Moto 100% na tor :)
-
Autor tematuSeki
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz, 9 wrz 2012, 23:18
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Moto 100% na tor :)
Witam serdecznie, na początku chciałem się ze wszystkimi przywitać śledze już to forum od 2 dni i widze że chłopaki znacie się na rzeczy więc tym bardziej mi miło że tu trafiłem. (swoją drogą sprzydała by się tutaj jakaś przywitalnia ). Ok wracając do tematu w następnym sezonie chciałbym rozpocząć swoją przygode z motocrossem, na motocyklach jeżdzę od dzieciaka a obecnie mam 26 lat 90 kg wagi, mieszkając w polsce przedewszystkim endurzyłem, przewineło się kilka drek 350 poźniej 650, była też honda xr650r , poźniej rmz 450 ale to chwilke tylko, następnie moja przygoda z offroadem się niestety skończyła gdy wyjechałęm do uk, zaczołem śmigać na ścigaczach była zx6r, później r6, poźniej r1 ale jednak sercem zawsze ciągło mnie do błota, kurzu, i tej wolności jaką daje jazda na crossie z racji tego że w uk terenu do endurzenia zabardzo nie ma, tzn są jakieś tam scieżki itd gdzie można jeździć ale jak dla mnie to z prawdziwym terenem nie ma nic wspólnego, więc zdecydowałęm się na sprubowanie swoich sił w motocrossie bo torów jest tutaj całą masa. A więc szukam motocykla tylko i wyłacznie na tor, kilku znajomych poleciło mi sprubowanie swoich sił w 2t, ja osobiście mało mam doświadczenia w 2t wiem że ponoć 250 to szatan ale osobiście sam kiedyś przejechałęm się 125 kx i jak dla mnie to moto mocy wogule nie miało więc 125 odpada całkowicie. Na motorek planuje wydać jakieś 10 tyś zł, nie chce droższej zabawki z tego względu że tego nie ubezpiecze a w uk motory niestety często zmieniają właściciela bez jego zgody :/ Ogolnie jeśli chodzi o jazde po torze to jestem kompletnym amatorem z zerowym doświadczeniem, jedynie na moją korzyść może być to że nie boje się motocykli ani ich mocy a wsumie to nawet lubie takie moto co potrafi sponiewierać człowieka Motor planuje kupić dopiero w następnym sezonie więc czasu mam jeszcze sporo ale ogolnie chciałem się zorientować w temacie a szczegulnie zasięgnąć waszej opini co byście polecili osobie o mojej wadze na tor. Kolejną sprawą niestety na moją niekorzyść jest to że z pkt obsługi mechanicznej też jestem bardzo słaby, wszystkie moje dotychczasowe motorki były praktycznie bezobsługowe no może jedynie rmz 450 ale to jak wspomniałem wcześniej była bardzo krutka przygoda z nią. Troche się naczytałem o wyczynowych 250 w 4t i mam lekkie obawy czy w takim przedziale gotówkowym czyt. do 10 k jest wogule szansa kupić motocykl w którym nie będzie trzeba robić generalnego remontu. Ogolnie jestem otwarty na wszystkie sugestie itp. i z góry dziękuje za chęć wyrażenia swojego zdania na temat mojego problemu przy wyborze moto, Pozdrawiam serdecznie.
-
Autor tematuSeki
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz, 9 wrz 2012, 23:18
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Moto 100% na tor :)
Dobra panowie co myślicie o tej maszynie
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... op:en#shId
2005 rok jakieś wady fabryczne tego modelu ??
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... op:en#shId
2005 rok jakieś wady fabryczne tego modelu ??
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Moto 100% na tor :)
Jeśli jesteś kompletnie "zielony" jeśli chodzi o tor to rozwiązanie jest jedno 125 2T, a tak W OGÓLE naSPRÓBOWANIE i SZCZEGÓLNIE to użyj opcji "szukaj".
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Moto 100% na tor :)
jak to jest,że te motonki za miedzą wyglądają jak nowe mimo tylu lat,a u nas większość jak śmietniki,a co do pytania,4t 250 w sam raz będzie dla ciebie no i ten stan jak na 7 lat bajka
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Mistrz prostej
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz, 8 sie 2010, 13:48
- Motocykl: CRF 450 '04
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Brzezie k. Niepołomic
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Moto 100% na tor :)
Seki, setke sobie odpuść bo to nie jedzie nie obrażając oczywiście nikogo.
Wiem po sobie że po przesiadce z asfaltu brakowało by mi mocy w takiej 125-tce. Wagowo jesteśmy na równi, więc celuj w 250 minimum albo w 450 w 4t. Jeśli lubisz zapas koni, niezależnie czy je wykorzystasz czy nie, jeśli nie przeraża Cię to że potrafią nieźle sponiewierać bier Pan 450. Będziesz zadowolony
Celował bym w rocznik starszy na Twoim miejscu żeby zostało sieki na remont.
