zawory crf 250 06

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Robert0311
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 34
Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 23:46
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

zawory crf 250 06

Post autor: Robert0311 » sob, 4 paź 2008, 11:48

witam chciałbym sprawdzić luzy zaworowe w crf 250 2006r. jak mam to sam zrobić bo już dość mam wszystkich mechaników proszę o jakiś opis czynności z tym związanych

squash0
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 144
Rejestracja: pn, 7 maja 2007, 03:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: zawory crf 250 06

Post autor: squash0 » sob, 4 paź 2008, 12:42

Samo sprawdzenie jest proste.
Zdejmujesz pokrywę zaworów , ustawiasz tłok w górnym punkcie (możesz sobie pomóc znakami na kole rozrządu) tak by wszystkie zawory były zamknięte (powinnien być luz na wszystkich) bierzesz szczelinomierz i sprawdzasz. Wydechowe między dzwigienką a zaworem a ssące między krzywką wałka a szklanką.
Proponowałbym jednak aby ci ktoś doświadczony pokazał najpierw jak to się robi ,no i potrzebny szczelinomierz z listkami minimum co 3 setki (najlepiej co setkę)

Autor tematu
Robert0311
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 34
Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 23:46
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: zawory crf 250 06

Post autor: Robert0311 » sob, 4 paź 2008, 22:20

szczeliniomierz to nie jest problem tylko chodzi mi o to jak się do tego zabrać znając życie samo wyjdzie ale nie chciałbym popełnić jakiegoś błędu bo to jednak trochę kosztuje tym bardziej że jakieś 10mth zmieniałem zawory ssące na nowe oryginalne tytanowe i nie uśmiecha się mi znowu zmieniać

squash0
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 144
Rejestracja: pn, 7 maja 2007, 03:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: zawory crf 250 06

Post autor: squash0 » ndz, 5 paź 2008, 03:15

Sama kontrola to pikuś. tak jak pisalem powyzej zrobisz i będzie ok.
wysłalem ci maila żebyś podał namiary to wysle ci strone z fotkami jak to robić i opisem po angielsku niestety.
Nie wiem czemu na forum nie mogą włożyć fotek do posta? tak by było tutaj ale nie wchodzą

Reniek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 395
Rejestracja: ndz, 27 lip 2008, 02:16
Motocykl: SKR 125 , KX 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Janów Lubelski
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: zawory crf 250 06

Post autor: Reniek » ndz, 9 lis 2008, 04:58

Czesc ja dzis z rana jade po CRF 250 z 04 i qrde niewiem jak ja oarnac w jakim stanie mam poiecie o 2t i nikt by mi padliny nie wcisnal ale CRF to juz 2t i nie wiem jak sie do niej zabrac :/ obawiam sie z emoge kupic padlo :(


Ps mam pytanie jesli kupie i okaze sie ze zawory albo lancuszek albo co sinnego pujdzie to czym to grozia dokladniej jak bd chcial wyjechac w teren i cos pujdzie to sypie siejuz wszystko po kolei i czy jak to jest np w 2t padnie tlok w pore nie wymieniony i sypie sie tlok w raz z korma itd czy tak samo jest z 4t??
na co patrzec podczas kupna Ps kupuje u Anglika a mj ang to na 3- oceniam na co mam uwage zwrocic ??

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: zawory crf 250 06

Post autor: SEBOOL » ndz, 9 lis 2008, 09:02

Przed odpaleniem tej CRF sprawdź czy silnik jest zimny i czasem nie odpala go już na rozgrzanym silniku jeżeli odpalili na zimnym silniku bez problemu a potem na rozgrzanym to prawdopodobnie zawory są jeszcze ok.

pozdr.
RS SERWIS

michal_dh
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 207
Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 08:54
Motocykl: SX 250, CBR 600
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zamość
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: zawory crf 250 06

Post autor: michal_dh » ndz, 9 lis 2008, 09:30

Sprawdz czy nie zadymi na niebiesko. Jak zadymi to tloczek i pierscienie juz kiepsko.. No i ktory zabek jest na napinaczu.. Ale nie wiadomo czy Ci da sprawdzic :)
KTM SX 250 2008r

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”