizującym się składaniem crosówek)Sam wymieniłem watę w tłumiku,klamkę sprzęgła,linkę gazu itp.a więc przechodzę do rzeczy.Zrobiony silnik ostatnio odebrałem z serwisu.Zamontowałem w ramie,przeczyściłem i zamontowałem gaźnik, podłczyłem wszystkie linki i układ chłodzenia.przed wczoraj zalałem olej do skrzyni i płyn chłodniczy do chłodnicy.wczoraj przychodze do garażu,patrze a spod głowicy sączy mi się płyn (tak mniej więcej w 3 miejscach przecieka)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a3 ... becc2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/260 ... 565bb.html
Oto fotki przeciekającego łączenia głowicy z cylindrem.
Myślę sobie zajmę się tym później.Więc zalałem 5 litrów do baku i odpaliłem moto,Zapalił za 2 kopem.I co ujrzałem-kłęby białego dymu z wydechu i pełno czarnego oleju kapiącego z rurki z cylindra i z wydechu też wyrzuca kropelki tego czarnego oleju.rozgrzałem tak chwile moto i zgasiłem.Dzisiaj też go odpaliłem,troche rozgrzałem i to samo pełno białego dymu i niechęć do wkręcenia się na obroty.i troche pochodzi na ssaniu i gaśnie sam.
http://pl.youtube.com/watch?v=wa_dPlSO2Hs
Filmik z dzisiejszego palenia moto.Dodam że mieszanka ok.1:30.(na 5 litrów bajury nalałem 150 ml motula 800.)Dodam że po tym wszystkim ściągnąłem dzisiaj wieczorem dyfuzor.przechyliłem go a z niego pełno czarnego oleju.nie wiem dokładnie ale tak około 200 ml wyleciało z niego.!!!zdziwiło mnie to bardzo.zajrzałem jeszcze na tłok przez wydech i wszystko ok.
Naczytałem się na forum o nieszczelnych połączeniach cyl z głowicą i moge powiedzieć że nie wywala mi płynu rurką tą z chłodnicy ale jak odpale moto to płyn bulgocze.także zrobiłem fotke
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/935 ... af632.html
Nie wiem czy to normalne i czy tak ma być .to moje 1 tego typu moto więc zadaje tyle pytań;).wiem że mogą być 2 powody takiego stanu rzeczy.moto ciągnie olej ze skrzyni albo płyn.ale to raczej olej.dodam że zamiast 700 ml jak pisze na deklu wlałem do mojej kawy około 800-850 ml oleju.może to jest wina tego kopcenia.pomyślałem że trochę więcej mu nie zaszkodzi.i dodam że nie mogę coś sprzęgła wyregulować żeby normalnie działało.chce wrzucić1 a moto jakby było bez sprzęgła-gaśnie.wiem że przyczyną może być walnięty uszczelniacz albo coś takiego.spuszczę jutro olej i zobaczę czy dużo go ubyło.dodam że po tych 3 paleniach mojego moto w tej szybce która określa poziom oleju jest nadal tyle ile było od zalania.Proszę o pomoc.co mam robić z tą głowicą.czy to jest groźne dla silnika.?i czy groźne dla nowego tłoka i nicasilu jest to że tak kopci.-bierze olej ze skrzyni?prosze o pomoc i o rady.co mam robić.w pon będę kontaktował się z gościem który mi robił moto w serwisie.Przepraszam że taki długi post.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a3 ... becc2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/260 ... 565bb.html
Oto fotki przeciekającego łączenia głowicy z cylindrem.
Myślę sobie zajmę się tym później.Więc zalałem 5 litrów do baku i odpaliłem moto,Zapalił za 2 kopem.I co ujrzałem-kłęby białego dymu z wydechu i pełno czarnego oleju kapiącego z rurki z cylindra i z wydechu też wyrzuca kropelki tego czarnego oleju.rozgrzałem tak chwile moto i zgasiłem.Dzisiaj też go odpaliłem,troche rozgrzałem i to samo pełno białego dymu i niechęć do wkręcenia się na obroty.i troche pochodzi na ssaniu i gaśnie sam.
http://pl.youtube.com/watch?v=wa_dPlSO2Hs
Filmik z dzisiejszego palenia moto.Dodam że mieszanka ok.1:30.(na 5 litrów bajury nalałem 150 ml motula 800.)Dodam że po tym wszystkim ściągnąłem dzisiaj wieczorem dyfuzor.przechyliłem go a z niego pełno czarnego oleju.nie wiem dokładnie ale tak około 200 ml wyleciało z niego.!!!zdziwiło mnie to bardzo.zajrzałem jeszcze na tłok przez wydech i wszystko ok.
