Honda CRF450 czy Yamaha YZ450F??

Autor tematu
IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Honda CRF450 czy Yamaha YZ450F??

Post autor: IGI CROSS » wt, 15 lis 2005, 21:34

Chciałbym się dowiedzieć który jest mocniejsz i mniej awaryjny,ogólnie wszystko o waszych spostrzeżeniach na ich temat,interesują mnie roczniki od 2004 wzwyż

Awatar użytkownika
lulek001
Moderator
Moderator
Posty: 278
Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
Motocykl: CRF 250 R 2009
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lulek001 » czw, 17 lis 2005, 18:46

Ja miałem trochę do czynienia. Trenowałem 4h na YZ450F i kiedyś przejechałem się na CRF450. No cóż można powiedzieć, oba są piekielnie mocne! Jeśli chodzi o usterkowość/ trwałośc, to pewnie są na porównywalnym poziomie. Nic złego na ich temat nie słyszałem. Nie wydaje mi się, żeby któryś był lepszy lub gorszy. Wszystko zależy od osobistych preferencji jeżdżącego?
Nikasil.pl

Autor tematu
IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » czw, 17 lis 2005, 20:03

mi się też tak wydaję.ale masz motocykl numer majowy 2005,tam właśnie prównali Yamaha,Hondę,suzukę i KTM-a wszystkie 450.Ich zdaniem najlepszy jest :
1.Honada
2Suzuka
3Yamaha
4KTM
Chciałem się upewnieć czy wasze zpostrzeżeni są takie same

Autor tematu
IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » wt, 7 lut 2006, 16:14

A może ktoś wie co ile godzin powinno się przestawiać zawory i wymieniać tłok w takich 450??np.CRF450r albo YZF450 :roll: I ile kosztuje utrzynamie takiego motoru(cześci,płyny itp.) w ciągu roku?
Z góry dzięki za odpowiedz

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » śr, 8 mar 2006, 08:45

Tłok sie wymienia raz na rok w 450 4T, a w zawory patrzę co miesiąc. Jak jest potrzeba regulacji to reguluję, a jak nie to nie. Koszta utrzymania są różne, można przejeździc sezon po cienkich lub solidnie dbać o masyne i koszty będą wtedy w tysiącach. Mam również KTM 400 który ma pare lat [2002], ale trzyma się nieźle. Nie miałem awarii, żadnych problemów. Poprostu jest nie zawodny, trwały i zadbany.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

mario77
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 12:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mario77 » śr, 8 mar 2006, 12:59

IGI CROSS pisze:A może ktoś wie co ile godzin powinno się przestawiać zawory
niewiem po kiego grzyba ty chcesz przestawiać zawory :shock: a poza tym nie sugeruj się w 100% tym co piszą gazety, dopóki sam się nieprzejedziesz to nie poznasz różnicy. każdy opis to jest subiektywne odczucie osoby testującej. wszyscy się podniecają, że np. yzf jest w ćwiartkach najlepsza, a dla mnie jest do dupy, owszem co do silnika niemam zastrzeżeń ale poręczność czy składanie się w zakręty jest dla mnie ważniejsze niż rakietowa super moc, która i tak niema różnicy jeśli masz lepsze umiejętności. ja niejednemu leszczowi na 450 pokazałem jak smakuje piach w zębach z mojej ćwiartki w czteropaku.

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » śr, 8 mar 2006, 15:11

Mario77 ma rację, nie ma co się sugerować gazetami. Trzeba samemu przejechać sie na maszynie. Jak ja czytałem polskie testy ze Świata Motocykli na temat SX-Fa to się uśmiałem co oni potrafią za głupoty napisać. W tych testach to oni też sie sugerują czyimś zdaniem, bo sami tego nie testuja. A 450 może być to za mocny motor dla Ciebie.

P.S. Zaworów się nie przestawia tylko reguluje luz zaworowy.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

4titu'd
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 148
Rejestracja: czw, 16 lut 2006, 10:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z nienacka
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: 4titu'd » śr, 8 mar 2006, 17:26

Jezeli chodzi o modele 2006 to kawasaki kroluje pod wzgledem zachowania na torze zarowno w 250F i 450F. O awaryjnosci chyba ciezko jak narazie cos powiedziec, a przynajmniej do mnie nic takiego nie trafilo, mimo ze rozgladalem sie w tej sprawie.

z modeli 2005 najlepsza dla amatora i moze nie tylko jest Honda, obojetnie czy 450/250 4T, najlepsze zawieszenia, porecznosc i wygoda... czyli wszystko co najwazniejsze

Jak szukasz motoru dla siebie to nawet sie nie zastanawiaj nad 450, chyba ze jestes desperatem samobojca..

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 9 mar 2006, 14:18

To jest chłopka w wieku 14 lat i jeździ na Hondzie MTX 80. Przesiadka z takiej motorynki na 450 to jest nie porozumienie. Jak ja się za dawnych czasów przesiadłem z 50 na 125 to było bolesne czasmi.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Autor tematu
IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » czw, 9 mar 2006, 16:31

Nie tytam was o zdanie czy taki moto jest dla mnie dobry czy nie :x .A po za tym już kolega przesiadł się z rmx który jest dużo słabszy od mojego mtx na 450 i se radzi ale dokładniej to zobaczę za kilka miechów bo niedawno kupił.I ja nie powiedziłem że kupuje 450 :roll: i co z tego że mam 14 lat :?

mario77
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 135
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 12:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mario77 » czw, 9 mar 2006, 20:10

chłopie to sie zdeklaruj o co pytasz, bo jak zakładasz topic i w tytule pytasz co mocniejsze i mniej awaryjne to chyba jasne jest że chodzi o wybór dla Ciebie, a jeśli nie to pisz dokładniej w postach o co Ci chodzi.
moim pierwszym moto było 426 bo niemiał mi kto kompetentny doradzić. i sobie tak tłumaczyłem, że na początku będę spokojnie potem szybciej i się jakoś wjeżdżę. po przejechanych dwóch pełnych sezonach stało się tohttp://img.photobucket.com/albums/v699/ ... um_pic.jpg
więc chłopie dalej nieprzejmuj się bierz 450 i nie oglądaj się na nikogo i krzyż na droge
Ostatnio zmieniony czw, 9 mar 2006, 20:38 przez mario77, łącznie zmieniany 1 raz.

darek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: ndz, 12 lut 2006, 19:57
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: sławków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: darek » czw, 9 mar 2006, 20:35

dołącze do tego postu bo nie moge tego czytać co to znaczy że se radzi -rusza z miejsca i odkręca na prostej kupcie że se dobrą 125 2T lub 250 4Tpowyżej 2003r. a i tak cię sponiewiera i upłynie jeszcze dużo czasu zanim zaczniesz się bawić tym moto a wtedy możesze pomyślisz o 450
HONDA CRF450R 05r

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porównania”