Honda CRM 125 słaba kompresja, brak mocy
-
Autor tematulucky
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: wt, 24 lip 2007, 23:10
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: opolskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Honda CRM 125 słaba kompresja, brak mocy
witam jestem nowy więc jak źle umieściłem temat to przepraszam. Sprawa wygląda tak kupiłem miesiąc temu Honde CRm 125 94r. od początku nie miała takiej mocy jak powinna, czasem wchodziła na wysokie obroty a czasem nie, jak wymieniłem świece to niekiedy pomagało ale na chwile później znowu tak samo. Pewnego razu wracałem z pracy i nagle jakos tak inaczej zaczoł chodzić i strasznie zesłab!! zatrzymałem sie i zgasł próbowałem odpalić ale się nie dało, była słaba kompresja bo kopka lekko chodziła, zapaliłem na popych i jakos dojechałem do domu no i nie wiem czy pierścienie się posypały czy co?(a wogóle ile jest tam pierścieni bo na górze widac tylko 1 na dole tez jakis jest?) nie wiem czy trzeba wymienic tłok czy jeszcze coś gorszego, jak by ktos mi powiedzieł ile to może mniej więcej kosztowac i czy sa jakies tanie zamienniki. z góry dzięki
ps zaznaczamże motor przed kupnem ponoc stal 2lata nie jeżdżony!
ps zaznaczamże motor przed kupnem ponoc stal 2lata nie jeżdżony!
-
Autor tematulucky
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: wt, 24 lip 2007, 23:10
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: opolskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
a nie orjętujesz się czy do CRM sa te same cześci co do NSR bo szukam po różnych sklepach i do nsr sa tańsze tłoki i czy można ewentualnie założyc ten tańszy od NSR? a i jeszcze jedno czy jak np. porobiło cos z cylindrem to można zrobić szlif? bo czytałem różne wypowiedzi jedni mówia że robi się szlify drudzy że nie i sam nie wiem. a i czy mogło to byc spowodowane tym że w dozowniku byl wlany olej silnikowy ale tylko troche większośc był mormalny do mieszanki a brat przez przypadek wlał troche silnikowego
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 529
- Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Masz zatarte moto. Co do szlifu hmmmm W CRM jest nicasil, co prawda niektórzy próbują honować nicasil ale to zdaje egzamin przy minimalnych rysach. Zdejmij cylinder i zoabcz jakeij głębokości i czy wogóle masz jakiś ubytek na cylindrze, bo moze sie zdarzyć ze cylinder nadawać się będzie do nicasilowania.
pozdrawiam
pozdrawiam
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f
#95
KTM 250 sx-f
#95
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Mixolem rozpalam ognisko
Motul 800 , castrol r2 itp.
Lepiej odłącz dozownik , były już przypadki zatarcia moto właśnie przez zacięcie, zatkanie dozownika , może to Twój przypadek
Motul 800 , castrol r2 itp.
Lepiej odłącz dozownik , były już przypadki zatarcia moto właśnie przez zacięcie, zatkanie dozownika , może to Twój przypadek
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 529
- Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Do CRm do dozownika R2 castrola laje tak jak do sx-a albo ewentualnie power 1 castrola. Możesz lać również shella advance ale syntetyka !!! Żadnych mixoli . Do skrzyni teraz leje shela advance gear oil 2T jakoś tak się nazywał .
Na oleju nie oszczędzaj . Lej zawsze olej syntetyczny i jak chcesz to na każdy zbiornik dolej ze dwa koreczki oleju bezposrednio do paliwa - zawsze to bezpieczniej.
Na oleju nie oszczędzaj . Lej zawsze olej syntetyczny i jak chcesz to na każdy zbiornik dolej ze dwa koreczki oleju bezposrednio do paliwa - zawsze to bezpieczniej.
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f
#95
KTM 250 sx-f
#95
-
Autor tematulucky
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: wt, 24 lip 2007, 23:10
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: opolskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
napisze wam co jest napisane na etykiecie tego oleju co został wlany do dozownika. Motorcycle Oil 2T to ulepszony olej do dwusuwowych silników motocyklowych o smarowaniu cieśnieniowym lub w mieszance. Redukuje osadzanie sie związków sadzy. Idealny do silników o mieszanej mocy i większym przebiegu. Zawiera alkilo fenolan(sól wapniowa)
bo już sam zgłupiałem czy to olej do silnika czy do mieszanki
bo już sam zgłupiałem czy to olej do silnika czy do mieszanki