Przesiadka na 4t
-
Autor tematuXaarkes2
- Mistrz prostej
- Posty: 101
- Rejestracja: pt, 2 lis 2012, 22:06
- Motocykl: KX 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Przesiadka na 4t
Cześć,
Właśnie sprzedałem Yz 125, i zamierzam przesiąść się na 4t. Do tej pory jeździłem po lasach i ze dwa razy wybrałem się na tor. Teraz mam zamiar jeździć praktycznie tylko po torze + co drugi wyjazd lasami na tor (25km). Myślę nad Kxf 250.
Co myślicie o tym moto z ogłoszenia? Z wyglądu może nie najlepszy, ale to jest kwestia 500zł i można to trochę poprawić. Zastanawiam się jak to z tym rocznikiem 2008? Są jakieś wady? Warto dopłacić do czegoś nowszego?
http://olx.pl/oferta/kawasaki-kxf-250-r ... 4e89774831
A i martwią mnie te dojazdówki 50km w dwie strony to dosyć dużo, myślicie że znacznie podwyższą one koszta eksploatacji? Może lepiej z nich zrezygnować? Pokonuje ktoś z was takie trasy full crossem?
Właśnie sprzedałem Yz 125, i zamierzam przesiąść się na 4t. Do tej pory jeździłem po lasach i ze dwa razy wybrałem się na tor. Teraz mam zamiar jeździć praktycznie tylko po torze + co drugi wyjazd lasami na tor (25km). Myślę nad Kxf 250.
Co myślicie o tym moto z ogłoszenia? Z wyglądu może nie najlepszy, ale to jest kwestia 500zł i można to trochę poprawić. Zastanawiam się jak to z tym rocznikiem 2008? Są jakieś wady? Warto dopłacić do czegoś nowszego?
http://olx.pl/oferta/kawasaki-kxf-250-r ... 4e89774831
A i martwią mnie te dojazdówki 50km w dwie strony to dosyć dużo, myślicie że znacznie podwyższą one koszta eksploatacji? Może lepiej z nich zrezygnować? Pokonuje ktoś z was takie trasy full crossem?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Przesiadka na 4t
W tym przypadku widać, że cały napęd jest do wymiany.
Mocowanie przewodu przedniego hamulca to tragedia.
Zapamiętaj! Nie istnieje coś takiego jak full cross.
Takimi motocyklami ludzie ścigają się na zawodach cross country i przez 2,5 h jeżdżą w kółko. To, że sobie dojedziesz nim do toru nie wpłynie w żaden sposób na motocykl.
Skup się bardziej nad stanem technicznym niż na roczniku.
Wygląd to ostatni aspekt, o który warto zabiegać przy kupnie moto.
Mocowanie przewodu przedniego hamulca to tragedia.
Zapamiętaj! Nie istnieje coś takiego jak full cross.
Takimi motocyklami ludzie ścigają się na zawodach cross country i przez 2,5 h jeżdżą w kółko. To, że sobie dojedziesz nim do toru nie wpłynie w żaden sposób na motocykl.
Skup się bardziej nad stanem technicznym niż na roczniku.
Wygląd to ostatni aspekt, o który warto zabiegać przy kupnie moto.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 62
- Rejestracja: czw, 2 paź 2014, 19:55
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Przesiadka na 4t
Co do motocykla to razi najbardziej przedni przewód hamulcowy, reszta się świeci jak psie ja..a. Jeśli remont był faktycznie wykonany, porządnie i moto ładnie pracuje to może być ok. Co do dojazdu na tor to zdecydowanie bym polecał busa, przyczepkę, kombi albo nawet jakiś hatchback widziałem jak ktoś woził motor w starej vw polo czasem możesz złapać gumę, skończyć paliwo czy złapać inną awarię. Do auta możesz zapakować paliwo, części, ubrania czy jedzenie/picie. No i jak sam widzisz unikniesz niepotrzebnych przebiegów moto.
-
Autor tematuXaarkes2
- Mistrz prostej
- Posty: 101
- Rejestracja: pt, 2 lis 2012, 22:06
- Motocykl: KX 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Przesiadka na 4t
Wg. Ciebie warto to za tą cenę wsiąść? Niby zębatka 11mth temu wymieniona, a już jest kompletnie zjedzona. Takie coś jest możliwe? Ten przewód to porażka, co może być przyczyną takiego ułożenia?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Przesiadka na 4t
Łańcuch jest na wykończeniu.Takie coś jest możliwe?
Nie mam pojęcia w jakim stanie jest reszta podzespołów.Wg. Ciebie warto to za tą cenę wsiąść?
Raczej kto. Ten, który go montował.Xaarkes2 pisze:Ten przewód to porażka, co może być przyczyną takiego ułożenia?
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Przesiadka na 4t
Ćwiara przelata jakieś 2,5 godziny na baku zostaje ci jakieś 70-80 minut na torze,chyba,że będziesz woził paliwo.Ważne aby samemu nie jeżdzić na torze w razie mocnej gleby możesz mieć kłopot.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
Autor tematuXaarkes2
- Mistrz prostej
- Posty: 101
- Rejestracja: pt, 2 lis 2012, 22:06
- Motocykl: KX 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Przesiadka na 4t
Pytanie mam do tego przewodu. Jest szansa to odratować jakoś, czy pozostaje kupno nowego? Jaki błąd popełnił ten facet, że tak to się zwichrowało?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 23
- Rejestracja: śr, 2 paź 2013, 19:43
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Przesiadka na 4t
Jeżeli dobrze rozumiem to jest to rocznik 2006
2004 KXF250 KX250NE000001 JKAKX250NNA000001
2005 KXF250 KX250NE000001 JKAKX250NNA010001
2006 KXF250 KX250TE000001 JKAKX250TTA000001
2007 KXF250 KX250TE02---- JKAKXMTC78A027584
2008 KXF250 KX250TE000001 JKAKXMTC ??8A026001
2009 KXF250 KX250WE000001 JKAKXMWC79A002732
2010 KXF250 KX250XE000001 JKAKXMX9AA000256
2011 KXF250 KX250YE000001 JKAKXMYC5BA002098
2012 KXF250 KX250YE000001 JKAKXMYC ?CA013001
2004 KXF250 KX250NE000001 JKAKX250NNA000001
2005 KXF250 KX250NE000001 JKAKX250NNA010001
2006 KXF250 KX250TE000001 JKAKX250TTA000001
2007 KXF250 KX250TE02---- JKAKXMTC78A027584
2008 KXF250 KX250TE000001 JKAKXMTC ??8A026001
2009 KXF250 KX250WE000001 JKAKXMWC79A002732
2010 KXF250 KX250XE000001 JKAKXMX9AA000256
2011 KXF250 KX250YE000001 JKAKXMYC5BA002098
2012 KXF250 KX250YE000001 JKAKXMYC ?CA013001
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Przesiadka na 4t
U nas w autach ujmuje sie przebieg,a w motorach lata,ten napęd wymień cały na nowy bo takie zmienianie przez poprzedniego właściciela pojedynczych części napędu jest bez sensu.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
Autor tematuXaarkes2
- Mistrz prostej
- Posty: 101
- Rejestracja: pt, 2 lis 2012, 22:06
- Motocykl: KX 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Przesiadka na 4t
Przy pomocy jednego kolegi z forum udało się odszyfrować vin i na szczęście jest to 2008 rok Napęd wiem, że jest do wymiany, tylko niewiem czy brać zwykły łańcuch czy x ringa