Fabryczne przeróbki, części tuninowe, patenty...

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
Awatar użytkownika
lulek001
Moderator
Moderator
Posty: 278
Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
Motocykl: CRF 250 R 2009
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lulek001 » czw, 15 gru 2005, 21:21

Zielorz, pewnie masz CR 125, co?
Tam na rancie przy wyjsciu z cylindra powinna być blasana, karbowana uszczelka. Koszt oryginalnej to ok. 20-30 PLN. Niestety lubi się przepalać, bo blaszka jest dość cienka i co jakiś czas trzeba ją wymienić. Jeśli dyfuzor (gruszka) nie jest zniszczony, to powinien dokładnie nachodzić na rant oraz uszczelkę i nie powinno nic kapać.
Miałem kiedyś CR 125 `99 i dokładnie wiem, jak jest. Żadne koce, płaszcze i inne samodzielne patenty raczej nie pomogą. Ewentualnie na uszczelkę można dodatkowo położyć trochę silikonu, tylko dobrego. To powinno dodatkowo uszczelnić.
Ale generalnie większość CR 125 z rocznika 98-99 (takich najwięcej widziałem) ma tę dolegliwość. Podobno w nowszych modelach tego nie ma.
Nikasil.pl

Brodi
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 148
Rejestracja: pn, 14 lut 2005, 23:34
Motocykl: CRF250, Monster
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wawa/Socho/Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Brodi » pt, 16 gru 2005, 17:42

Pisać w tematach odpowiedznich dla marek motocykli po potem nic nie bedzie można znaleźć.

Pozdro
"Only the dead have seen the end of the war" - Plato

"Face your fears. Live your dreams"

Kłepsik MX
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 219
Rejestracja: sob, 16 lip 2005, 20:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sochaczew
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kłepsik MX » pn, 19 gru 2005, 19:10

hihi kazdy pisze o wynalazkach itp a Brodi tu dyryguje :P podziwiam mi by sie nie chciało :P ale ktoś musi... a tak wogule to sporo sie dowiedziałem :!:

Slavian
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Slavian » czw, 22 gru 2005, 22:49

Witam
A moze ma ktos jakies patenty na polepszenie osioguw Hondy MTX 80 ??
i jeszcze co jest jej jak muli sie swieca jest ok filtr tesz i wogule a ona niedokreca sie jak potrzeba i na luzie jak sie rozgrzeje to przerywa na gazie odkreconym
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 29 gru 2005, 23:42

Spróbuj dopasować odpowiednią świece [może ta jest zła] do tego bardzo ważną sprawą może być dysza i filtr powierza. Określenie "jest OK" jest wielo znaczne. Trzeba pokąbinować troche z tym i myśle że sie poprawi. Przy dyszach uważaj, bo jak jest za mała to maszyna dostaje ostrego kopa, ma mega moc ale n krótko. Jak dysza jest za mała to świeca sie robi biała, a do zatarcia wtedy blisko.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Slavian
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Slavian » pt, 30 gru 2005, 00:52

Dzieki ci MXr¤¤l
zrobiłem jak muwisz i pomogło lecz nie dokonca tzn wymieniłem swiece do tego modelu i filtr lecz nic nieruszałem z dyszami i chodzi troche lepiej ale kopci i niedokreca sie na maxa lepiej ale jeszcze nie to kolesie muwiom ze mugł mi zimering nawalic co o tym sodzisz??
POzdrawiam

Autor tematu
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pt, 30 gru 2005, 10:29

Ja nadal sądze, że to może być dysza główna w gaźniku.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

slavian
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: slavian » sob, 31 gru 2005, 11:40

Witam ponownie
A ma moze ktos jakies wskazuwki jak poprawic osiogi MTX 80??

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » sob, 31 gru 2005, 15:37

Czesc , wg mnie to mtx80 to dosc stary sprzet i rakiety z niego nie zrobisz 8) jak jest za slaby to sprobuj wsadzic wieksza zebatke do tylu bedzie wolniejszy ale mocniejszy ( ja tak robilem w mojej dt :wink: )
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » sob, 14 sty 2006, 16:13

Według mnie kolega ma rację. Nie da się z 80ccm zrobić rakiety. Jeśli chcesz lepszych osiągów to najlepszym sposobem jest nowy motor. Możesz spróbować oddać Hondę do jakiegoś "tunera" żeby coś w silniku pozmieniał, może nawet oda się osiągnąć 20km.

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » sob, 14 sty 2006, 20:01

Do takiego MTX'a to powybebeszać flaki z dyfuzora przydała by się jakaś przelotowa końcówka.A silnik to splanowanie głowicy,wyszlifowanie kanałow dolotowych,gażnik jakiś tuningowy(jak nei tuningowy to większa dysza) a późneij wyregulowanie gaźnika.

acid
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
Motocykl: Honda CRF450r .05r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Fabryczne przeróbki, części tuninowe, patenty...

Post autor: acid » pt, 25 wrz 2009, 15:52

stary temat wypatrzyłem przypadkiem > Trzeba pamiętać by powiercić małe dziurki odprowadzające wode w ramie i wahaczu by nie zalegała Czesto ich nie ma a dostaje się przez gwinty itd. Wystarczy wiertło 2mm lub mniejsze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”