Nakolanniki - co wybrać, porady i opinie?
-
- VIP
- Posty: 757
- Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 13:42
- Motocykl: Yamaha YZ250F '18
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Boże strzeż mnie przed Raptorami i Bionixami [-o<
W raptorach padają zawiasy. Przy mocniejszym zgięciu nogi, albo przy upadku - ochraniacz sie magicznie rozmnaża... Może ja miałem jakiś trefny egzemplaż. Widziałem jakąś wersję poprawioną z czymś a'la nity. Gdyby nie to, byłyby extra. W bionixach niepasowało mi to, że trochę zjeżdżają z nogi, ale to pół biedy. Po zgięciu nogi na wysokości rzepki nie było żadnych gąbek. Może znów natrafiłem na wybrakowany model? Już 3 razy na 3 możliwe przejechałem się na ochraniaczach. Starajcie się wybierać jak najprostsze modele. Takie w których po prostu nie ma się co zepsuć, bo tylko człowiek nerwy traci
Te THORy wyglądają dość porządnie, ale ja już nie ryzykuje. Kolejnym razem kupie najzwyklejszy ochraniacze bez zawiasów...
W raptorach padają zawiasy. Przy mocniejszym zgięciu nogi, albo przy upadku - ochraniacz sie magicznie rozmnaża... Może ja miałem jakiś trefny egzemplaż. Widziałem jakąś wersję poprawioną z czymś a'la nity. Gdyby nie to, byłyby extra. W bionixach niepasowało mi to, że trochę zjeżdżają z nogi, ale to pół biedy. Po zgięciu nogi na wysokości rzepki nie było żadnych gąbek. Może znów natrafiłem na wybrakowany model? Już 3 razy na 3 możliwe przejechałem się na ochraniaczach. Starajcie się wybierać jak najprostsze modele. Takie w których po prostu nie ma się co zepsuć, bo tylko człowiek nerwy traci
Te THORy wyglądają dość porządnie, ale ja już nie ryzykuje. Kolejnym razem kupie najzwyklejszy ochraniacze bez zawiasów...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 112
- Rejestracja: pt, 15 lip 2005, 22:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K2
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Używam thory force model 2005 i jak najbardziej mogę ci je polecić. Jestem bardzo zadowolony, mocno rozbudowany ochraniacz, dwa zawiasy na metalowych śrubach, dziury na zawiasach wywiercone głębiej w plastiku tak że jest mniejsze prawdopodobieństwo wyrwania ich, paski na łydce są podszyte szeroką gąbką i oba połączone tak, że nie uciskają punktowo tylko trzymają się na całej powierzchni łydki, górny też jest poszerzony, nie zsuwają się. Po całym sezonie i kilku mniejszych i większych glebach nic im się nie stało. Nie wiem jak te nowsze modele, ale czytając opisy wychodzi na to że są tylko ulepszane, myślę że thor jest dobrym wyborem, ja nie żałuję.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 694
- Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
- Motocykl: crossowy najlepiej
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Kraków/ Kanada
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ja nie mówie ze nie wolno. Poprostu ortezy sa bezpieczne ale drogie nawet bardzo drogie. Ale wiadomo lepsze takie niz zadne.
Honda CRF250r
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 367
- Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
- Motocykl: Ćwiara YZF
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przed toba #2
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
lepsze takie niz zadne jak ja zaczynalem i nie bylo pieniedzy to jezdzilo sie w ochraniaczach na rolki z marketow za 30 pln komplet kolana + lokcie
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
-
- Mistrz prostej
- Posty: 57
- Rejestracja: wt, 26 wrz 2006, 23:41
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Torun
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Heja
Dorzuce cos do watku o ortezach. Po 2 miesiacach czekania przylecialy do mnie z USA ortezy firmy Asterisk . No coz moge powiedziec...zaczne od ceny ...calkowity koszt to 560 dolcow. Placilem karta a przesylka ladowala do znajomego w USA on przylecial i przywiozl to do Polski. Sklep internetowy zadzialal bez problemu, jedynie czekali na wysylke az im kasa wplynie na konto bo nie wierza czy taki kraj jak Bolandia istnieje naprawde. Kiedy wyjalem to cudo techniki z pudelka to sie przerazilem troche ale po ok 15 min ucieszywszy wzrokiem to cos...zabralem sie za instrukcje "montazu" i regulacji . Pierwsza zakladalem i probowalem regulowac chyba z 1/2 godziny. Druga to doslownie 5 min 8) . Zalozylem pochodzilem, wcisnalem sie w buty i o dziwo jak niektorzy mowili ze to to bedzie krepowalo ruchy nic takiego nie nastapilo, pewnie ze nie jest tak jak ze zwyklymi ochraniaczami kolana (latalem w Axo z zawiasami) ale mile rozczarowanie. Nie latalem w tym jeszcze, jak wytestuje to napisze pare slow. Sam zawias po dokladnym obejrzeniu i analizie budowy nie rzuca na kolana....ale pelna