Na allegro stoją same igły po remontach za 4 kafle, ale kto Ci zrobi remont i wystawi na allegro tak na chłopski rozum
Wiem po sobie że po przesiadce z asfaltu brakowało by mi mocy w takiej 125-tce. Wagowo jesteśmy na równi, więc celuj w 250 minimum albo w 450 w 4t. Jeśli lubisz zapas koni, niezależnie czy je wykorzystasz czy nie, jeśli nie przeraża Cię to że potrafią nieźle sponiewierać bier Pan 450. Będziesz zadowolony
Celował bym w rocznik starszy na Twoim miejscu żeby zostało sieki na remont.
Na allegro stoją same igły po remontach za 4 kafle, ale kto Ci zrobi remont i wystawi na allegro tak na chłopski rozum
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Moto 100% na tor :)
Jak Ci setka nie szła to znaczy że nie kręciłeś jak trzeba.
A kolega na tor niech bierze 250 4T bardziej niż 450 4T jeżeli lubi czuć ze kręci motor, on jedzie i musi wbić kolejny bieg żeby było szybciej. Na 450 odkręcasz i lecisz jak struś pędziwiatr nawet na 2/3 manetki.
A kolega na tor niech bierze 250 4T bardziej niż 450 4T jeżeli lubi czuć ze kręci motor, on jedzie i musi wbić kolejny bieg żeby było szybciej. Na 450 odkręcasz i lecisz jak struś pędziwiatr nawet na 2/3 manetki.
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Moto 100% na tor :)
kup ćwiare w 4t,powinna w zupełności wystarczyć,ja mam 450 i na torze strasznie męczy co prawda nie jeżdze po torze zbyt często,ale kondyche trzeba mieć żeby ją utrzymać no i masa
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Mistrz prostej
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz, 8 sie 2010, 13:48
- Motocykl: CRF 450 '04
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Brzezie k. Niepołomic
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Moto 100% na tor :)
sebek co prawda jeździłem wspomnianą 125tką (kx) tylko raz, ale poważnie miałem odczucia że moto nie jedzie, a zapewniam że kondycyjnie była OK.
450 jest naprawdę mocną maszyną, na torze trzeba dać z siebie więcej, Ja jeżdżę od czasu do czasu na tor do Bucze i tam po kilku okrążeniach ręce ma sflaczałe mocy aż nadto, jak wrzucę trójkę to mógłbym zapomnieć o innych biegach, bo z dołu się to zbierze jak wichura a prędkość `max, też osiąga sporą, ale to nie o to chodzi żeby jeździć na 1 biegu
Ale już nie zaśmiecam wątku. Podsumowując: Jeśli miałbym wybrać moto 100% na tor jak to w tytule to wybrałbym 250 4t, a jeśli miałby to być tor pomieszany z terenem to tylko 450 bo lubię mieć pod dupą stado koni
Pozdrawiam
450 jest naprawdę mocną maszyną, na torze trzeba dać z siebie więcej, Ja jeżdżę od czasu do czasu na tor do Bucze i tam po kilku okrążeniach ręce ma sflaczałe mocy aż nadto, jak wrzucę trójkę to mógłbym zapomnieć o innych biegach, bo z dołu się to zbierze jak wichura a prędkość `max, też osiąga sporą, ale to nie o to chodzi żeby jeździć na 1 biegu
Ale już nie zaśmiecam wątku. Podsumowując: Jeśli miałbym wybrać moto 100% na tor jak to w tytule to wybrałbym 250 4t, a jeśli miałby to być tor pomieszany z terenem to tylko 450 bo lubię mieć pod dupą stado koni
Pozdrawiam
-
Autor tematuSeki
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz, 9 wrz 2012, 23:18
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Moto 100% na tor :)
Dzięki panowie za rady choć rozpisaliście się po ponad miesiącu... ale fajnie bo już praktycznie straciłem wiare w to forum, ale jednak miło mnie zaskoczyliście. Co do 125 to kręciłem ten motocykl ile się dało w terenie i nie wierzę abym był na tyle laikiem żeby nie odnaleść jakimś cudem jego ukrytej mocy (chyba że akurat z tym moto coś było nie tak... ). Narazie czytam fora, zbieram informacje i się rozglądam. Co do motorków z uk to fakt wygladają nieco lepiej niż z polski, i nie mam zamiaru tu nikogo obrazić że niby w polsce nie dbają czy coś w tym stylu... tu poprostu motor widzi wyłącznie tor i tyle i to zazwyczaj ze 2 razy w miesiacu max. Tą kawą co podawałem linka byłem nawet mocno zainteresowany ale wyczytałem że do 2006 r to była lipa więc sobie odpuściłem. Na chwile obecną czekam na koniec sezonu bo zazwyczaj ceny lecą mocno, więc może się uda coś wyrwać sensownego. Napewno was jeszcze poprosze o opinie zanim się zdecyduje na cos. Dzieki wielkie i pozdrawiam serdecznie
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 236
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
- Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Moto 100% na tor :)
Ja też myślę że 250 4T to dobry wybór. Szukaj po prostu jak najmłodszego w jak najlepszym stanie. W zimie do 10000 coś na pewno znajdziesz 2007+ ładnego. Patrz też tutaj do działu sprzedam.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?