Honda crf 450r nie chce chodzić na wolnych obrotach
-
Autor tematu123hon
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: sob, 3 maja 2014, 10:12
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Honda crf 450r nie chce chodzić na wolnych obrotach
Honda crf 450 r 2008rok.Nie chce chodzić na wolnych obrotach. Silnik rozgrzany, zsiadam po kilkunastu minutach jazdy a moto samo gaśnie. Po tym fakcie ciężko go odpalić. Musze lekko odkręcić manetkę z gazem w momencie kopnięcia, bo inaczej nie chce zapalić. Wcześniej nie było tego problemu. Śmigam tym motorem ponad dwa lata a wyżej opisany temat pojawił się jakiś miesiąc temu? Co to może być?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda crf 450r nie chce chodzić na wolnych obrotach
Zacznij od podstaw. Regulacja zaworów. Mycie i regulacja gaźnika.
-
Autor tematu123hon
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: sob, 3 maja 2014, 10:12
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda crf 450r nie chce chodzić na wolnych obrotach
Gaźnik czysty. Ostatnio odkręciłem śrubkę na spodzie (chyba klucz 17) i nie było ani grama zabrudzeń. Wyleciało trochę paliwa, sprawdziłem co jest na spodzie śrubki i było czyściutko. Zawory tytanowe regulowane były w czerwcu zeszłego roku. A czy to jest mit czy prawda, że w Hondach zawory trzeba kilka razy częściej regulować niż w motocyklach marki Yamaha?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda crf 450r nie chce chodzić na wolnych obrotach
Z tego względu wnioskujesz, że cały gaźnik jest w pełni czysty? Żartujesz sobie?sprawdziłem co jest na spodzie śrubki i było czyściutko
Jednak żartujesz.Zawory tytanowe regulowane były w czerwcu zeszłego roku.
Do roboty!
-
Autor tematu123hon
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: sob, 3 maja 2014, 10:12
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda crf 450r nie chce chodzić na wolnych obrotach
Zarty lubie ale nie w tych sprawach,bo to za drogo wychodzi.Zapomnialem dodac, ze od sierpnia do marca motor stal bo nie bylo mnie w kraju.Od ostatniej regulacji zrobilem prawie 5 MTH.Co do gaznika zgadzam sie.Do roboty.Dzieki za odpowiedz.Jak siez tym uporam dam znac co i jak ( tylko moze to byc za kilka tygodni bo niestety znowu szykuje sie wyjazd).Pozdrawiam
-
- Mistrz prostej
- Posty: 95
- Rejestracja: pt, 25 sie 2006, 21:22
- Motocykl: YZF 250 '10
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda crf 450r nie chce chodzić na wolnych obrotach
Jak miałem CRF-kę to miałem podobny problem i okazało się że po pierwsze regulacja rozrządu a po drugie wypadła mi z gaźnika śruba
odpowiedzialna za dawkę powietrza. Mechanik poprawił obydwie rzeczy i chodziła jak igła co do rozrządu to ponoć przestawiła się zębatka względem wałka i ustawienie na znaki nie dawało rezultatu i trzeba było zrobić mała korektę.
odpowiedzialna za dawkę powietrza. Mechanik poprawił obydwie rzeczy i chodziła jak igła co do rozrządu to ponoć przestawiła się zębatka względem wałka i ustawienie na znaki nie dawało rezultatu i trzeba było zrobić mała korektę.
my gallery --->>>kliknij www.kovalart.deviantart.com
była Kawa KX-250 '97
była CRF 450 '05
teraz YZF 250 '10
była Kawa KX-250 '97
była CRF 450 '05
teraz YZF 250 '10
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda crf 450r nie chce chodzić na wolnych obrotach
Co do tej śruby, to polecam wymienić sprężynę oryginalna na tą z długą z długopisu.
W starszych gaźnikach konieczne jest wykręcanie tej śruby składu mieszanki o nawet 3 obroty, co może skutkować jej samoistnym wykręcaniem się. Dłuższa sprężyna blokuje wykręcanie się dyszy przy tak dużym odkręceniu.
Co do wałka rozrządu, ja bym nie ryzykował jazdy na takim, zawsze może sie jeszcze bardziej obrócić i kolizja gotowa.
W starszych gaźnikach konieczne jest wykręcanie tej śruby składu mieszanki o nawet 3 obroty, co może skutkować jej samoistnym wykręcaniem się. Dłuższa sprężyna blokuje wykręcanie się dyszy przy tak dużym odkręceniu.
Co do wałka rozrządu, ja bym nie ryzykował jazdy na takim, zawsze może sie jeszcze bardziej obrócić i kolizja gotowa.