Regulacja zaworów a najgrubsze płytki

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Vecci
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 17
Rejestracja: wt, 25 kwie 2017, 18:36
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Regulacja zaworów a najgrubsze płytki

Post autor: Vecci » ndz, 12 sie 2018, 10:10

Witam po kupnie motocykla mechanik rozebrał mi pokrywe zaworową w celu inspekcji zaworów i żeby ustawić poprawny luz trzeba zastosować płytki o grubości 3x 3.10mm i 1x 3.50mm maksymalna grubość jaką przewiduję producent płytki to 3.50mm czy oznacza to że zawory są już wyklepane i nie nadają się do niczego? sprzedający dał mi fakturę za regenerację glowicy z tego roku były tam zawarte:

Dodano po 5 minutach 28 sekundach:
Jestem kompletnym laikem jeżeli chodzi o zawory i tego typu tematy dlatego pytam bo mam wątpliwości czy najgrubsza płytka oznacza zawór zużyty czy zawór nowy

Awatar użytkownika
KaLi
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 455
Rejestracja: wt, 1 cze 2010, 19:09
Motocykl: sxf 250, TXT 300
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Gielniów
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 6 razy
Status : Offline

Re: Regulacja zaworów a najgrubsze płytki

Post autor: KaLi » ndz, 12 sie 2018, 13:52

Zazwyczaj w crossowkach luz zaworowy się zaciesnia i trzeba wsadzać coraz to cieńsze płytki. Jaki to moto? Który rok? 3,10 rozumiem płytki ale 3,50 była wsadzona i ten zawór nie wymaga regulacji czy jak ?
360

FB: PatRyk
IG: pkali360

Serwis Motocykli:
Zapraszam do polubienia mojego FanPage na FB:
MOTOFUN
796 280 122

Autor tematu
Vecci
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 17
Rejestracja: wt, 25 kwie 2017, 18:36
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Regulacja zaworów a najgrubsze płytki

Post autor: Vecci » ndz, 12 sie 2018, 15:02

kxf 250 2010r najprowdopodobniej była 3,50 no chyba że poprzedni własciciel założył złe płytki. Czyli wychodzi na to że jeżeli dla tego kawasaki najgrubsza jest płytka 3,50 najcieńsza 2,25 to moje zawory są jeszcze w dobrej kondycji? Przynajmniej ja to tak rozumiem

Awatar użytkownika
KaLi
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 455
Rejestracja: wt, 1 cze 2010, 19:09
Motocykl: sxf 250, TXT 300
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Gielniów
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 6 razy
Status : Offline

Re: Regulacja zaworów a najgrubsze płytki

Post autor: KaLi » ndz, 12 sie 2018, 15:20

Zbytnio nie mogę się doczytać z tej kartki co tam jest napisane. Czy same zawory oprócz obróbki gniazd były wymieniane czy nie. Najlepiej by było rozpiac zawory i określić ich stan. Choć w moto z 2010 raczej od nowości by nie wytrzymały zawory lecz mogę się mylić. Tytanowe trzymają trzymają, a jak już zaczną lecieć to co chwile trzeba je korygować lub wymiana na nowe.
360

FB: PatRyk
IG: pkali360

Serwis Motocykli:
Zapraszam do polubienia mojego FanPage na FB:
MOTOFUN
796 280 122

Awatar użytkownika
solaris
Admin
Admin
Posty: 1872
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
Motocykl: aktualnie brak
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: B-nia
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 12 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Regulacja zaworów a najgrubsze płytki

Post autor: solaris » ndz, 12 sie 2018, 15:24

wg tej karty zawory były szlifowane i docierane a nie wymieniane na nowe robione w firmie http://www.naprawa-glowic.pl/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”