Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Pytaj o wszystko co zwiazane z napędem, łańcuchem, zębatkami
To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » czw, 9 sie 2007, 17:45

53? Trochę za krótko do enduro. Ile pojedziesz na takim przełożeniu? 80kmh?

rauri
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 98
Rejestracja: pn, 8 sty 2007, 10:47
Motocykl: zielone 250 2t
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: wałbrzych
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: rauri » czw, 9 sie 2007, 18:50

ja swoim na tym przelozeniu lece 90 z groszami,heh myslalem ze ja mam duze przelozenie ale twoje mnie zagielo:wink:
była dt 80/110 ktm exc 125:)
yamaszka tdr 125,
gadzina yz 125
a obecnie kawa:)

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pt, 10 sie 2007, 00:06

Im więcej zębów tym wolniej jedziesz a lepiej przyspieszasz.

arci21
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 86
Rejestracja: śr, 18 kwie 2007, 20:02
Motocykl: KTM 250 ExC :]
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: border with CZ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: arci21 » pt, 10 sie 2007, 17:27

witam
mam pytanie jaki polecacie lancuch na dojechanie zebatek w rozsadnej cenie ,moj obecny lancuch to DID 520 na o-ringach i zrobil sie bardzo sztywny a zebatki sa jeszcze w bardzo przyzwojitym stanie.

pozdrawiam
Ból to najlepszy nauczyciel ale nikt nie chce być jego uczniem /B.Lee/

I have no special talents. I am only passionately curious.
Albert Einstein

Yamatek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 30
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:10
Motocykl: yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: wwa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Yamatek » pn, 27 sie 2007, 14:40

no i przyszedl ten moment.. lancuch strzelil wiec czas na kompletna wymiane napedu :P jezdze amatorsko na 125 no i zalezy mi zeby ten naped byl w miare wytrzymaly i oczywiscie tani... nie wiem czy to istotne ale zadko jezdze po blocier czasami wlece w jakas kaluze

razz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pn, 30 kwie 2007, 17:09
Motocykl: CR 125 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sporniak ( ~ Lublin)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: razz » pn, 27 sie 2007, 16:30

Kup sobie CZ 520 standard, można go kupić naprawde tanio.



Yamatek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 30
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:10
Motocykl: yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: wwa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Yamatek » pn, 27 sie 2007, 23:42

a co sadzicie o lancuchach firmy DC ? dostalem atrakcyjna oferte kupna lancucha wlasnie tej firmy i musze szybko wybrac dc czy cz...
Jeszcze moze takie glupie pytanie... potrzebuje lancuch 112 ogniw, czy jezei kupi np 120 to bede mogl go skrocic..?

Yamatek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 30
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:10
Motocykl: yz125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: wwa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Yamatek » wt, 28 sie 2007, 12:28

Jeszcze moze takie glupie pytanie... potrzebuje lancuch 112 ogniw, czy jezei kupi np 120 to bede mogl go skrocic..?

razz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pn, 30 kwie 2007, 17:09
Motocykl: CR 125 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sporniak ( ~ Lublin)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: razz » wt, 28 sie 2007, 12:38

Tak, lecz 112 ogniw wyjdzie taniej.



Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » wt, 28 sie 2007, 22:10

Kupilem CZ O-ring i moj kumpel tez i strasznie ujowy odglos jak sie toczy :/ w DC tego nie mialem
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Chudy » śr, 29 sie 2007, 00:20

To rzeczywiście poważny problem... na prawdę.. myślę, że ważniejsza wytrzymałość i jakość itd.
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...


Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » śr, 29 sie 2007, 21:35

nie problem tylko tak pisze do tematu CZ !!! a zebys wiedzial ze problem bo mnie to wkurwia jak jade z gory na luzie
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”