Dysza w Husqvarna CR125

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
niewiadw
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 54
Rejestracja: wt, 24 maja 2016, 16:44
Motocykl: ktm exc 400 rfs
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kleszczów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Dysza w Husqvarna CR125

Post autor: niewiadw » pt, 3 cze 2016, 15:34

Witam ,jaka dysza musi być w cr 125 ,bo mam 115 i dławi się przy szybkim wkręcaniu

Awatar użytkownika
kris514
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 2270
Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
Motocykl: KTM sx 150 2009
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 5 razy
Podziękowania: 11 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Dysza w Husqvarna CR125

Post autor: kris514 » ndz, 5 cze 2016, 22:56

A może tak rocznik?
CARBURETOR
Type..................................."MIKUNI" TMX 38
Venturi diameter..................................1.49 in.
Main jet.....................................................400
Idle jet (CR) ................................................35
Idle jet (WR) ............................................ ...10
Starter jet....................................................80
Throttle valve..............................................3.0
Metering pin (CR) .............................6DJ8-60
Metering pin (WR) ............................6DJ8-62
Metering pin slot (CR).................................3a
Metering pin slot (WR).................................2a
Main nozzle................................................R5
Floater............................................... .....g 6,1
Idle mixture adjusting
screw (turns) (CR) ............................. 1 + 1/2
Idle mixture adjusting
screw (turns) (WR) ..............................2 + 1/2

Dla 2006 roku.


Dla 2014 roku:
gaźnik keihin pwk 36s ag
numer indentyfikacyjny FK125
Pozycja iglicy 4 od góry
iglica N82I (NOZE/NOZF/NOZG)
dysza główna 100(168/170/172)
"idling jet" 38X38 (45)
"Starting jet" 50(85)
śruba składu wykręcona o 2,75 obrotu
"Throttle slide- 7 with cut-out"
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl

Awatar użytkownika
Autor tematu
niewiadw
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 54
Rejestracja: wt, 24 maja 2016, 16:44
Motocykl: ktm exc 400 rfs
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kleszczów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Dysza w Husqvarna CR125

Post autor: niewiadw » pn, 6 cze 2016, 13:46

Rocznik nie ważny ,bo każdy mógł przede mna załozyć jaki chciał Gaźnik to Mikuni TM 38

Taki
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... ccbExmKqok

MXdawid#767
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 176
Rejestracja: sob, 11 paź 2008, 11:04
Motocykl: Honda CR 125 '04
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Dysza w Husqvarna CR125

Post autor: MXdawid#767 » wt, 7 cze 2016, 17:06

Ale dosyć istotny jest rocznik silnika bo co roku wprowadzane są zmiany w ustawieniach gaźnika a to pomoże znaleźć ustawienia wyjściowe. Poza tym nie napisałeś którą dyszę masz taką. Strojenie gaźnika w 2T to żmudna praca w której nawet najmniejsze zmiany mają wpływ na jego pracę.
Honda CR 125 2004''

Awatar użytkownika
Autor tematu
niewiadw
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 54
Rejestracja: wt, 24 maja 2016, 16:44
Motocykl: ktm exc 400 rfs
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kleszczów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Dysza w Husqvarna CR125

Post autor: niewiadw » wt, 7 cze 2016, 17:40

Hmm moto z rocznika rzekomo około 96 ,ale moze być starszy , dysze miałem 115 a teraz wsadziłem 130 (wymiar serwisowy) i składam wdech noi jazdy testowe niby.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”