Naczytałem się na forum o nieszczelnych połączeniach cyl z głowicą i moge powiedzieć że nie wywala mi płynu rurką tą z chłodnicy ale jak odpale moto to płyn bulgocze.także zrobiłem fotke
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/935 ... af632.html
Nie wiem czy to normalne i czy tak ma być .to moje 1 tego typu moto więc zadaje tyle pytań;).wiem że mogą być 2 powody takiego stanu rzeczy.moto ciągnie olej ze skrzyni albo płyn.ale to raczej olej.dodam że zamiast 700 ml jak pisze na deklu wlałem do mojej kawy około 800-850 ml oleju.może to jest wina tego kopcenia.pomyślałem że trochę więcej mu nie zaszkodzi.i dodam że nie mogę coś sprzęgła wyregulować żeby normalnie działało.chce wrzucić1 a moto jakby było bez sprzęgła-gaśnie.wiem że przyczyną może być walnięty uszczelniacz albo coś takiego.spuszczę jutro olej i zobaczę czy dużo go ubyło.dodam że po tych 3 paleniach mojego moto w tej szybce która określa poziom oleju jest nadal tyle ile było od zalania.Proszę o pomoc.co mam robić z tą głowicą.czy to jest groźne dla silnika.?i czy groźne dla nowego tłoka i nicasilu jest to że tak kopci.-bierze olej ze skrzyni?prosze o pomoc i o rady.co mam robić.w pon będę kontaktował się z gościem który mi robił moto w serwisie.Przepraszam że taki długi post.
Re: Problem z kx 125
Tzn. nie wiem jak masz z odległością ale jak serwis źle zrobił toja bym im powiedział i kazał zrobić tak jak ma być w końcu zapłaciłeś im!!!
To że ci się leje z pod głowicy napewno normalne nie jest,albo uszczelka jest do dupy (albo złożyli na starej znam taki przypadek).
Kopcić aż tak mimo tej ilości oleju nie powinien.
To że ci się leje z pod głowicy napewno normalne nie jest,albo uszczelka jest do dupy (albo złożyli na starej znam taki przypadek).
Kopcić aż tak mimo tej ilości oleju nie powinien.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z kx 125
Najlepiej zaprowadź całe moto i pokaż co się dzieje, troche bez sensu jest zawieźć sam silnik i powiedzieć: "Panie, tu cieknie".
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Problem z kx 125
.mam problem z moim kawasaki kx 125.moto jest świeżo po remoncie(nowy nicasil, tłok,wszystko uszczelnione nowymi uszczelkami,dodam że robione to było w serwisie specjalizującym się składaniem crosówek)
No tu sęk że z twojego opisu wynika że to uszczelka pod głowicą jest założona stara i w serwisie ci to robili??????
Myślę sobie zajmę się tym później.Więc zalałem 5 litrów do baku i odpaliłem moto,Zapalił za 2 kopem.I co ujrzałem-kłęby białego dymu z wydechu i pełno czarnego oleju kapiącego z rurki z cylindra i z wydechu też wyrzuca kropelki tego czarnego oleju.rozgrzałem tak chwile moto i zgasiłem.Dzisiaj też go odpaliłem,troche rozgrzałem i to samo pełno białego dymu i niechęć do wkręcenia się na obroty.i troche pochodzi na ssaniu i gaśnie sam.
Biały dym świadczy o obecności wody w spalinach ( uszczelka pod głowica,Woda w tłumiku pozostawiona po myciu motocykla) natomiast olej ze spalinami - po pierwsze
mechanicy jak składali silnik nie żałowali oleju na korbę , tłok itp, teraz on wylatuje , 2 powód może byc taki że przed remontem motorkiem jeździł amator i nie dawał gazu przez co
nazbierało się oleju w komorze tlumika a teraz razem ze spalinami wylatuje, 3 powód taki że simmering na wale też stary i tamtędy ciągnie olej ze skrzyni ,4 powód uszczelka na
spolowieniu silnika stara albo pękła przy składaniu albo środkowe śruby do skręcania karterów luźne
Filmik z dzisiejszego palenia moto.Dodam że mieszanka ok.1:30.(na 5 litrów bajury nalałem 150 ml motula 800.)Dodam że po tym wszystkim ściągnąłem dzisiaj wieczorem dyfuzor.przechyliłem go a z niego pełno czarnego oleju.nie wiem dokładnie ale tak około 200 ml wyleciało z niego.!!!
