kx250f problem

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
wawzon
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 247
Rejestracja: ndz, 1 lip 2012, 13:52
Motocykl: KX250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ok. Stalowa Wola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

kx250f problem

Post autor: wawzon » pt, 23 lis 2012, 20:45

Siema

Jechałem dziś kawą i w pewnym momencie tak jakby zabrakło mocy tzn dawałem gazu a ona tak jakby dostawała mało paliwo przerywała nie było mowy o stawaniu na gume co mogło być przyczyną moto też jak się zatrzymałem za bardzo nie chciało odpalić

Niepoprawna pisownia. Ostrzeżenie.
Edit: Majster128

kamil250
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 411
Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: kx250f problem

Post autor: kamil250 » pt, 23 lis 2012, 21:45

Wyczyść i nasącz filtr powietrza a następnie wyczyść, wyreguluj gaźnik.
Jeśli to nie pomoże, szukaj winy ''u świecy''.
Napisz jak tam z tłokiem.
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl

Autor tematu
wawzon
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 247
Rejestracja: ndz, 1 lip 2012, 13:52
Motocykl: KX250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ok. Stalowa Wola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: kx250f problem

Post autor: wawzon » sob, 24 lis 2012, 10:29

Odkręciłem korek od chłodnicy i brakowało 400ml płynu :shock: jeździłem tak max 10-15min mogło się coś stać? Jechałem bardzo powoli jak zaczęło brakować mocy. Co mogło spowodować taki spadek płynu?
Kompresja jest dobra.

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: kx250f problem

Post autor: Majster128 » sob, 24 lis 2012, 10:48

Problemem może być:
- uszkodzenia chłodnica,
- nieszczelność na połączeniu wężów,
- nieszczelny uszczelniacz pompy wody,
- nieszczelna uszczelka głowicy.
jeździłem tak max 10-15min mogło się coś stać?
Mogło się zatrzeć wiele elementów.

xenon
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 86
Rejestracja: pn, 16 kwie 2012, 14:37
Motocykl: CRF 250R '07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok / Supraśl
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: kx250f problem

Post autor: xenon » sob, 24 lis 2012, 12:34

najprawdopodobniej zaczął Ci puchnąć tłok.

Autor tematu
wawzon
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 247
Rejestracja: ndz, 1 lip 2012, 13:52
Motocykl: KX250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ok. Stalowa Wola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: kx250f problem

Post autor: wawzon » sob, 24 lis 2012, 16:28

Rozkręciłem dziś górę i okazało się że wałek ssący na punktach jest 2 zęby do dołu a wydechowy 2 punkty do góry
Jakim cudem mógł się tak przestawić ten rozrząd? Przy okazji luzy się zmieniły
cylka nie wyciągałem spróbuje ustawić zaworki i zobaczę jak się sprawuje

Konrad324
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 299
Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
Motocykl: CRF 250R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: kx250f problem

Post autor: Konrad324 » ndz, 25 lis 2012, 01:25

Nie wiem czy KXF ma na dole jakąś blokadę czy nie ale wystarczy że przeskoczył na wale i stąd masz u góry na wałkach taki efekt. Znajdź przyczynę przeskoczenia zanim go odpalisz bo następnym razem może przeskoczyć już o kilka zębów co wiadomo jak się skończy.

Autor tematu
wawzon
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 247
Rejestracja: ndz, 1 lip 2012, 13:52
Motocykl: KX250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ok. Stalowa Wola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: kx250f problem

Post autor: wawzon » ndz, 25 lis 2012, 07:54

W tym problem że już nie mam pomysłów łańcuszek dobry bo jak wyciągam napinacz to jest na 4 zębie.Napinacz też jest dobry a jak sprawdzić tą blokadę ?

tomasz12
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 770
Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: kx250f problem

Post autor: tomasz12 » ndz, 25 lis 2012, 09:45

Witam, łańcuszka rozrządu nie ocenia się po wysunięciu napinacza. Nawet stary, bardzo zużyty łańcuch, na długość wyciągnie się max o 1/2 - 3/4 długości ogniwa. Taki stan na napinaczu to jakieś trzy zęby. Jeżeli ma przejechane więcej niż 100 mth to trzeba go wymienić. Radzę zajrzeć do książki jak sprawdza się zużycie łańcucha rozrządu.

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: kx250f problem

Post autor: Majster128 » ndz, 25 lis 2012, 09:51

A jak wyglądają twoje prowadnice łańcuszka? Może swoje już przeżyły.

Autor tematu
wawzon
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 247
Rejestracja: ndz, 1 lip 2012, 13:52
Motocykl: KX250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ok. Stalowa Wola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: kx250f problem

Post autor: wawzon » ndz, 25 lis 2012, 09:56

Przez prowadnice mogło się przestawić ?Łańcuszek ma z 30mth poprzedni właściciel go wymienał

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: kx250f problem

Post autor: Majster128 » ndz, 25 lis 2012, 10:16

Prowadnice mogę mieć już wytarte głębokie rowy, które mogą się przyczynić do zmniejszenia kąta opasania zębatki wału.
Ten sprzedawca to jakiś dobry znajomy, że tak wierzysz na słowo w wymianę łańcuszka?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”