full/enduro do 8 tysi.
-
Autor tematuKopigon
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: czw, 18 sty 2018, 17:10
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
full/enduro do 8 tysi.
witam, mam 21 lat 180 cm wzrostu i waze kolo 80kg, Szukam maszyny dla siebie, na poczatku myslalem o sx 125 cos kolo 2006 roku, wczesniej jezdzilem yz 125 wiec jakies tam minimalne doswiadczenie mam. teraz przegladajac aukcje ciezko cos sensownego znalezc i dlatego tez zastanawialem sie nad sxf 250? moze yzf 250? albo exc 400 , wiem ze rozbieznosc jest duza ale sam nie wiem co mam robic, Dodam ze jezdzone bedzie glownie jakies podjazdy lasy jakies bloto nie wiecej niz 3-4 razy w miesiacu. wiem ze full do lasu to nie bardzo, natomiast jestem amatorem a yz swietnie sobie radzila w warunkach w/w. Mysle ze remonty ogarne sam, takze tu nie ma obawy , moze bardziej przy 4t ale to wszystko sie okaze. Pozdrawiam.
-
- Moderator
- Posty: 762
- Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
- Motocykl: KTM XC 300 2016r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Wisła
- Podziękował: 10 razy
- Podziękowania: 4 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: full/enduro do 8 tysi.
Nie ma czegoś takiego jak full. To określenie było dosyć popularne jakieś 15 lat temu i czas najwyższy z tym skończyć.
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 455
- Rejestracja: wt, 1 cze 2010, 19:09
- Motocykl: sxf 250, TXT 300
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Gielniów
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 6 razy
- Status : Offline
Re: full/enduro do 8 tysi.
Jeżeli zależy Ci na trwałości to może np DRZ 400 lub EXC 400 jak pisałeś też będzie ok.
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 177
- Rejestracja: śr, 26 kwie 2017, 19:32
- Motocykl: Yamaha YZ 250 2005r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 211
- Rejestracja: pt, 10 lip 2015, 19:22
- Motocykl: EXC 300
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Garwolin (Mazowieckie)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: full/enduro do 8 tysi.
DRZ to kloc, zresztą pewnie ciężko będzie znaleźć trwały w dobrym stanie.
EXC 200 -> EXC 300
przym000@gmail.com
Jutube -> https://www.youtube.com/user/PrzYm
https://www.instagram.com/przym_enduro/
przym000@gmail.com
Jutube -> https://www.youtube.com/user/PrzYm
https://www.instagram.com/przym_enduro/
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 455
- Rejestracja: wt, 1 cze 2010, 19:09
- Motocykl: sxf 250, TXT 300
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Gielniów
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 6 razy
- Status : Offline
Re: full/enduro do 8 tysi.
Może i klocki ale nie taki jak xt 600 Zawsze to jakaś alternatywa pomiędzy kosztami a osiągami. Pomyśl dobrze nad tym exc 400. Sam miałem kiedyś takiego z 2002 roku. Te silniki są trwałe.
-
Autor tematuKopigon
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: czw, 18 sty 2018, 17:10
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: full/enduro do 8 tysi.
Yz Miałem prawie sezon przelatalem enduro, boję się trochę tej 400 czy to faktycznie nie za duży kloc.? Natomiast sx albo yzf to w porównaniu do 400 są lżejsze i przyjemniejsze dla amatora, mam rację?
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 177
- Rejestracja: śr, 26 kwie 2017, 19:32
- Motocykl: Yamaha YZ 250 2005r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: full/enduro do 8 tysi.
ja bym ci radził 250 2t podjazdy, błoto moim zdaniem najlepsze. Tym bardziej jak szukasz do 8k. 250 4t nawet jak kupisz do 8k to czeka cię na dzień dobry remont który jest sporo droższy niż w 250 2t.
-
Autor tematuKopigon
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: czw, 18 sty 2018, 17:10
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: full/enduro do 8 tysi.
No dobra, taka ćwiartka mnie nie pozamiata? Jak się mają koszta remontów i utrzymania takiej 250 w porównaniu z 125? No i z jakiej stajni szukać maszyny?przyznam szczerze że do yz mam uraz, sx ciężko znaleźć ćwiartke, RM też wydaje się jakaś archaiczna.. Może to dlatego że nie miałem z taką maszyna styczności. No i została hania, posiada ona jakieś mechaniczne wady bądź coś z czym był by problem? Również nie znam tej maszyny. Pozdrawiam
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 177
- Rejestracja: śr, 26 kwie 2017, 19:32
- Motocykl: Yamaha YZ 250 2005r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: full/enduro do 8 tysi.
ja miałem cr 250 99 naprawdę dobrze ją wspominam tylko miała jedną wadę, drgania na kierze i podnóżkach. Może to było tylko u mnie bo inni mówili mi że jakieś drgania są ale tragedii nie ma. Jeśli chodzi o remonty to w 250 możesz zapłacić troszkę więcej za cylek i tłok (wiadomo np. tłok 125 2t -350zł 250 2t-400zł) reszta jest taka sama tylko pamiętaj że na 250 dłużej pojeździsz. 125 2t też źle wspominam (brak dołu,mocna góra) w 250 odkręcasz gaz i ci idzie z dołu. Ja po wakacjach wracam do 2t, będzie to exc 250 2010 albo yz 250 2004-2010. Z ciekawości dlaczego masz uraz do yz 125?
-
Autor tematuKopigon
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: czw, 18 sty 2018, 17:10
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: full/enduro do 8 tysi.
Ten egzemplarz co kupiłem był po prostu umeczony. Począwszy od cylindra kończąc na walku zmiany biegów który pękł a po wymianie co jazdę trza było dokręcac. Później urwane ciegno zaworu wydechowego.. Czeski film. Dlatego yz jakoś mnie odpycha. Cr. Jak wygląda temat wału korbowego?, bo jest tam jakiś szkopuł prawda? Słyszałem też o pekajacych kanałach wydechowych?
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 177
- Rejestracja: śr, 26 kwie 2017, 19:32
- Motocykl: Yamaha YZ 250 2005r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: full/enduro do 8 tysi.
Też słyszałem coś na temat wałów w cr, że niektóre firmy nie podejmują się wymiany korby może dlatego potem jak się korbe wymieni są takie drgania powiem ci szczerze nie wiem. Nowa korba 400+100 wymiana i jeszcze nie wiesz czy będzie ok, nowy wał wiseco kosztuje 900, 400 więcej i masz cały wał moim zdaniem bardziej się opłaca. Co do pękających kanałów wydechowych to nie do końca zrozumiałem chodzi ci o pękąjącą przegrodę? Bo w cr masz jeden zawór i tam nie ma żadnej przegrody