Powypalane miejsca na głowicy oraz cylindrze

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Chudy » sob, 7 lip 2007, 11:00

LesniK pisze:Miejscami głowica wygląda jak uszkodzona mechanicznie (np. fragmenty tłoka/pierścienia/świecy na tłoku), choć wżery na brzegu kanału chłodzącego sugerują jakąś reakcję z płynem.
Może jednak to przez płyn?
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...


Autor tematu
Kropek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 254
Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kropek » sob, 7 lip 2007, 13:01

Byłem u tego mojego kumpla... Powiem szczerze że powiedział że to za pięknie nie wygląda niestety... Ale da się coś z tym zrobić :? Podobno najlepszym rozwiązaniem będzie splanowanie cylindra aż do miejsca w którym skończą się wyszczerbienia następnie dorobienie uszczelki która miała by za zadanie wyrównać skok tłoka do standardowego. Głowice delikatnie też splanować i można śmigać dalej. Cóż zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie, zawiozę do niego motor bo nie chce się za to wszystko sam brać.....

LesniK
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 60
Rejestracja: ndz, 28 sie 2005, 20:39
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: DSW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: LesniK » sob, 7 lip 2007, 13:20

...........
Ostatnio zmieniony śr, 12 sie 2009, 18:56 przez LesniK, łącznie zmieniany 1 raz.

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » sob, 7 lip 2007, 13:48

Grubsza uszczelka pod cylinder - zmienią sie fazy rozrządu - okna w cylindrze nie będą współpracowały z oknami w tłoku :wink:

Tak więc grubsza uszczelka po głowice :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » sob, 7 lip 2007, 14:05

A ile trzba bylo splanowac cylinder żeby te wżery znikneły?

pozdr.
RS SERWIS

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » sob, 7 lip 2007, 14:13


Autor tematu
Kropek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 254
Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kropek » sob, 7 lip 2007, 14:13

A jak myślicie jak to wszystko teraz było by trzeba wykombinować z tymi uszczelkami żeby nie było w przyszłości problemu? Wiadomo jak jest uszczelki się zużywają a później dorabiać znowu to nie jest komfortowa sytuacja... Sadzę że najgłębszy wżer jest na głębokości około 0,1 cm nawet może ponad 0,1 cm :? Pozdrawiam

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » sob, 7 lip 2007, 14:13


Autor tematu
Kropek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 254
Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kropek » sob, 7 lip 2007, 14:19

zielorz pisze:Zamiast planowania lepiej szukaj tego co ci mówiłem.

http://yamaha.marexmotor.pl/regeneracja_glowic.php

http://glowice.republika.pl/

http://regeneracja-glowic.pl/firma.htm

itd ;)

Pozdro
Ale tu nie chodzi o samą głowice... Co ja zrobię z cylindrem? Wypełnię go pastą?;/

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » sob, 7 lip 2007, 14:38

Dzwonisz i mówisz o co chodzi, jak uzupełnią głowice to uzupełnią i cylinder. Można by spróbować to jakoś napawać i potem obrobić na wymiar. Nie wiem czy tak można - "gdybam" :wink:

Pozdro

tomaszek100
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 161
Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 16:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: tomaszek100 » sob, 7 lip 2007, 14:59

Kropek pisze:
Świeca jaka powinna "siedzieć" to NGK R BR9EG. U mnie głowica w starej CR wyglądała podobnie, a nawet miała więcej "wgryzów" przez to, że dla poprzedniego właściciela uciekł płyn i od temperatury "ztopił" się tłok.
A powiedz mi ty na tym później jeździłeś ? Miałeś także takie wyszczerbienia na cylindrze?
U mnie cylinder nie ucierpiał, bo spadły 2 selekcje i nic dla nicasilu się nie stało, a z głowicą nic nie robiłem.
"Elo, miłość, przyjaźń, dobre słowo, tego nauczyłem się żyjąc hardcorowo"

sopelnysa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 258
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 10:02
Motocykl: zielona kawa :))
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nysa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: sopelnysa » ndz, 8 lip 2007, 23:05

to przez plyn- wysoka temperatura, stopienie materialu, sam tak mialem po zawodach w enduro, pierscien byl fioletowy od temperatury, i glowica wygladala tak samo, a to przez to ze jakos plyn uciekl albo sie zagotowal(nie pamietam juz) ale ubylo go, dlatego tak sie stalo, paliwo nie ma nic do rzeczy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”