Motocykle 4T w FMX?

Wszystko na temat freestyle MX - w kraju i na świecie
sniezek_17
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 62
Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 08:39
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myślenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: sniezek_17 » czw, 1 mar 2007, 21:48

kurde a wydaje sie takie łatwe...
EXC 125 pomarańczowa rakieta ;]

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » czw, 1 mar 2007, 22:36

sniezek_17 pisze:kurde a wydaje sie takie łatwe...
No właśnie... musze kiedyś sprubować wykręcić flipa do jakiegoś basenu:)

Maly-PMI
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 67
Rejestracja: pt, 14 kwie 2006, 20:37
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Międzychód
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Maly-PMI » czw, 1 mar 2007, 23:01

Tijo, Kajec Wy jestescie czesto w Książu.

Jak sie poprosi to mozna skoczyc z rampy do basenu ?

Szczerze to balbym sie w (......), ale bym sprobowal. Jak wyciagaja moto z basenu pozniej ?
Zolta wscieklizna - RM 125 ]:->

Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kajec » czw, 1 mar 2007, 23:06

Co do skoków to myślę ,że nie byłoby żadnego problemu po dogadaniu sie z Crossteamem ale na własna odpowiedzialnośc a raczej za zgodą pisemną rodziców ;] bo w razie W to byłyby niezłe jaja .Do wyciagania masz specjalną wyciągarke , troche siły i fura wyciągnięta .Myślę , ze co do prób to najlepiej będzie na fmx camp bo będzie wielu specjalistów ....Avee

Ferdek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: wt, 27 mar 2007, 00:30
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krośnice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Ferdek » śr, 28 mar 2007, 23:11

"Możecie mi powiedzieć dlaczego w FMX dominują motocykle 125/250 2T?"

Myślę że to dlatego że w motocyklach o poj. 125/250 2T silniki lepiej wkręcają się na obroty i można wycięgnąć z nich więcej koni....
"...Live to Ride, Ride to Live..."
"...Śmierć jest szybka, nie daj sie wyprzedzić..."

Autor tematu
Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » czw, 29 mar 2007, 00:00

Nie masz racji. Gdyby tak było to 4T nie zapanowałyby nad MX. Bilko łamie wszelkie granice, robi wszystko to co inni na swojej 450 i ma kilka asów w rękawie.

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » czw, 29 mar 2007, 10:11

Otóż moim zdaniem dominują w FMX 2T ponieważ silniki dwusuwowe mają smarowanie przez cały czas,( jak dopływa mieszanka ) i mogą pracować w bardziej ekstremalnych warunkach(np: do góry nogami, lecą bokiem itp) bez groźby zatarcia .Tak mi się wydaje.
4T natomiast bardziej podatne na uszkodenia podczas trudnych warunków, bo jeśli motocykl leci do "góry nogami" wówczas smarowanie jest gorsze, co moze spowodowac przytarcie silnika.
Producenci z czasem jednak ulepszają maszyny i wydaje mi się że już niedługo i w FMX wieklszością będą 4T.
I nie prawda że z 2T można wycisnąć więcej, można wiecej z 2T niz 4T o tej samej pojemności, prawda, natomiast 4 suwy są o wiele bardziej elastyczne, a to jest bardzo ważne.
pozdrawiam
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

mały
VIP
VIP
Posty: 757
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 13:42
Motocykl: Yamaha YZ250F '18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mały » czw, 29 mar 2007, 10:51

witekCRM pisze:4T natomiast bardziej podatne na uszkodenia podczas trudnych warunków, bo jeśli motocykl leci do "góry nogami" wówczas smarowanie jest gorsze, co moze spowodowac przytarcie silnika.
Nie wydaje mi się żeby o to chodziło. 2 sekundy "do góry nogami" raczej nie jest szkodliwe. Jak 2T zjeżdżasz z górki bez gazu to też nie ma smarowania :P
Ostatnio zmieniony czw, 29 mar 2007, 21:00 przez mały, łącznie zmieniany 1 raz.

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » czw, 29 mar 2007, 18:15

Heh teraz 4t maja sucha miseolejowa i moga sobie do gory nogami pracowac.....
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » pt, 30 mar 2007, 08:20

Dokładnie, zobaczcie co robią trialowe 4T np. Montesa-Honda czy Scorpa-Yamaha. Problemu ze smarowaniem nie ma, mimo róznych dziwnych pozycji w których te silniki pracują dość długo.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Xeo
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 335
Rejestracja: śr, 23 lut 2005, 21:41
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

FMX CAMP i pierwszy 4T.......

Post autor: Xeo » ndz, 24 cze 2007, 19:45

Pierwsze 4T w powietrzu :wink:
Po dwuch dniach na rampie :supz: ale zobaczcie sami......

TU

ODPOWIEDZ

Wróć do „MX Freestyle”