WYCIEK!!! POMOCY !!!
-
Autor tematuHIROKEZ
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 25
- Rejestracja: pt, 6 kwie 2007, 13:22
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
WYCIEK!!! POMOCY !!!
witam!
czy przy kazdym wycieku z polowek silnika tzn z laczenia karteru lewego i prawego trzeba wyciagac silik z ramy rozbierac go na nowo i sprawdzac uszczelnienia bo w pewnym miejscu na 100% stracilo szczelnosc... opisane moto juz sie poci... zaledwie po kilku jazdach od zlozenia jak myslicie czy mozliwe jest to ze wystepuja gdzies jakies luzy i poprostu od drgan rozwala uszczelnienia? na zdjeciu zaznaczylem dokladnie miejsce wystepowania tego wycieku http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1de ... d7af2.html
macie jakies pomysly jak zatkac ten wyciek? czy jednak trzeba bedzie znowu wyciagac silnik z ramy i zrobic amatorke na drobne?
pozdrawiam i dziekuje za pomoc
czy przy kazdym wycieku z polowek silnika tzn z laczenia karteru lewego i prawego trzeba wyciagac silik z ramy rozbierac go na nowo i sprawdzac uszczelnienia bo w pewnym miejscu na 100% stracilo szczelnosc... opisane moto juz sie poci... zaledwie po kilku jazdach od zlozenia jak myslicie czy mozliwe jest to ze wystepuja gdzies jakies luzy i poprostu od drgan rozwala uszczelnienia? na zdjeciu zaznaczylem dokladnie miejsce wystepowania tego wycieku http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1de ... d7af2.html
macie jakies pomysly jak zatkac ten wyciek? czy jednak trzeba bedzie znowu wyciagac silnik z ramy i zrobic amatorke na drobne?
pozdrawiam i dziekuje za pomoc
* Zbyt Szybcy By Żyć Zbyt Młodzi By Umrzeć *
http://www.bikepics.com/members/hirokez/
jest: CR 125 95r (RAKIETA)
-----------------------------------------
było: KMX 125 96r (AMATORKA)
Moja przegrana.... twoim snem
http://www.bikepics.com/members/hirokez/
jest: CR 125 95r (RAKIETA)
-----------------------------------------
było: KMX 125 96r (AMATORKA)
Moja przegrana.... twoim snem
-
- Mistrz prostej
- Posty: 68
- Rejestracja: ndz, 19 lis 2006, 14:51
- Motocykl: Honda XR600R
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Witam,
panowie sorry, że troszkę z innej beczki ale jakie stosujecie silikony termiczne do uszczelniania?Będę teraz regulował zawory i jeszcze kilka innych rzeczy i niewiem co kupić do uszczelniania zamiast uszczelek?
podobno Loctite jest dobry?
Jeżeli tak to, który polecacie?
z góry dzięki za info.
pzdr
panowie sorry, że troszkę z innej beczki ale jakie stosujecie silikony termiczne do uszczelniania?Będę teraz regulował zawory i jeszcze kilka innych rzeczy i niewiem co kupić do uszczelniania zamiast uszczelek?
podobno Loctite jest dobry?
Jeżeli tak to, który polecacie?
z góry dzięki za info.
pzdr
-
- Moderator
- Posty: 770
- Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
- Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Tak jak Pasektt stawiam na zadre w materiale najlepiej znajdz szlifiernie samochodową i daj kartery do splanowania (tak jak głowice) ale nie więcej niż to konieczne. Po takim równaniu maszynowym powinno być szczelnie nawet jak byś złożył metal na metal ale radze z uszczelką. pamięntaj by w końcowej fazie dokręcania pierwszy dokręcić dół karteru (tam gdzie stoi olej)
3maj sie RM125.
3maj sie RM125.
-
- Moderator
- Posty: 770
- Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
- Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: WYCIEK!!! POMOCY !!!
Karterów ani głowicy w motorach szczegolnie cross nie można planować na szlifierkach!!!!
PLanuje sie je na stołach pomiarowych za pomoca papierów ściernych. Rozkłada się arkusz na takim stole i planuje kręcąc 8ki daną częścią. Dlaczego nie można szlifować na szlifierkach? Chodzi o budowe szlifierki, rozszarzalnośc aluminium i co sie z tym wszystkim wiaze to powsawanie schodków (nawet na bdb szlifeirkach). Mozna splanować na b wysokiej jakości frezarce z wielką głowicą do planowania ostatecznie. Ale frezer musi miec duze doswiadczenie.
PLanuje sie je na stołach pomiarowych za pomoca papierów ściernych. Rozkłada się arkusz na takim stole i planuje kręcąc 8ki daną częścią. Dlaczego nie można szlifować na szlifierkach? Chodzi o budowe szlifierki, rozszarzalnośc aluminium i co sie z tym wszystkim wiaze to powsawanie schodków (nawet na bdb szlifeirkach). Mozna splanować na b wysokiej jakości frezarce z wielką głowicą do planowania ostatecznie. Ale frezer musi miec duze doswiadczenie.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: czw, 14 cze 2007, 22:16
- Motocykl: HONDA CRF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: WYCIEK!!! POMOCY !!!
Jeśli temat o wyciekach to i ja sie podepnę
Leje mi sie z simeringa tego za zębatką napędową. I pytanei podobne do kolegi, czy też muszę rozpałąwiać silnik i wyciągać go z ramy, czy jest to sprawa dosyć prosta i małokosztowna?
Leje mi sie z simeringa tego za zębatką napędową. I pytanei podobne do kolegi, czy też muszę rozpałąwiać silnik i wyciągać go z ramy, czy jest to sprawa dosyć prosta i małokosztowna?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 125
- Rejestracja: czw, 6 kwie 2006, 16:16
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kielce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: WYCIEK!!! POMOCY !!!
Z mojego doświadczenia wiem ze nie potrzeba rozpoławiać silnika, i koszt simeringa jest bardzo mały
Yamaha Yz 250F 2014
-
- Moderator
- Posty: 770
- Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
- Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: WYCIEK!!! POMOCY !!!
to proste zciągni zębatke i jeżeli zimmer jest bez kołnieża wyciągniesz go śrubokrętem (oczywiście śrubokręt wbić od strony wałka) znajdziesz go w sklepie z łożyskami za ok 15 zł
ADV/Adventure
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: WYCIEK!!! POMOCY !!!
Mało motorów ma kołnież wkoło simeringów wałka zdawczego wiec duza szansa ze bedzie prosto. Czesto masz tulejke na wałku i dopiero ona wspolpracuje z simeringiem. Wyjmij ta tulejke a potem użyj śrubokręta tak jak to kolega napisał. Jednak dobry pomosł to tez wziac bardzo cienki śrubokręt i zagiać jakieś 3 mm jego końcówki pod kątem 90 stopni (zrobic taki hak) i nim wyciagnac simering.