Braking - Front Brake Disc [tuning kit] - czy warto?
-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Mi sie wydaje ze jak wieksza srednica tarczki to lepiej hamuje motorek. Klocki łapia to w wiekszej powierzchni i uzyskujemy efekt szybszego hamowania :].
Jak masz za grosze takie cos to tylko brac i testowac (chyba stratny nie bedziesz na tym) i podzielic sie z forumowiczami swoimi odczuciami po zamianie seryjnej tarczki na tuningowa
Pozdro :]
Jak masz za grosze takie cos to tylko brac i testowac (chyba stratny nie bedziesz na tym) i podzielic sie z forumowiczami swoimi odczuciami po zamianie seryjnej tarczki na tuningowa
Pozdro :]
-
Autor tematuMXrool
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Cena Braking kitu tunigowego w sklepie w Polsce 1200 zł, za granicą od 120 euro do 300 euro. 120 euro u samego przedstawiciela we Włoszech, firma raczej znana. Robi tarcze tuningowe dla wszystkich sław światowych. Można być sponsorowanym przez Braking, piszą o tym na oficjalnej stronie, wystarczy wysłać CV w wersji ang. i plany na sezon 2006. Dobra firma jak sama proponuje by się zgłaszać do sponsorowania. Nie musisz być gwiazdą światową by wozić rekalmy Braking.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
Autor tematuMXrool
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No napewno byle kogo nie biorą, musisz być zrzeszony w jakiejś federacji np. PZM i wypadało by startować przynajmniej w MP lub ME. 1200 zł kosztuje ten kit co jest na foto powyżej [dosłownie to samo co jest tam na foto]. Ja mam zamiar na przód założyć ten kit. Do tył jest inna tarcza i można wyróżnić enduro i motocross.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
Autor tematuMXrool
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
MXrool pisze:No napewno byle kogo nie biorą, musisz być zrzeszony w jakiejś federacji np. PZM i wypadało by startować przynajmniej w MP lub ME.
Pisałem to w poprzednim poście, a ty masz z tego zestaw tuningowych hamulcy do motoru, ale musisz spełniać kryteria. I jak już wspominałem nie każdego biorą.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
Autor tematuMXrool
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
TEST KITU BRAKING 270 MM (TARCZA, ADAPTER, KLOCKI)
Dziś jeździłem pierwszy raz na tym kicie tuningowym. Dzień wcześniej pojeździłem na standardzie by mieć odniesienie jak sie sprawuje nowy zestaw. Więc moje wrażenia są takie, że warto zakupić ten tuning. Podczas wciskania hamulca trudno zblokować koło, a skuteczność hamowania wzrasta. Byłem mile zaskoczony. Tarcza ma zwiększoną średnicę i dlatego wychodzi taki efekt, a w połączeniu z klockami Braking to wychodzi cudo świata. Dokładnie opisując, trudno zblokować koło i nie wyrywa kierownicy przy hamowaniu. Tu można wcisnąć mocno hamulec i koło trudno jest zblokować, a motor skutecznie hamuje nawet dużo bardziej skutecznie niż seryjny zestaw.
Dziś jeździłem pierwszy raz na tym kicie tuningowym. Dzień wcześniej pojeździłem na standardzie by mieć odniesienie jak sie sprawuje nowy zestaw. Więc moje wrażenia są takie, że warto zakupić ten tuning. Podczas wciskania hamulca trudno zblokować koło, a skuteczność hamowania wzrasta. Byłem mile zaskoczony. Tarcza ma zwiększoną średnicę i dlatego wychodzi taki efekt, a w połączeniu z klockami Braking to wychodzi cudo świata. Dokładnie opisując, trudno zblokować koło i nie wyrywa kierownicy przy hamowaniu. Tu można wcisnąć mocno hamulec i koło trudno jest zblokować, a motor skutecznie hamuje nawet dużo bardziej skutecznie niż seryjny zestaw.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60