Zestaw napędowy - gdzie, co i jak?

Pytaj o wszystko co zwiazane z napędem, łańcuchem, zębatkami
Pływak 22
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 47
Rejestracja: pt, 1 gru 2006, 14:06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: SOCHACZEW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Pływak 22 » śr, 20 gru 2006, 08:02

BaRy pisze:
Pływak 22 pisze:Czy przy naciaganiu łańcucha miara wykręcenia tej sruby kontrujacej na fotce powinna wynosić tyle samo na lewym i prawym wachaczu aby motor jechał prosto? :) [img]C:\Documents%20and%20Settings\Daniel\Pulpit\PA080443.jpg[/img]
No wiadomix :!: :!:
Powinieneś mieć przy ośce podziałke i według niej ustawiać koło centralnie.
U mnie nie ma takiej podziałki więc trzeba pewnie suwmiarką dokładnie zmierzyć długość tej śruby wychodzącej z lewej i prawej strony wachacza i je po równo ustawić 8)

Aha...dzięki Chudemu za poradę techniczną :D własnie się zastanawialem dlaczego fotka nie weszła
YZ 250 F
# 22

BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaRy » śr, 20 gru 2006, 11:44

Pływak 22 pisze:
BaRy pisze:
Pływak 22 pisze:Czy przy naciaganiu łańcucha miara wykręcenia tej sruby kontrujacej na fotce powinna wynosić tyle samo na lewym i prawym wachaczu aby motor jechał prosto? :) [img]C:\Documents%20and%20Settings\Daniel\Pulpit\PA080443.jpg[/img]
No wiadomix :!: :!:
Powinieneś mieć przy ośce podziałke i według niej ustawiać koło centralnie.
U mnie nie ma takiej podziałki więc trzeba pewnie suwmiarką dokładnie zmierzyć długość tej śruby wychodzącej z lewej i prawej strony wachacza i je po równo ustawić 8)

Aha...dzięki Chudemu za poradę techniczną :D własnie się zastanawialem dlaczego fotka nie weszła
Jak nie masz podziałki to suwmiarką najlepiej zmierz ale od długość śrub ważniejsza jest odleglość boku opony lub krawędzi felgi do wachacza po każdej stronie :!:


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

yogi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 361
Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 20:41
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tuchola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: yogi » śr, 20 gru 2006, 20:45

Ja sie dołącze i zapytam:
Co sądzicie, jakie macie zdanie o łańcuchach YBN?? Używa /ł ktoś takiego łańcucha?



YBN strona producenta

mały
VIP
VIP
Posty: 757
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 13:42
Motocykl: Yamaha YZ250F '18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mały » czw, 21 gru 2006, 13:19

Ja jezdze na YBN. Przy mojej delikatniej jezdzie 3 na sezon stykną. Moze nie jest to cud techniki, ale za 50zł nie mam co za wiele wymagać :)

Pływak 22
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 47
Rejestracja: pt, 1 gru 2006, 14:06
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: SOCHACZEW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Żębatki na błoto

Post autor: Pływak 22 » czw, 4 sty 2007, 15:14

Uzywa ktoś z Was zębatek z takimi specjalnymi wycięciami niby do odprowadzanie błota?
Czy te wycięcia nie osłabiają zębatki? Wogóle to nie wiem jak jest konkretne błocko jak te rowki beda w stanie odprowadzić mase błocka.
Na jakiejś stronce kiedys widziałem takie Renthala.

Aha czy duża różnica jest odczuwalna w osiągach jeżeli przednią zembatkę 14 zamienie na 13 zębów?
YZ 250 F
# 22

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 4 sty 2007, 15:36

Ja jeżdzę na tych zębatkach odprowadzających błoto. Szczerze, nie czuć różnicy i tak w sezonie wymieniam 5 zestawów napędowcyh (100mh). Wiec wisi mi to.

Różnice minimalną poczujesz na 13stce
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

yogi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 361
Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 20:41
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tuchola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: yogi » czw, 4 sty 2007, 19:24

będzie ciut wolniejszy ale mocniejszy na 13

kruszon
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 586
Rejestracja: ndz, 3 gru 2006, 18:35
Motocykl: EXC-R 530
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław!
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kruszon » czw, 4 sty 2007, 19:51

MXrool pisze:Ja jeżdzę na tych zębatkach odprowadzających błoto. Szczerze, nie czuć różnicy i tak w sezonie wymieniam 5 zestawów napędowcyh (100mh). Wiec wisi mi to.
Czyli Ty wymieniasz łańcuch co 20 mth ?? :roll:

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 4 sty 2007, 19:57

Po 20 jest szmelc, ja jeżdze na bezo-ringów CZ. Kupuje coś koło 70 i gra!! Może by się polatało dlużej na nim, ale nie chce ryzykować mimo opcji H czyli wzmacniany
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

sopelnysa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 258
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 10:02
Motocykl: zielona kawa :))
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nysa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: sopelnysa » czw, 4 sty 2007, 22:02

MXrool, a zmieniasz zawsze takze zebatki przy tym czy tylko czasami??

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 4 sty 2007, 22:05

Raczej staram się kompletami wymieniać. Ja jeżdze na tańczych zębatkach i łańcuchach i jest OK. Tańszych ale wytrzymałościowo dobrych! Nie raz jak łańcuch jest wykończony po błocie to wywalam go i zębatke tylnią zostawie. Różnie.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaRy » pt, 5 sty 2007, 09:47

MXrool pisze:Po 20 jest szmelc, ja jeżdze na bezo-ringów CZ. Kupuje coś koło 70 i gra!! Może by się polatało dlużej na nim, ale nie chce ryzykować mimo opcji H czyli wzmacniany
A co ile podciągasz tego bez-ringa przez te 20 mh :?:

Ja CZ X-ring podciągałem raz po około 36 mh w 450 4T a w tym były 3 starty XC, o-ring pamiętam że wypadał podobnie.


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”