Może to jeszcze stary olej sprzed remontu jak pisałem wyżej
Naczytałem się na forum o nieszczelnych połączeniach cyl z głowicą i moge powiedzieć że nie wywala mi płynu rurką tą z chłodnicy ale jak odpale moto to płyn bulgocze.
Płyn nie musi aż wylatywac przez rurkę wystarczy ze bulgocze ( stara uszczelka jak wyżej , krzywa głowica - efakt przegrzania jazdy bez płynu)
.i dodam że nie mogę coś sprzęgła wyregulować żeby normalnie działało.chce wrzucić1 a moto jakby było bez sprzęgła-gaśnie.wiem że przyczyną może być walnięty uszczelniacz albo coś takiego.
Zaden uszczelniacz nic nie ma do rzeczy tutaj, poprostu kosz sprzęglowy ma juz takie karby ( wyciecia) że nie rozłącza ci sprzęgła. trzeba zdjąc kosz i podpilowc te karby grubym
pilnikiem na równo (ostrożnie i delikatnie bo tam jest nie za dużo"mięsa")
spuszczę jutro olej i zobaczę czy dużo go ubyło.dodam że po tych 3 paleniach mojego moto w tej szybce która określa poziom oleju jest nadal tyle ile było od zalania.Proszę o pomoc.co mam robić z tą głowicą.czy to jest groźne dla silnika.?i czy groźne dla nowego tłoka i nicasilu jest to że tak kopci.-bierze olej ze skrzyni?prosze o pomoc i o rady.co mam robić.w pon będę kontaktował się z gościem który mi robił moto w serwisie.Przepraszam że taki długi post.[/quote]
No oczywiście że to grożne obojętne czy to stary czy nowy silnik. Motor na przyczepę i zawieźc tam do tego osławionego "serwisu crosówek" i pokazac o co chodzi.
A podsumowując zapytam co to za remont jeśli piszesz że to wina jakiegoś simmeringa o którym wiesz ale go nie robiłeś , do kosza tez nie zaglądałeś? , jak sie robi cylinder to razem
najlepiej wymienic korbę też o tym nic nie piszesz , również łozyska na wale i simeringi, łozyska pompy wody. 3maj sie nie załamuj, no i do dzieła . pozdrawiam :drinkers:
No tu sęk że z twojego opisu wynika że to uszczelka pod głowicą jest założona stara i w serwisie ci to robili??????
Myślę sobie zajmę się tym później.Więc zalałem 5 litrów do baku i odpaliłem moto,Zapalił za 2 kopem.I co ujrzałem-kłęby białego dymu z wydechu i pełno czarnego oleju kapiącego z rurki z cylindra i z wydechu też wyrzuca kropelki tego czarnego oleju.rozgrzałem tak chwile moto i zgasiłem.Dzisiaj też go odpaliłem,troche rozgrzałem i to samo pełno białego dymu i niechęć do wkręcenia się na obroty.i troche pochodzi na ssaniu i gaśnie sam.
Biały dym świadczy o obecności wody w spalinach ( uszczelka pod głowica,Woda w tłumiku pozostawiona po myciu motocykla) natomiast olej ze spalinami - po pierwsze
mechanicy jak składali silnik nie żałowali oleju na korbę , tłok itp, teraz on wylatuje , 2 powód może byc taki że przed remontem motorkiem jeździł amator i nie dawał gazu przez co
nazbierało się oleju w komorze tlumika a teraz razem ze spalinami wylatuje, 3 powód taki że simmering na wale też stary i tamtędy ciągnie olej ze skrzyni ,4 powód uszczelka na
spolowieniu silnika stara albo pękła przy składaniu albo środkowe śruby do skręcania karterów luźne
Filmik z dzisiejszego palenia moto.Dodam że mieszanka ok.1:30.(na 5 litrów bajury nalałem 150 ml motula 800.)Dodam że po tym wszystkim ściągnąłem dzisiaj wieczorem dyfuzor.przechyliłem go a z niego pełno czarnego oleju.nie wiem dokładnie ale tak około 200 ml wyleciało z niego.!!!
