Honda CRM 125 słaba kompresja, brak mocy

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
lucky
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: wt, 24 lip 2007, 23:10
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Honda CRM 125 słaba kompresja, brak mocy

Post autor: lucky » śr, 25 lip 2007, 19:53

witam jestem nowy więc jak źle umieściłem temat to przepraszam. Sprawa wygląda tak kupiłem miesiąc temu Honde CRm 125 94r. od początku nie miała takiej mocy jak powinna, czasem wchodziła na wysokie obroty a czasem nie, jak wymieniłem świece to niekiedy pomagało ale na chwile później znowu tak samo. Pewnego razu wracałem z pracy i nagle jakos tak inaczej zaczoł chodzić i strasznie zesłab!! zatrzymałem sie i zgasł próbowałem odpalić ale się nie dało, była słaba kompresja bo kopka lekko chodziła, zapaliłem na popych i jakos dojechałem do domu no i nie wiem czy pierścienie się posypały czy co?(a wogóle ile jest tam pierścieni bo na górze widac tylko 1 na dole tez jakis jest?) nie wiem czy trzeba wymienic tłok czy jeszcze coś gorszego, jak by ktos mi powiedzieł ile to może mniej więcej kosztowac i czy sa jakies tanie zamienniki. z góry dzięki
ps zaznaczamże motor przed kupnem ponoc stal 2lata nie jeżdżony!

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » śr, 25 lip 2007, 20:25

Tłok napewno , może ułamało jeszcze kawałek tłoka z góry razem z pierścieniem..... :(

Rozbierz i zobacz :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Autor tematu
lucky
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: wt, 24 lip 2007, 23:10
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lucky » śr, 25 lip 2007, 20:31

a nie orjętujesz się czy do CRM sa te same cześci co do NSR bo szukam po różnych sklepach i do nsr sa tańsze tłoki i czy można ewentualnie założyc ten tańszy od NSR? a i jeszcze jedno czy jak np. porobiło cos z cylindrem to można zrobić szlif? bo czytałem różne wypowiedzi jedni mówia że robi się szlify drudzy że nie i sam nie wiem. a i czy mogło to byc spowodowane tym że w dozowniku byl wlany olej silnikowy ale tylko troche większośc był mormalny do mieszanki a brat przez przypadek wlał troche silnikowego :(

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » śr, 25 lip 2007, 20:35

Noto sie pewnie zatarł..
Szlif jak najbardziej możesz zrobić.. nawet musisz zrobić przy wymianie tłoka :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Autor tematu
lucky
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: wt, 24 lip 2007, 23:10
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lucky » śr, 25 lip 2007, 20:42

a jakie moga byc koszty naprawy nie orjętujesz się??

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » śr, 25 lip 2007, 20:44

Masz zatarte moto. Co do szlifu hmmmm W CRM jest nicasil, co prawda niektórzy próbują honować nicasil ale to zdaje egzamin przy minimalnych rysach. Zdejmij cylinder i zoabcz jakeij głębokości i czy wogóle masz jakiś ubytek na cylindrze, bo moze sie zdarzyć ze cylinder nadawać się będzie do nicasilowania.
pozdrawiam
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Autor tematu
lucky
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: wt, 24 lip 2007, 23:10
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lucky » śr, 25 lip 2007, 20:50

dzięki mam nadzieje że z cylindrem nic się nie stało :? myślicie że to przez ten olej?? to był olej VALVOLINE 2T MOTORCYCLE tam jeszcze było duzo oleju dobrzego nie wiem czy one się zmieszały,

Autor tematu
lucky
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: wt, 24 lip 2007, 23:10
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lucky » śr, 25 lip 2007, 20:53

a własnie Witek Ty tez masz CRM-a jaki olej lejesz do dozownika?może byc zwykły polski MIXOl? (i czy wogóle lejesz do dozownika czy masz odłączony i lejesz normalnie do baku bo czytałem że lepiej tak zrobić w razie popsucia sie dozownika nie zatrze się motorka) a jaki do skrzyni?

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » śr, 25 lip 2007, 20:56

Mixolem rozpalam ognisko :D

Motul 800 , castrol r2 itp.
Lepiej odłącz dozownik , były już przypadki zatarcia moto właśnie przez zacięcie, zatkanie dozownika , może to Twój przypadek :?
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » śr, 25 lip 2007, 20:57

Do CRm do dozownika R2 castrola laje tak jak do sx-a albo ewentualnie power 1 castrola. Możesz lać również shella advance ale syntetyka !!! Żadnych mixoli . Do skrzyni teraz leje shela advance gear oil 2T jakoś tak się nazywał .
Na oleju nie oszczędzaj . Lej zawsze olej syntetyczny i jak chcesz to na każdy zbiornik dolej ze dwa koreczki oleju bezposrednio do paliwa - zawsze to bezpieczniej.
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

Autor tematu
lucky
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: wt, 24 lip 2007, 23:10
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lucky » śr, 25 lip 2007, 22:00

napisze wam co jest napisane na etykiecie tego oleju co został wlany do dozownika. Motorcycle Oil 2T to ulepszony olej do dwusuwowych silników motocyklowych o smarowaniu cieśnieniowym lub w mieszance. Redukuje osadzanie sie związków sadzy. Idealny do silników o mieszanej mocy i większym przebiegu. Zawiera alkilo fenolan(sól wapniowa)
bo już sam zgłupiałem czy to olej do silnika czy do mieszanki :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”