Kompresja - jak sprawdzić?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 161
- Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 16:01
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 36
- Rejestracja: śr, 20 wrz 2006, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wołów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
to bez takich tam mam 28 lat i od 15 lat uprawiam kulturystykę kiedys nawet były starty w zawodach ale to mi przeszło teraz siłownia to hobby tak jak cross a wyobraż sobie mnie na 125 to by byłośmieszne bo waże 100 kg i 426 mysle że jest ok jak dla mnie jeszcze nią nie rzucam ale mysle że to kwestia paru lat bo skoki już są
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Witam!
Czy to prawda,że kiedy tłok jest zużyty silnik nie pali od kopa,jedynie na popych? (chodzi mi głównie o małe poj. 125)
Jak to jest w 250-tkach?
Dopiero co zakupiłem Susuki RM`95 o tej poj.
Jak sprawdzić czy tłok jest jeszcze do użytku?
Dodam,że moc jest dalej bardzo duża moim zdaniem,motocykl bez problemu idzie na koło do 4 biegu.
Silnik pali od kopa,tylko minimalnie stuka.
Czy to prawda,że kiedy tłok jest zużyty silnik nie pali od kopa,jedynie na popych? (chodzi mi głównie o małe poj. 125)
Jak to jest w 250-tkach?
Dopiero co zakupiłem Susuki RM`95 o tej poj.
Jak sprawdzić czy tłok jest jeszcze do użytku?
Dodam,że moc jest dalej bardzo duża moim zdaniem,motocykl bez problemu idzie na koło do 4 biegu.
Silnik pali od kopa,tylko minimalnie stuka.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 377
- Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
poniekąd masz racje ;ppRafQ pisze:Witam!
Czy to prawda,że kiedy tłok jest zużyty silnik nie pali od kopa,jedynie na popych? (chodzi mi głównie o małe poj. 125)
.
mój kai palił tylko napopych gdzyyy ..... cylinder sie zuzył pierscien wygioł przedziurawił tłok hihihi to z kopa nei aplił bo nei było co kopa ć w sumie (kompresjii nie było) to na popych palił
więc jak maszzużyty tlok w wyczynie (tak ostr hihie po 100godzinach heh ) to wtedy tylko w pychu (nie bierzcie tej wypowiedzi powaznie)
jak czas wymiany sie zbiliża to ciezko wyczuć na kopniaku mniejszą kapresje w 125 najlepiej zdejmij całąą góre i obacz tłok czy ma jeszcze poprzeczne rowki smarujace
jak znikły-- krótkapiłka tłok do kosza --next please!!
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Dzięki za odpowiedź.
Na to wygląda,że będe musiał zainwestować trochę i wymienić parę rzeczy.
Najpierw jednak sprawdzę jak to wygląda w środku.
Mam takie pytanie (wielu z Was powinno ono nieźle rozbawić:D)
Chodzi mi o płyn z chłodnicy.
Jak się go "pozbyć" tak,aby przy rozkręcaniu nie wlał się tam,gdzie nie powinien?:D
Naprawiałem motocykle o niższych poj,głównie skutery,ale z silnikami crossow nie miałem do czynienia,stąd moje pytanie.
Na to wygląda,że będe musiał zainwestować trochę i wymienić parę rzeczy.
Najpierw jednak sprawdzę jak to wygląda w środku.
Mam takie pytanie (wielu z Was powinno ono nieźle rozbawić:D)
Chodzi mi o płyn z chłodnicy.
Jak się go "pozbyć" tak,aby przy rozkręcaniu nie wlał się tam,gdzie nie powinien?:D
Naprawiałem motocykle o niższych poj,głównie skutery,ale z silnikami crossow nie miałem do czynienia,stąd moje pytanie.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz, 26 lis 2006, 19:43
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Świętochłowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
W silnikach dwusuwowych jest problem z pomiarem ciśnienia sprężania a w zasadzie z jego odczytem. Silnik 2t ma w połowie pracy tłoka kanał wydechowy i przy pomiaże ciśnienia z kopki wychodzi przeważnie 6 do 8 atm. a stopień sprężania to 14 około w crossach. Ma mojej stronie w dziale technika można się pobawić i podstawić dane ze swojego moto. wysokość kanału od głowicy do kanału wydechowego jest w crosach od 28 do 31 mm w 125 i koło 45mm w 250