Może to jeszcze stary olej sprzed remontu jak pisałem wyżej
Naczytałem się na forum o nieszczelnych połączeniach cyl z głowicą i moge powiedzieć że nie wywala mi płynu rurką tą z chłodnicy ale jak odpale moto to płyn bulgocze.
Płyn nie musi aż wylatywac przez rurkę wystarczy ze bulgocze ( stara uszczelka jak wyżej , krzywa głowica - efakt przegrzania jazdy bez płynu)
.i dodam że nie mogę coś sprzęgła wyregulować żeby normalnie działało.chce wrzucić1 a moto jakby było bez sprzęgła-gaśnie.wiem że przyczyną może być walnięty uszczelniacz albo coś takiego.
Zaden uszczelniacz nic nie ma do rzeczy tutaj, poprostu kosz sprzęglowy ma juz takie karby ( wyciecia) że nie rozłącza ci sprzęgła. trzeba zdjąc kosz i podpilowc te karby grubym
pilnikiem na równo (ostrożnie i delikatnie bo tam jest nie za dużo"mięsa")
spuszczę jutro olej i zobaczę czy dużo go ubyło.dodam że po tych 3 paleniach mojego moto w tej szybce która określa poziom oleju jest nadal tyle ile było od zalania.Proszę o pomoc.co mam robić z tą głowicą.czy to jest groźne dla silnika.?i czy groźne dla nowego tłoka i nicasilu jest to że tak kopci.-bierze olej ze skrzyni?prosze o pomoc i o rady.co mam robić.w pon będę kontaktował się z gościem który mi robił moto w serwisie.Przepraszam że taki długi post.[/quote]
No oczywiście że to grożne obojętne czy to stary czy nowy silnik. Motor na przyczepę i zawieźc tam do tego osławionego "serwisu crosówek" i pokazac o co chodzi.
A podsumowując zapytam co to za remont jeśli piszesz że to wina jakiegoś simmeringa o którym wiesz ale go nie robiłeś , do kosza tez nie zaglądałeś? , jak sie robi cylinder to razem
najlepiej wymienic korbę też o tym nic nie piszesz , również łozyska na wale i simeringi, łozyska pompy wody. 3maj sie nie załamuj, no i do dzieła . pozdrawiam :drinkers:
-
- Mistrz prostej
- Posty: 194
- Rejestracja: czw, 2 paź 2008, 17:58
- Motocykl: Zx6r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem z kx 125
a to normalne ze jak motor jest zimny to pali podobnie jak kx kolegi wyżej(tzn kopci) ale jak już się rozgrzeje to jest okej?
Import motocykli z Danii ! Pewne motocykle z pewną historią na zamówienie ! Duzo czesci zamiennych oraz gratisy.Tel 0048 514 245 135 www.moto-cross.eu < szukasz motocykla ? wypełnij formularz-sprowadzimy go dla Ciebie ! bez zaliczek, bez wpłat !
-
- Mistrz prostej
- Posty: 98
- Rejestracja: pn, 8 sty 2007, 10:47
- Motocykl: zielone 250 2t
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: wałbrzych
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem z kx 125
Zalezy jakie jest to bulgotanie...zawsze woda bedzie delikatnie buzowac gdyz pompa wody pracuje i woda caly czas ma obieg,ale jesli woda az wylatuje po dodaniu gazu to nie jest normalne..jest to obiawa wywalonej uszczelki pod glowica.Pozdr.
była dt 80/110 ktm exc 125:)
yamaszka tdr 125,
gadzina yz 125
a obecnie kawa:)
yamaszka tdr 125,
gadzina yz 125
a obecnie kawa:)
-
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: sob, 10 sty 2009, 17:49
- Motocykl: Crf 450'08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z kx 125
Zastanawiam się jak można odpalać motocykl skoro widzi się że spod głowicy leci płyn!!! To powinna bć pierwsza rzecz którą powinieneś naprawić zanim postanowiłeś odpalać.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: pt, 18 lip 2008, 23:32
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z kx 125
Koleś miał taką historię w cr-ce jak zakładał nową uszczelkę pod głowicę (2t), to za mocno dokręcił jedną ze szpilek, zerwał gwint w cylindrze i dociągnął szpilkę kołnierzem z uszczelką do głowicy. Efekt był taki, że woda lała się wydechem.