blokada kierownicy

Pytania dotyczące problemów z kierownicą, manetkami i całym osprzętem który na niej się znajduje.
ODPOWIEDZ
Autor tematu
arci21
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 86
Rejestracja: śr, 18 kwie 2007, 20:02
Motocykl: KTM 250 ExC :]
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: border with CZ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

blokada kierownicy

Post autor: arci21 » pn, 24 wrz 2007, 16:44

w mim kacie (EXC 00r)jest blokada kierownicy (przeciwko kradziezy) ale niestety nie mam do niej kluczyka i tu pytanie czy mozna kupic nawa,lie mooze kosztowac?? dodatkowo jest zabezpieczona nitem rzeby sie jej nie dalo wyciagnac, jezeli ktos posiadalby takie cus to jestem chetny do kupna

pozdro :)
Ból to najlepszy nauczyciel ale nikt nie chce być jego uczniem /B.Lee/

I have no special talents. I am only passionately curious.
Albert Einstein

Dlugi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 367
Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
Motocykl: Ćwiara YZF
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: przed toba #2
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Dlugi » pn, 24 wrz 2007, 16:46

w LARSSONIE mieli blokady wyciagnij sowja zlap jakies wymiary i poszukaj u nich moze trafisz :wink:
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu

BÓG, HONOR, MOTOCROSS

SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING

jankiel
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 94
Rejestracja: wt, 20 mar 2007, 22:41
Motocykl: aReMZi tufifti K8
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: jankiel » sob, 29 wrz 2007, 22:15

Miałem kiedyś ten sam problem ;) Słyszałem, że są "magicy" którzy potrafią dorobić do zamka kluczyk bez starego kluczyka, jednak nigdzie takiego magika nie znalazłem :]

Pozdrawiam

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » ndz, 30 wrz 2007, 20:51

Ja u siebie w EXC tą blokadę wyminialem bo nie miałem kluczyka. Więc tak, żeby ja usunąć potrzebujemy: wiertarki, wiertła do metalu, gwintownika i śruby. Tam gdzie sie wkłada kluczyk wiercimy otwór, następnie to gwintujemy, wkręcamy śrube i wybijamy młodkiem( uderzamy od motocykla (tak jakbyśmy ja ciągneli do siebie) cała wkładka wychodzi. Tą wkładke można dokupić (mi ja znalał wujek który pracuje w hurtowni z kluczami) wsadzamy nową wkładke i wszytko jest git.

Autor tematu
arci21
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 86
Rejestracja: śr, 18 kwie 2007, 20:02
Motocykl: KTM 250 ExC :]
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: border with CZ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: arci21 » ndz, 30 wrz 2007, 22:44

o to widze sposob silowy :D ale czy nie wystarczy usunac tylko tego nita ktury ,wyglada mi na to ze jest tam po to rzyby ta blokada nie mogla wypasc na zewnatrz??zZabieram sie za szukanie hurtowni z kluczami,ciekawe czy cos znajde w pobliżu hehe
Ból to najlepszy nauczyciel ale nikt nie chce być jego uczniem /B.Lee/

I have no special talents. I am only passionately curious.
Albert Einstein

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » pn, 1 paź 2007, 19:07

arci21 pisze:o to widze sposob silowy :D ale czy nie wystarczy usunac tylko tego nita ktury ,wyglada mi na to ze jest tam po to rzyby ta blokada nie mogla wypasc na zewnatrz??zZabieram sie za szukanie hurtowni z kluczami,ciekawe czy cos znajde w pobliżu hehe

U mnie nitu nie było z tego co pamietam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kierownice i osprzęt”