Gaźnik - regulacja
-
Autor tematuMarcel111
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
- Motocykl: lc4 620 i yz125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Gaźnik - regulacja
dotyczy regulacji gaźnika w EXC 520 na gaźniku Keihin FCR39
fabryczne ustawienia to:
OBDTM needle on clip #2 from the top
175 main jet with 200 air jet
48 idle jet with 100 air jet
85 starting jet
i na takich przy maksymalnym otwarciu przepustnicy moto się dławił, nawet jak powoli odkręcałem manetkę to na maxie szarpał i potrafił zgasnąć
tak samo szybkie ruszenie manetki nawet nie do końca dławiło motocykl
podniosłem iglicę do góry ( na 3 ząbek od góry) i moto dostało skrzydeł oraz strasznego kopa
wiem, że ustawienia gaźnika zależą od temperatury i wysokości nad poziomem morza, ale mamy ciepłą wiosnę czyli raczej
do prawidłowej pracy zubaża się mieszankę ( żeby zrównoważyć mniejszą ilość tlenu w ciepłym powietrzu ) więc czemu pomogło
wzbogacenie ?
ktoś z podobną maszyną wie jakie ustawienia się sprawdzają ?
fabryczne ustawienia to:
OBDTM needle on clip #2 from the top
175 main jet with 200 air jet
48 idle jet with 100 air jet
85 starting jet
i na takich przy maksymalnym otwarciu przepustnicy moto się dławił, nawet jak powoli odkręcałem manetkę to na maxie szarpał i potrafił zgasnąć
tak samo szybkie ruszenie manetki nawet nie do końca dławiło motocykl
podniosłem iglicę do góry ( na 3 ząbek od góry) i moto dostało skrzydeł oraz strasznego kopa
wiem, że ustawienia gaźnika zależą od temperatury i wysokości nad poziomem morza, ale mamy ciepłą wiosnę czyli raczej
do prawidłowej pracy zubaża się mieszankę ( żeby zrównoważyć mniejszą ilość tlenu w ciepłym powietrzu ) więc czemu pomogło
wzbogacenie ?
ktoś z podobną maszyną wie jakie ustawienia się sprawdzają ?
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
Autor tematuMarcel111
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
- Motocykl: lc4 620 i yz125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Gaźnik - regulacja
fabryczne tak jak napisałem, 175 i drugi ząbek od góry
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
-
- Mistrz prostej
- Posty: 122
- Rejestracja: pn, 24 mar 2008, 18:40
- Motocykl: KTM SX 150 2009
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztynek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Gaźnik - regulacja
chcę oddać moto do czyszczenia oraz strojenia gaźnika w serwisie KTM'a, czy 160zł netto to aby nie za dużo za tą usługę ?
było - Suzuki RM 125 K2
jest - KTM SX 150 2009
jest - KTM SX 150 2009
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Gaźnik - regulacja
Moim zdaniem trochę drogo. Poszukaj jakiegos ogólnego mechanika od crossówek zapłacisz połowę.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 122
- Rejestracja: pn, 24 mar 2008, 18:40
- Motocykl: KTM SX 150 2009
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztynek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Gaźnik - regulacja
Też mi się wydała ta cena lekko z kosmosu, szczerze to liczyłem że taki zabieg będzie kosztował około 50zł.
Puki co tak naprawdę moto chodzi świetnie w pełnym zakresie (góra-dół), ale chciałem się upewnić że wszystko jest zestrojone idealnie i gdyby w serwisie kosztowało to do 80zł pewnie bym dla samozadowolenia oddał im moto na ten zabieg.
Puki co tak naprawdę moto chodzi świetnie w pełnym zakresie (góra-dół), ale chciałem się upewnić że wszystko jest zestrojone idealnie i gdyby w serwisie kosztowało to do 80zł pewnie bym dla samozadowolenia oddał im moto na ten zabieg.
było - Suzuki RM 125 K2
jest - KTM SX 150 2009
jest - KTM SX 150 2009