Jak poprawić charakterystykę pracy YZ426F (więcej z dołu)?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Hanson
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 27
Rejestracja: śr, 9 lis 2005, 23:17
Motocykl: WR400F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Jak poprawić charakterystykę pracy YZ426F (więcej z dołu)?

Post autor: Hanson » wt, 4 kwie 2006, 23:00

Moze ktos ma jakis sposob jak mozna wygladzic charakterystyke silnika YZ 426??tak zeby mial troche dolu...a nie tylko gore??jakies inne dysze...a moze wydech zrobic jakis "tuningowy" samemu :) ...to napewno zmniejszy moc... ;)

Awatar użytkownika
lulek001
Moderator
Moderator
Posty: 278
Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
Motocykl: CRF 250 R 2009
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lulek001 » wt, 4 kwie 2006, 23:21

Hmm, dziwne pytanie. Wydawało mi się, że tu nie ma najmniejszych problemów z ciągnięciem od dołu. Ale jestem ciekawy co powiedzą inni, bo ja się przesiadłem z 2T, więc dla mnie niemal wszystkie 4T ciągną równo od dołu;-)
Nikasil.pl

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » wt, 4 kwie 2006, 23:57

Każdy 4T ciągnie z dołu, tym bardziej Yamaha o której tu mówisz. Samemu nie ma co kombinować z wydechem, lepiej pokombinowac w sklepie na półce co wybrać. Ja jeździłem róznymi 4T i wszystkie ciągneły równo z dołu. Jedynie SX-F jest wysokoobrotowcem i ma z tym małe problemy, podkreślam: MAŁE.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Pacian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pacian » śr, 5 kwie 2006, 08:34

Myślę że kolega chce więcej płynności w oddawaniu mocy jeśli tak to pokombinuj z zebatkami.

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » śr, 5 kwie 2006, 10:04

Coś z tą elastycznością faktycznie może być nie tak-jeździłem YFZ 450 (quad) z bliźniaczym silnikiem, i dół obrotów faktycznie był bardzo nieciekawy, adrenalina skakała dopiero na wyższych obrotach.
Możliwe że jestem skażony swoją szejsetą, czy EXC 520 którą często gościnnie dosiadam-one wyrywają już od obrotów biegu jałowego bez zająknięcia, i do tego się przyzwyczaiłem. Dlatego tak się krzywiłem startując tą 450 na technicznej off-roadowej trasie.
Pomyśl może o transfuzji niektórych części z silnika wersji WR (radykalny wariant, może przy okazji remontu). Ciekawa byłaby taka mieszanka-silnik WR, podwozie YZ. Taki bardziej ujarzmiony mustang...

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » śr, 5 kwie 2006, 13:48

Chyba najlepszym pomysłem byłby nowy, tuningowany wydech, który poprawi całą charakterystykę silnika, głównie dół i środek obrotów. Można też zmienić przełożenie, wolniej pojedziesz, ale za to będzie motor lepiej przyspieszał.

Autor tematu
Hanson
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 27
Rejestracja: śr, 9 lis 2005, 23:17
Motocykl: WR400F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Hanson » śr, 5 kwie 2006, 18:22

Kolega Pacian ma racje..chodzi mi o plynnosc oddawania mocy.Wczesniej jezdzilem XR600 wiec pewnie dlatego na co nie wsiade to nie ma dolu...a ja lubie takie dolaste silniki.Moze zalozyc wydech od WR??co o tym sadzicie??

Pacian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pacian » śr, 5 kwie 2006, 18:33

Wydech ci niewiele da Wr ma inną skrzynie biegów wcześniej miałem też YZ 426 pokombinuj z zębatkami YZ ma odblokowany wydech.

mario77
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 12:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mario77 » śr, 5 kwie 2006, 21:37

jak chcesz zdołować yz to pomyśl o wałkach, CDI boxie z wr-y, no i odpowiednie zestrojenie gaźnika.

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » śr, 5 kwie 2006, 21:53

Najtanszym rozwiazaniem byloby przyzwyczaic sie do obrotow :wink: hehe ale tak powaznie to zebatkami tanio to zrobisz kup do tylu duzą do przodu mniejsz i po sprawie :roll:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Autor tematu
Hanson
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 27
Rejestracja: śr, 9 lis 2005, 23:17
Motocykl: WR400F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Hanson » śr, 5 kwie 2006, 22:31

Zebatkami mowicie...no tak..ale jak ja sie zerwe policji na miescie jak bede mial V max 90km/h?? ;) pokombinuje z wydechem.zamiast dlugiej lufy SPES wyrzezbie cos krotszego i przestroje gaznik...i zobacze jaki to da efekt!!krotszy tlumik powinien zdjac troche mocy z gory i dodac z dolu...taka przynajmniej jest teoria ;) p.s.jestem chyba pierwszym co chce miec mniej mocy niz wiecej?? :lol:

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » śr, 5 kwie 2006, 22:51

eee 90 starczy spokojnie :wink: u mnie wystarczy ze dodasz wiecej gau to sie poddaja :lol: :lol:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”