Urywające się świece. Pomocy! [ROZWIĄZANY]
-
Autor tematugenius123
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 23
- Rejestracja: sob, 12 lis 2016, 13:19
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Urywające się świece. Pomocy!
Witam chciałbym żeby ktoś mi powiedział od czego może urywać się przy świecy ten dzyndzelek co jest do masy, co przeskakuje iskra (nie środek świecy). Otóż po remoncie jeździłem trochę i pierwszy raz stało mi się to ale rozwaliło tylko tłoka, świeca była NGK, teraz kupiłem niedawno densoo i raz coś szczelilo ale motor jeździł i jeździł ale ostatnio ciężko palił na zimnym mówię sprawdzę świece a ty znów nie ma tego co do masy jest zgrzane .... Nie wiem co może to tak niszczyć ta świece wypala ja?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 102
- Rejestracja: sob, 27 cze 2015, 07:30
- Motocykl: KTM SX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódzkie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Urywające się świece. Pomocy!
Temperatura i zła świeca. Napisz jakie masz moto i jaka konkretnie świeca.
KTM SX 250 01r.
-
Autor tematugenius123
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 23
- Rejestracja: sob, 12 lis 2016, 13:19
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Urywające się świece. Pomocy!
Yz 125 2005 rok świeca pierwsza która rozwaliło NGK BR9ES i druga co teraz densoo W27ESRU. To co trzeba zrobić żeby temperaturę zwiększyć dawkę paliwa? Bo palić to bardzo mało pali ale gaźnik czyścił i regulował mi typ co robi w salonie Yamahy.
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Urywające się świece. Pomocy!
Hmm generalnie są dwie opcje:
1) cos nie tak z gaźnikiem i jego regulacją
2) tłok wali w świecę?
1) cos nie tak z gaźnikiem i jego regulacją
2) tłok wali w świecę?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 102
- Rejestracja: sob, 27 cze 2015, 07:30
- Motocykl: KTM SX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódzkie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Urywające się świece. Pomocy! [ROZWIĄZANY]
To jest 2T, jeszcze z 2005r. tutaj nawet grubość uszczelek ma znaczenie, a nawet dokręcenie głowicy z odpowiednim momentem. Solaris wspomniał o gaźniku i to też może być prawda.
Takie masz dysze i jakiej marki uszczelki na górę silnika?
Takie masz dysze i jakiej marki uszczelki na górę silnika?
KTM SX 250 01r.
-
Autor tematugenius123
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 23
- Rejestracja: sob, 12 lis 2016, 13:19
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Urywające się świece. Pomocy!
Moim zdaniem tłok nie wali w świecę bo drugim razem sprawdzałem ile świeca wystaje i wgl ale tam jest ta komora spalania i jest niemożliwe żeby tłok aż tak blisko podchodził do świecy. Uszczelki pod głowica to są dwa takie oringi gumowe to są jakiej grubsze? Dysze w gazniku nie wiem jaka jest chodź mam cały zestaw z proxa dał mi poprzedni właściciel. To co mam zrobić? Myślę o założeniu dwóch podkładek na świecę, i też o o sprawdzeniu iglicy jaka jest dawka i dyszy, na jakim rowku powinna być iglica i jaka dysza założona oryginalnie?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Urywające się świece. Pomocy!
Tłok z płaskim czy wypukłym denkiem? Świeca niby 9 (ta pierwsza) ale też kiedyś miałem problemy z elektroda miedziana (producent zaleca Br9eg lub br9eix) swieca nie jest biała więc raczej tutaj bym nie szukał problemu z mieszanką. Jest jeszcze opcja za bardzo splanowanej głowicy lub za cienkiej uszczelki pod cylindrem. Pod głowicą są oringi i muszą być oringi.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Urywające się świece. Pomocy!
Żeby być 100% pewnym to
1) co założyłeś pod uszczelkę głowicy? Oryginalą uszczelkę? Sam coś wycinałeś? Może ktoś Ci 'planował' głowicę?
2) pokaż aktualne ustawienia gaźnika. Czyli poziom iglicy, dysze oraz ile jest wykręcona śruba od powietrza w gaźniku, wolnych obrotów też
Och Kris podsunał jeszcze jedną myśl - że mogłeś zamontować zły tłok
1) co założyłeś pod uszczelkę głowicy? Oryginalą uszczelkę? Sam coś wycinałeś? Może ktoś Ci 'planował' głowicę?
2) pokaż aktualne ustawienia gaźnika. Czyli poziom iglicy, dysze oraz ile jest wykręcona śruba od powietrza w gaźniku, wolnych obrotów też
Och Kris podsunał jeszcze jedną myśl - że mogłeś zamontować zły tłok
-
Autor tematugenius123
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 23
- Rejestracja: sob, 12 lis 2016, 13:19
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Urywające się świece. Pomocy!
Tłok jest wossner z płaskim denkiem. Uszczelka pod cylinder papierowa nowa była mam jeszcze taką grubsza nwm ale sztywna taka uszczelki miałem nowe z omp jak pamiętam dwa komplety na cały silnik. Na NGK pojezdzilem z półtora baka i się to stało a na densoo tak samo. W sobotę zobaczę ten gaźnik
-
- Mistrz prostej
- Posty: 102
- Rejestracja: sob, 27 cze 2015, 07:30
- Motocykl: KTM SX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódzkie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Urywające się świece. Pomocy!
Pod cylindrem musi być uszczelka dobrej grubości, grubość tej uszczelki masz opisaną w manualu.
Przyczyn tego, co ci się dzieje może być sporo:
1) Zła świeca - najlepiej kupić taką jaką masz w manualu i to irydową
2) Słabej jakości olej, który mieszasz z benzyną, zła proporcja tego oleju.
3) Elektryka, fajka, moduł.
4) Lewe powietrze
5) Gaźnik brudny, niewyregulowany
6) Może być coś rąbnięte z nicasilem/tuleją, jak jest wytarta to nie ma tej siateczki, która zatrzymuje olej i temperatura od razu leci w górę.
Pewnie jeszcze jakaś zależność się znajdzie. Kombinuj, sprawdzaj.
Przyczyn tego, co ci się dzieje może być sporo:
1) Zła świeca - najlepiej kupić taką jaką masz w manualu i to irydową
2) Słabej jakości olej, który mieszasz z benzyną, zła proporcja tego oleju.
3) Elektryka, fajka, moduł.
4) Lewe powietrze
5) Gaźnik brudny, niewyregulowany
6) Może być coś rąbnięte z nicasilem/tuleją, jak jest wytarta to nie ma tej siateczki, która zatrzymuje olej i temperatura od razu leci w górę.
Pewnie jeszcze jakaś zależność się znajdzie. Kombinuj, sprawdzaj.
KTM SX 250 01r.