regulacja gornego "zacisku" udowego, kolanowego jak i na łydce, troche platanina z sznurowkami podkolanowymi (sa 4 zaciski) ale do opanowania. Nie wiem jeszcze jak to wszystko dokladnie wyregulowac....jazda pokaze. Z tymi odkrecajacymi sie srubami o ktorych slyszalem to chyba chodzi o te regulacyjne....moim zdaniem mozna by je wkrecic na slabego Loctajta i powinno sie sprawdzic. Ochrona rzepki solidna i nie wyglada na cos co bedzie sikac w majtochy podczas spotkania z gleba. Jak na moja amatorszczyze w lataniu na moto powinno mi to sluzyc wiecej niz jeden sezon . Po tym co pisal MXrool o EVS i Asterisk chyba wybralem lepiej....jak bedzie ? czas pokaze. A i jeszcze jedno w instrukcji nakazuja przedziurawic spodnie w dolnej czesci aby pasek mocujacy z ochraniaczy mozna by polaczyc z butami. Same buty tez trzeba nawiercic i zalozyc plastkowy nap z paskiem i klamra.....ale napisali tez ze generalnie mozna butow nie niszczyc
Seba.....uffff jak ktos przejedzie przez calosc i nie wyfakuje mnie bede wdzieczny
Dorzuce cos do watku o ortezach. Po 2 miesiacach czekania przylecialy do mnie z USA ortezy firmy Asterisk . No coz moge powiedziec...zaczne od ceny ...calkowity koszt to 560 dolcow. Placilem karta a przesylka ladowala do znajomego w USA on przylecial i przywiozl to do Polski. Sklep internetowy zadzialal bez problemu, jedynie czekali na wysylke az im kasa wplynie na konto bo nie wierza czy taki kraj jak Bolandia istnieje naprawde. Kiedy wyjalem to cudo techniki z pudelka to sie przerazilem troche ale po ok 15 min ucieszywszy wzrokiem to cos...zabralem sie za instrukcje "montazu" i regulacji . Pierwsza zakladalem i probowalem regulowac chyba z 1/2 godziny. Druga to doslownie 5 min 8) . Zalozylem pochodzilem, wcisnalem sie w buty i o dziwo jak niektorzy mowili ze to to bedzie krepowalo ruchy nic takiego nie nastapilo, pewnie ze nie jest tak jak ze zwyklymi ochraniaczami kolana (latalem w Axo z zawiasami) ale mile rozczarowanie. Nie latalem w tym jeszcze, jak wytestuje to napisze pare slow. Sam zawias po dokladnym obejrzeniu i analizie budowy nie rzuca na kolana....ale pelna regulacja gornego "zacisku" udowego, kolanowego jak i na łydce, troche platanina z sznurowkami podkolanowymi (sa 4 zaciski) ale do opanowania. Nie wiem jeszcze jak to wszystko dokladnie wyregulowac....jazda pokaze. Z tymi odkrecajacymi sie srubami o ktorych slyszalem to chyba chodzi o te regulacyjne....moim zdaniem mozna by je wkrecic na slabego Loctajta i powinno sie sprawdzic. Ochrona rzepki solidna i nie wyglada na cos co bedzie sikac w majtochy podczas spotkania z gleba. Jak na moja amatorszczyze w lataniu na moto powinno mi to sluzyc wiecej niz jeden sezon . Po tym co pisal MXrool o EVS i Asterisk chyba wybralem lepiej....jak bedzie ? czas pokaze. A i jeszcze jedno w instrukcji nakazuja przedziurawic spodnie w dolnej czesci aby pasek mocujacy z ochraniaczy mozna by polaczyc z butami. Same buty tez trzeba nawiercic i zalozyc plastkowy nap z paskiem i klamra.....ale napisali tez ze generalnie mozna butow nie niszczyc
Seba.....uffff jak ktos przejedzie przez calosc i nie wyfakuje mnie bede wdzieczny
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 47
- Rejestracja: pt, 1 gru 2006, 14:06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: SOCHACZEW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Miałem (teoretycznie mam jeszcze) te THOR FORCE KNNEE GUARD. Chce je zwrócic i zamienić na zwykłe plastiki a nie jakies tam szyny wynalazki. Uwagi: rozmiar L/XL jest robiony na jakieś chude niewieście nózki Te szerokie taśmy okalajace udo i podudzie są za krótkie i krępują ruchy. Mięsnie i ścięgna są tak ściśnięte, że nawet wrzucenie biegu jest bolesne dla nogi. Nawet jak się nie zapnie tych taśm, a jedynie zepnie paskami na rzepy to same nie zapięte tasmy i tak się zchodza pod kolanem i krew nie dopływa Zawiasy są tak skonstruowane, że praktycznie kolano nie kontroluje motocykla przy skrętach i skokach gdyż cała siła kolana podczas trzymania motocykla kolanami, opiera się na zawiasie i nie ma pewności trzymania motocykla. Zawias rysuje plastiki w motorze i dziurawi spodnie. Totalnie nie dopasowane anatomicznie do nogi i nie dopasowane ergonomicznie do trzymania motocykla. Jedyny plus to dobra ochrona kolana, tak mi się wydaje bo gleby nie było. Jednakże po 10 minutach jazdy stwierdzam że nikomu nie polecam zakupu tego badziewia.
YZ 250 F
# 22
# 22
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 36
- Rejestracja: czw, 18 maja 2006, 20:00
- Motocykl: YZ 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Nakolanniki - co wybrać, porady i opinie?
Nikt nie ma tych ochraniaczy UFO z dwoma przegubami?? Są dość interesujące ale czy wygodne i trwałe??