oringi pod glowice - rm125
-
Autor tematucrossrider
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
- Motocykl: rm125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: xxx
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
oringi pod glowice - rm125
orientuje sie ktos czy mozna takie dwa oringi dostac (zamowic), czy trzeba caly zestaw uszczelek kupowac?
pozdro motomaniacy
pozdro motomaniacy
-
- Mistrz prostej
- Posty: 86
- Rejestracja: śr, 18 kwie 2007, 20:02
- Motocykl: KTM 250 ExC :]
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: border with CZ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
ja do kata dostalem bez problemu te dwa o-ringi orginalne ale zanim pszyszly to kupilem w hurtowni dwa zwykle o-ringi i smigalem na nich bez zarzutu do czasu az zmienilem plyn w chlodnicy ale to juz inna historia
pozdro
pozdro
Ból to najlepszy nauczyciel ale nikt nie chce być jego uczniem /B.Lee/
I have no special talents. I am only passionately curious.
Albert Einstein
I have no special talents. I am only passionately curious.
Albert Einstein
-
Autor tematucrossrider
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
- Motocykl: rm125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: xxx
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Niestety zwykły o-ring może być jedynie ten większy natomiast ten mniejszy już musi być na wysoką temperaturę bo inaczej się spali w bardzo krótkim czasie. Ale jeśli chcesz to zrobić przejściowo to trochę to wytrzyma ale jednak tam musi być na wysoką temperaturę i ten o-ring jak się nie mylę jest silikonowy (ten mniejszy).
-
- Mistrz prostej
- Posty: 60
- Rejestracja: ndz, 28 sie 2005, 20:39
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: DSW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
W zestawach uszczelek wewnętrzny faktycznie jest z innego materiału niż zewnętrzny.
Tu jest trochę o oringach - w przypadku kontaktu z wodą różnic temperaturowych między materiałami nie ma (pomijam EPDM ze względu na brak odporności na oleje i smary). Najwyższą temperaturę otaczającego powietrza wytrzymują oringi silikonowe (VMQ) i fluorowe (FPM/FKM).
Bardzo istotnym elementem przy takim sposobie uszczelnienia komory spalania jest równa powierzchnia przylegających płaszczyzn (maksymalne dopuszczalne odchylenie 0.05mm).
Obecnie mam założone w moto 2 zwykłe oringi (~2-3 godz. jazdy, na razie nic się nie dzieje) - jak znajdę chwilę, sprawdzę w jakim są stanie.
Tu jest trochę o oringach - w przypadku kontaktu z wodą różnic temperaturowych między materiałami nie ma (pomijam EPDM ze względu na brak odporności na oleje i smary). Najwyższą temperaturę otaczającego powietrza wytrzymują oringi silikonowe (VMQ) i fluorowe (FPM/FKM).
Bardzo istotnym elementem przy takim sposobie uszczelnienia komory spalania jest równa powierzchnia przylegających płaszczyzn (maksymalne dopuszczalne odchylenie 0.05mm).
Obecnie mam założone w moto 2 zwykłe oringi (~2-3 godz. jazdy, na razie nic się nie dzieje) - jak znajdę chwilę, sprawdzę w jakim są stanie.
-
Autor tematucrossrider
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
- Motocykl: rm125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: xxx
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
spoko, dzieki
jutro skocze do hurtowni i podam wymiary, zobaczymy co z tego wyjdzie
w ostatecznosci zamowie caly zestaw uszczelek, jeden juz taki mam... beda dwa
ps.
No i zlozylem dzis rano, kupilem 2 pary (bedzie na zaś) - 8,40zl
jak narazie idzie jak przecinak ( 1 bak wyjezdzilem)
rozm. wewnetrznego - 63 x 2mm
rozm. zewnetrznego - 90 x 2mm
... moze sie komus przyda
jutro skocze do hurtowni i podam wymiary, zobaczymy co z tego wyjdzie
w ostatecznosci zamowie caly zestaw uszczelek, jeden juz taki mam... beda dwa
ps.
No i zlozylem dzis rano, kupilem 2 pary (bedzie na zaś) - 8,40zl
jak narazie idzie jak przecinak ( 1 bak wyjezdzilem)
rozm. wewnetrznego - 63 x 2mm
rozm. zewnetrznego - 90 x 2mm
... moze sie komus przyda