Jak przejezdzac przez miedze ??
-
Autor tematulukaszrg
- Mistrz prostej
- Posty: 84
- Rejestracja: śr, 25 lip 2007, 18:27
- Motocykl: Aprilia ETX 125 (rotax 122)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jak przejezdzac przez miedze ??
Jechałem ostatnio przez pola i miałem jakies 60-70 km/h gdy przejezdzałem przez miedze Wybiło mnie i o mało co nie wyrznąłem. usyszałem ze chyba dobił mi amor ale to zabardzo niemozliwe bo jak skakam to nie dobija a sa tam upside-down.
Jak mam przejezdzac przez tego typu przeszkody zeby nic mi i motorowi sie niestało?? Prosze o jakies porady dla amatora
Jak mam przejezdzac przez tego typu przeszkody zeby nic mi i motorowi sie niestało?? Prosze o jakies porady dla amatora
-
- Mistrz prostej
- Posty: 94
- Rejestracja: wt, 20 mar 2007, 22:41
- Motocykl: aReMZi tufifti K8
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jeśli wjechałeś prostopadle w "miedze" przy 60 km/h to na pewno ci dobiło zawieszenie :] i co tu ma do rzeczy że to USD ? sie ciesz, że się to tak skończyło a nie poleciałeś przez kiere :]
Musisz spróbować jakoś odciążyć przód najlepiej na koło sztuke postawić. Ale i tak 60 km/h na początek to o wiele za dużo chyba że "miedza" nie za wielka
Pozdrawiam
Musisz spróbować jakoś odciążyć przód najlepiej na koło sztuke postawić. Ale i tak 60 km/h na początek to o wiele za dużo chyba że "miedza" nie za wielka
Pozdrawiam
-
- Mistrz prostej
- Posty: 94
- Rejestracja: wt, 20 mar 2007, 22:41
- Motocykl: aReMZi tufifti K8
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
W ŻADNYM wypadku w takiej sytuacji nie dociążaj przodu ! Ty sobie jeszcze chyba nigdy w życiu krzywdy nie zrobiłeś Coś mi się wydaje że ta przeszkoda jest "niska" w przeciwnym wypadku takie eksperymenty kończyły by się piękną katapultą nad kierą na zbity pysk. Już ci zresztą napisałem na koło i dawaj. Na początku może próbuj z mniejszymi prędkościami :] A nie wiem o co ci chodzi z latającą kierą? To chyba normalne że przód w górze oznacza zmniejszenie sterowności moto ?lukaszrg pisze:jak dociaze przód to mi tył wybija w kosmos i na przednim jade kawałek. A jak dociaze tył to kiera lata. Jednak trzeba wolniej jezdzic przez pola A teraz juz po wykopkach ziemniaków i nie ma gdzie posmigac
Pozdrawiam
-
- Mistrz prostej
- Posty: 98
- Rejestracja: wt, 25 gru 2007, 22:10
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re:
[quote="jankiel"]Jeśli wjechałeś prostopadle w "miedze" przy 60 km/h to na pewno ci dobiło zawieszenie :] i co tu ma do rzeczy że to USD ? sie ciesz, że się to tak skończyło a nie poleciałeś przez kiere :]
Musisz spróbować jakoś odciążyć przód najlepiej na koło sztuke postawić. Ale i tak 60 km/h na początek to o wiele za dużo chyba że "miedza" nie za wielka
Niby wszystko ok ale jak postawi go na gume to jak tym tylnim kołem uderzy w miedze to automatycznie przód bardzo gwałtownie sie zapadnie (chyba że gazu zdążysz dokręcic) i jak masz słaby zawias to podbije Cie wysoko w góre, co różnie może sie kończyć.
Ogólnie lepiej takie przeszkody pokonywać przy umiarkowanej prędkości
Musisz spróbować jakoś odciążyć przód najlepiej na koło sztuke postawić. Ale i tak 60 km/h na początek to o wiele za dużo chyba że "miedza" nie za wielka
Niby wszystko ok ale jak postawi go na gume to jak tym tylnim kołem uderzy w miedze to automatycznie przód bardzo gwałtownie sie zapadnie (chyba że gazu zdążysz dokręcic) i jak masz słaby zawias to podbije Cie wysoko w góre, co różnie może sie kończyć.
Ogólnie lepiej takie przeszkody pokonywać przy umiarkowanej prędkości
250 2T SPRZET DO PRZEDŁUŻANIA RĄK