Przegląd 2 suwa - co i jak?

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
Autor tematu
Matrix 007
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 21
Rejestracja: pn, 27 mar 2006, 18:14
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Z Buszu...hehehe
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Przegląd 2 suwa - co i jak?

Post autor: Matrix 007 » pn, 10 kwie 2006, 16:16

Mam do was pytanko ,co po sezonie nalezy zmienic,naprawic w crossie,by mial maksymalną moc??
\ l love motocross!!! /
\ Honda CR125 /
\ /
Matrix
\ -------------------- /

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pn, 10 kwie 2006, 17:33

Nie wiem jak inni forumowicze ,ale ja przynajmniej nie wiem o co Ci dokładnie chodzi.Jak to by miał moc maksymalną ,chodzi CI oto ze jak zmienisz tłok to ma większąć moc??Ja przynajmniej takiego czegoś nie odczuwam(no moze minimalnie) :roll:
a jeśli CI chodzi co trzeba wymienic po sezonie to na forum jest tego mnustwo :wink:
Ostatnio zmieniony pn, 10 kwie 2006, 18:01 przez IGI CROSS, łącznie zmieniany 1 raz.

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pn, 10 kwie 2006, 17:40

IGI CROSS pisze:a co????
JAJCO!

Motor powinno się przeglądnąć przez zimę, teraz trochę za późno na pracę, ale zawsze warto. Przedewszystkim powinno się przeglądnąć łożyska i wszystkie rzeczy które się szybko wyrabiają. W silniki warto popatrzeć na łożyska, uszczelniacze, tłok i korbę.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pn, 10 kwie 2006, 18:22

Isbi pisze:no nic bo wiesz w mtx to mi sie wydaje ze tlok ci starczy na 3 sezony jak nic.....
no wierz to zależy od użytkowania,jak ktoś jeździ po asfalcie powolutku jak chopperki się wozi to jasne ze na 3 mu starczy.Jak ja jeżdzę po sybkim piachu i po torze gdzie motor jest bardzo wsyilony to wiadomo że cześciej.I proszę się nie smiać ze mtx-a to nie jest wcale taki słąby motorek :lol: trzeba tylko wymienić kilka części i motorek jest spoxik jak na pewien okres czasu

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pn, 10 kwie 2006, 20:02

no MTX miał być dla mnie przez 3 miechy ,ale jakoś tak się złożyło że muszę pojeździc jeszcze na niej ten sezon.Poprzedni włąścicie zmienił są stylistkicznie(teraz wygląda bardzo ładnie) i kilkanaście kilo mniej waży niż standardowa.Żeby jakoś przeżyć ten sezon chce trochę części wrzucić do niego od większych motocykli. W najblizszym czasie mam zamiar włożyć przednie zawieszenie od XLR250,bo to w mtx-ie strasznie dobija i hamulec przedni. :roll:

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pn, 10 kwie 2006, 21:29

Igi, chyba Ci się coś pomyliło. Jak można odchudzić taki motor o kilkanaście kilo?? No chyba że silnika i zawieszenia nie masz.

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pn, 10 kwie 2006, 21:30

Jak to jak? Hehe wyjoł kierunki, podnóżki dla pasażera, uchwyt na bagaż, lusterka i kupe innego szmelcu...
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pn, 10 kwie 2006, 21:44

Hehehe też tak zrobiłem, ale jak to wszystko 2kg waży to będzie dobrze. 2kg a kilkanaście kg to jest różnica. Diabeł tkwi w szczegółach. :D

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pn, 10 kwie 2006, 21:50

wyzuciałem ten badzieny metalowy badarznik,dozownik ziuuuu do kartonu,te lapmy wszystki obrzydliwe powywalałem podnużki pasazera jak wspomniał MXrool,kierownaca jest lepsza i lzejsza.Zastanawiałem się czy nie wywalić akumulatora i całego oświetlenia ,ale chyba zostawie tak jak jest (przemęczę się sezon).Przedni amorek od tej xlr250 może sobie skołuje i tarczę lepszą :wink: .
pozdro

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » pn, 10 kwie 2006, 21:57

a wez utnij boshem zadupek :lol: :lol: :lol: bedzie lzejszy 8) kola poprzewiercaj wogule zdejmij przednie po co ci bedziesz mial motor lzejszy :lol: :lol: na tylnim bedziesz latal :wink: a tak powzaznie to te lusterka itp jak wazy 2 kilo to i tak igi tego nieodczujesz.... ja to wyebalem ze wzgledow estetycznych bo normalnie porazka miec kierunki lusterka i rejestracje w wr :twisted:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pn, 10 kwie 2006, 22:02

No te kierunkowskazy i lusterka to mało ważą ,ale ten metalowy beznadziejny bagaznik dużoo,te podnóżki dla pasażera też są cieżki.I ten dozownik waży pewnie z 3-5kg.wiem ze tego moze nie odzczuje ,ale go poprzerabiałem bo był brzydki..... :x a dozownik zdjełem bo to obciach z tym jeździć :lol:
P.S.Isbi nie wiedziałem ze w WR-kach montuja standardowo kierunkowskazy i lusterka 8)

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » pn, 10 kwie 2006, 22:19

jak jest z homologacja to tak masz specjalny kit z inna lampa licznikami kierunkami i takim syfem... u mnie to lezy akurat w pudelku a teraz kupuje blotnik od yz i lampe wypieprza i wkladam tablice od yz bede miec yz z rozrusznikiem 8) bo szkoda mi lamp itp
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”