zacinający się gaz
-
Autor tematuklamer112
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 318
- Rejestracja: śr, 4 kwie 2007, 19:15
- Motocykl: SX250 1997
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dukla
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
zacinający się gaz
Mam ktma 250 z 97 i mam mały problem. Podczas jazdy gdy odejmuje gazu motor wogule nie reaguje i musze dodać i odjąc gazu zeby wychamować np. przed bandą. Dlaczego tak się dzieje?? Jak temu zaradzić
Pozdrawiam
p.s
gdy jade po drodze o się tak nie dzieje ... dopiero gdy wjade na teren na którym trzęsie
Pozdrawiam
p.s
gdy jade po drodze o się tak nie dzieje ... dopiero gdy wjade na teren na którym trzęsie
-
- Mistrz prostej
- Posty: 148
- Rejestracja: pn, 14 lut 2005, 23:34
- Motocykl: CRF250, Monster
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wawa/Socho/Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ethan, chlopie poczytaj albo popytaj kolegów zanim dasz radę.
Ani linki ani rollgazu sie nie powinno smarować bo wtedy oba elementy łapią piasek i zacieraja sie tak ze nie wyczyscisz juz nigdy. Linke trzeba przedmuchac ew spryskac plynami czyszczacymi (od biedy WD40 albo cos takiego) a rollgaz rozłożyc wyczyścic i złozyc.
Ja mysle ze jesli linke i rollgaz masz ok to bedzie spręzynka powrotna.
Ani linki ani rollgazu sie nie powinno smarować bo wtedy oba elementy łapią piasek i zacieraja sie tak ze nie wyczyscisz juz nigdy. Linke trzeba przedmuchac ew spryskac plynami czyszczacymi (od biedy WD40 albo cos takiego) a rollgaz rozłożyc wyczyścic i złozyc.
Ja mysle ze jesli linke i rollgaz masz ok to bedzie spręzynka powrotna.
"Only the dead have seen the end of the war" - Plato
"Face your fears. Live your dreams"
"Face your fears. Live your dreams"
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz, 20 maja 2007, 21:40
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Barlinek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
a masz tam smarowanie silnika dozownikiem oleju czy czy mieszankę lejesz?
jeśli masz dozownik to może być to co u mnie, niewiem jak w KTM-ie ale w moim suzuki wydajność dozownika regulowana jest linką gazu, z rollgazu wychodzi u mnie jedna linka która w połowie odległości da gaźnika "rozdwaja" się, wyglada to tak że do takiego małego czarnego, jakby pudełeczka czy tam rozgałęźnika (niewiem jak to się profesjonalnie nazywa ) wchodzi jedna linka, a wychodzą dwie (na gaźnik i dozownik), i u mnie właśnie w tym rozgałęźniku zatarł się taki plasticzek który łączy do kupy wszystkie linki i tarł o obudowę, no niby nie powinno się tych rzeczy szmarować ale chyba niebyło innego wyjścia, wyczyściłem, poszmarowałem i trybi , jesli masz coś takiego u siebie to możesz sprawdzić, aha i żeby nie było polecam zachować ostrożność podczas rozdłubywania tego rozgałęźnika chyba ze chcesz sklejać to do kupy taśmą albo inną kropelką
P.S. a tak BTW, u mnie to zacinało się cały czas, nawet na postoju, twój przypadek to jakas wyższa szkoła jazdy wg. mnie może po dziurach od drgań ten plasticzek od linek o coś czepia czy cuś, zajrzyj i napisz jak zrobisz
Pozdro 4 Everybody
jeśli masz dozownik to może być to co u mnie, niewiem jak w KTM-ie ale w moim suzuki wydajność dozownika regulowana jest linką gazu, z rollgazu wychodzi u mnie jedna linka która w połowie odległości da gaźnika "rozdwaja" się, wyglada to tak że do takiego małego czarnego, jakby pudełeczka czy tam rozgałęźnika (niewiem jak to się profesjonalnie nazywa ) wchodzi jedna linka, a wychodzą dwie (na gaźnik i dozownik), i u mnie właśnie w tym rozgałęźniku zatarł się taki plasticzek który łączy do kupy wszystkie linki i tarł o obudowę, no niby nie powinno się tych rzeczy szmarować ale chyba niebyło innego wyjścia, wyczyściłem, poszmarowałem i trybi , jesli masz coś takiego u siebie to możesz sprawdzić, aha i żeby nie było polecam zachować ostrożność podczas rozdłubywania tego rozgałęźnika chyba ze chcesz sklejać to do kupy taśmą albo inną kropelką
P.S. a tak BTW, u mnie to zacinało się cały czas, nawet na postoju, twój przypadek to jakas wyższa szkoła jazdy wg. mnie może po dziurach od drgań ten plasticzek od linek o coś czepia czy cuś, zajrzyj i napisz jak zrobisz
Pozdro 4 Everybody
Motocross jest bogiem, Freestyle nałogiem, Nikasil podstawą a Wheelie zabawą ;P
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz, 20 maja 2007, 21:40
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Barlinek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jeżeli masz kilku letni motor i zacina się gaz to najprostszą przyczyną może być wyszczerbiona linka. Linke się wymienia co pół roku max. Ja wymieniam co 3-4 miesiące. 2 w sezonie. A rollgaz sie rozbiera po każdej mocniejszej glebie. Zawsze może nadpęknąć lub pęknąć. Najlepiej zaopatrzyć się w aluminiowy. Wiem że firma TITAX takie robi bo jeżdżę na takim, ale czy są inne firmy produkujące tego niewiem.
KTM 125SX '10 :]