Powypalane miejsca na głowicy oraz cylindrze
-
Autor tematuKropek
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 254
- Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Byłem u tego mojego kumpla... Powiem szczerze że powiedział że to za pięknie nie wygląda niestety... Ale da się coś z tym zrobić Podobno najlepszym rozwiązaniem będzie splanowanie cylindra aż do miejsca w którym skończą się wyszczerbienia następnie dorobienie uszczelki która miała by za zadanie wyrównać skok tłoka do standardowego. Głowice delikatnie też splanować i można śmigać dalej. Cóż zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie, zawiozę do niego motor bo nie chce się za to wszystko sam brać.....
-
- VIP
- Posty: 892
- Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
- Motocykl: GSXR 750 K0
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RASZKÓW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Zamiast planowania lepiej szukaj tego co ci mówiłem.
http://yamaha.marexmotor.pl/regeneracja_glowic.php
http://glowice.republika.pl/
http://regeneracja-glowic.pl/firma.htm
itd
Pozdro
http://yamaha.marexmotor.pl/regeneracja_glowic.php
http://glowice.republika.pl/
http://regeneracja-glowic.pl/firma.htm
itd
Pozdro
-
Autor tematuKropek
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 254
- Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
A jak myślicie jak to wszystko teraz było by trzeba wykombinować z tymi uszczelkami żeby nie było w przyszłości problemu? Wiadomo jak jest uszczelki się zużywają a później dorabiać znowu to nie jest komfortowa sytuacja... Sadzę że najgłębszy wżer jest na głębokości około 0,1 cm nawet może ponad 0,1 cm Pozdrawiam
-
- VIP
- Posty: 892
- Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
- Motocykl: GSXR 750 K0
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RASZKÓW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Zamiast planowania lepiej szukaj tego co ci mówiłem.
http://yamaha.marexmotor.pl/regeneracja_glowic.php
http://glowice.republika.pl/
http://regeneracja-glowic.pl/firma.htm
itd
Pozdro
http://yamaha.marexmotor.pl/regeneracja_glowic.php
http://glowice.republika.pl/
http://regeneracja-glowic.pl/firma.htm
itd
Pozdro
-
Autor tematuKropek
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 254
- Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ale tu nie chodzi o samą głowice... Co ja zrobię z cylindrem? Wypełnię go pastą?;/zielorz pisze:Zamiast planowania lepiej szukaj tego co ci mówiłem.
http://yamaha.marexmotor.pl/regeneracja_glowic.php
http://glowice.republika.pl/
http://regeneracja-glowic.pl/firma.htm
itd
Pozdro
-
- Mistrz prostej
- Posty: 161
- Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 16:01
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
U mnie cylinder nie ucierpiał, bo spadły 2 selekcje i nic dla nicasilu się nie stało, a z głowicą nic nie robiłem.Kropek pisze:A powiedz mi ty na tym później jeździłeś ? Miałeś także takie wyszczerbienia na cylindrze?Świeca jaka powinna "siedzieć" to NGK R BR9EG. U mnie głowica w starej CR wyglądała podobnie, a nawet miała więcej "wgryzów" przez to, że dla poprzedniego właściciela uciekł płyn i od temperatury "ztopił" się tłok.
"Elo, miłość, przyjaźń, dobre słowo, tego nauczyłem się żyjąc hardcorowo"
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 258
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 10:02
- Motocykl: zielona kawa :))
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nysa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
to przez plyn- wysoka temperatura, stopienie materialu, sam tak mialem po zawodach w enduro, pierscien byl fioletowy od temperatury, i glowica wygladala tak samo, a to przez to ze jakos plyn uciekl albo sie zagotowal(nie pamietam juz) ale ubylo go, dlatego tak sie stalo, paliwo nie ma nic do rzeczy.