DO WSZYSTKICH NOWYCH UZYTKOWNIKOW!
Nazywajcie tematy poprawnie wg. schematu http://forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=20&t=9755


Od dzisiaj możecie dziękować za każdy post. Dostępna jest łapka w górę w każdym napisanym poście.

NIKASIL

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
Awatar użytkownika
Whiteboy
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 1
Rejestracja: czw, 2 lut 2006, 16:49
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Nikasyl

Post autor: Whiteboy » wt, 21 mar 2006, 21:08

Zadzwoń do firmy MXBrendler przez nich możesz zrobić Nikasyl w niemczech w cenie jest demontaż , czyszczenie szybrów wydechowych w kompieli ultra dziwiękowej i jest to profesjonalna robota.Polecam tel.np.508287803

Awatar użytkownika
orzell
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 13
Rejestracja: ndz, 19 mar 2006, 20:06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: orzell » pt, 24 mar 2006, 22:36

Zastanawia mnie fakt dlaczego fabryka sklada nowe motocykle na tlok o rozmiarze (np z vertexa) z selekcji D??? Co niestety jest niezbyt dobre dla uzytkownika, ktoremu po zuzyciu powiedzmy trzech tlokow (30mh) pozostaje do zrobienia nicasil ;/ Do wiadomosci, pisze o yz 125 2005.

Awatar użytkownika
maverick
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 132
Rejestracja: ndz, 13 lut 2005, 18:15
Motocykl: CRF250 07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: mazowieckie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: maverick » sob, 25 mar 2006, 06:10

orzell pisze:Zastanawia mnie fakt dlaczego fabryka sklada nowe motocykle na tlok o rozmiarze (np z vertexa) z selekcji D??? Co niestety jest niezbyt dobre dla uzytkownika, ktoremu po zuzyciu powiedzmy trzech tlokow (30mh) pozostaje do zrobienia nicasil ;/ Do wiadomosci, pisze o yz 125 2005.
:shock: pierwsze słysze
wydawało mi się ze orginalnie wystepuja dwie selekcje i tłoka i cylindra a napewno nigdy nie słyszałem o nowej maszynie na Vertexie :)

Awatar użytkownika
orzell
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 13
Rejestracja: ndz, 19 mar 2006, 20:06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: orzell » sob, 25 mar 2006, 12:04

Nominalny luz montazowy to 0.04-0.045mm, nominalny cylinder to 54.000-54.014. Jezeli chcielibysmy dopasowac do cylindra tlok z rozmiarowki vertexa to musial by miec 53.96mm a to juz niestety selekcja D. Oczywiscie ze yamaha nie montuje tlokow vertexa a moze i szkoda bo podobno sa lepsze od oryginalow. Jezeli polityka yamahay jest ukierunkowana na sprzedaz czesci w tym min. nowych cylindrow to wszystko rozumiem.

Awatar użytkownika
Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » sob, 25 mar 2006, 13:30

A tak w ogóle to ile slekcji ma Yamaha YZ 125 tak 2000-2002,i KTM SX 125 tak smao 2000-2002 ???.PZdr

Awatar użytkownika
4titu'd
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 148
Rejestracja: czw, 16 lut 2006, 10:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z nienacka
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: 4titu'd » sob, 25 mar 2006, 14:22

SX 125 2001/06 - 4 selekcje
YZ 125 w wiekszosci modeli - 5 selekcji :twisted:
wiecej info znajdziecie na stronie vertexa
http://www.vertexpistons.com/
Obrazek

Awatar użytkownika
Dlugi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 367
Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
Motocykl: Ćwiara YZF
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: przed toba #2
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Dlugi » ndz, 26 mar 2006, 13:47

witam mam pytanko wczoraj rozebralem cre 250 z 98r wyjolem tlok i wygloda na prawie nowy ale tak jak by troche sie przycieral od ssania na cylindrze sa male ryski i na tloku tez prawie nie wyczowale pod palcem tlok niby nie luzu w cylindrze a zajebiscie cos stukalo nie wiem co to. tlok jest w selekcji C i nie weim co robic czy skladac tak jak jest czy zmieniac tlok na ta sama selekcje czy moze na selekcje D moze ktos cos podpowiedziec??
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu

BÓG, HONOR, MOTOCROSS

SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING

Awatar użytkownika
ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » ndz, 26 mar 2006, 14:49

Po 1: zastanow sie ile juz na tym tłoku jezdziles :P.
Po 2: zmierz odległosc pomiedzy cylindrem a tłokiem i napisz na forum ile masz setek luzu.
Po 3: sprawdz czy czasami korbowód nie ma luzów.

Awatar użytkownika
Dlugi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 367
Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
Motocykl: Ćwiara YZF
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: przed toba #2
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Dlugi » ndz, 26 mar 2006, 15:03

nie wiem ile bylo jezdzone na tym tloku bo na jesien kupielm ten motocykl na korbie tez nie ma luzow a czym zmiezyc odleglosc miedzy tlokiem a cylindem szczelinomierzami ????
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu

BÓG, HONOR, MOTOCROSS

SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING

Awatar użytkownika
zielorz
VIP
VIP
Posty: 891
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » ndz, 26 mar 2006, 15:05

tlok mierzysz mikromierzem a cylinder srednicowka. I od srednicy cylindra odejmujesz srednice tloka i wychodzi ci ile masz luzu. Jak nigdy tego nie robiles to lepiej zanies fachowcowi bo to skomplikowana robota (trzeba miec troche praktyki).

Pozdro

Awatar użytkownika
BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BartekJ » ndz, 26 mar 2006, 15:28

Z tego, co piszesz widać, że nie masz wilekiego doświadczenia w obsłudze motorka. Zanieś cylinder i tłok do fachury, który ci to pomierzy.
Jeśli na tłoku w miejscu okien (czyli prżód, i tył tłoka) są już wytarte na gładko rowki (nie widać juz ich), które biegną dookoła całego tłoka, to jest on zużyty. Są inne jeszcze objawy, ale to trudno się tłumaczy nie pokazując komuś tłoka.

Awatar użytkownika
Dlugi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 367
Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
Motocykl: Ćwiara YZF
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: przed toba #2
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Dlugi » ndz, 26 mar 2006, 17:06

rowki sa wytarte tylko w tym miejscu gdzie go lapalo czyli przy ssaniu a pozatym sa raczej widoczne na tloku do okola
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu

BÓG, HONOR, MOTOCROSS

SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”