Serwisowki - porady, adresy stron itp.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pn, 23 maja 2011, 00:19
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Serwisowki - porady, adresy stron itp.
Witam poszukuje servisówki bardziej dokładniejszej od tej na stronie KTMa tzn. trzeba mi zdiecia albo opis jak ustawić w sxf 450 z 2009roku balancer który jest połączony z wałkiem pompy wody jak to ustawić na znakach (jakieś znak tam jest na jednym kole zebatym drugiego nie moge sie dopatrzeć bo wole nie krecić rozrusznikiem i przestawiać jeszcze bardziej przydała by sie servisówka nigdzie nie moge znaleść napewno wiele osób zmaga sie z tym problemem proszę o pomoc z góry dzięki wszystkim!!!
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 26
- Rejestracja: pt, 21 paź 2011, 23:59
- Motocykl: suzi RMZ 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: nadrybie dwór pod lublinem
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Serwisowki - porady, adresy stron itp.
elo potrzebuje serwisówki do Kawasaki KVF 650 Brute Force 4X4i 2007 potrzebne mi są napięcia w całym układzie elektronicznym
pozdro :finga:
pozdro :finga:
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
- Motocykl: lc4 620 i yz125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Serwisowki - porady, adresy stron itp.
znalazłem stronę pasjonatów którzy organizują offroadowe wycieczki ktmami po Turcji
Rocznie robią w sumie 50 tyś km i na swojej stronie podają listę rad dotyczących użytkowania tych motocykli.
http://www.offroadmotorbiketoursinturke ... ricks.html
kilka przykładowych punktów
ładowanie na boki nowych łożysk smaru wodoodpornego przedłuża ich żywot 2 razy
punkt1
częsta zmiana przedniej zębatki (3 przednie na 1 tylna) znacznie przedluza
żywot łańcucha
punkt2
jeżdżą na podwójnych dętkach, normalna i jedna wycięta obkłada ta pierwsza
nie do przebicia
punkt3
manetki z łożyskami sa wieczne
punkt22
jak ci cieknie pompa wody nawet na nowym uszczelniaczu (a w rfs czesto cieknie) zmien sprężynkę w zimeringu na krótsza, pomoże:-)
punkt25
zamiast drogiego płynu hydraulicznego do magury mozna używać lhm od
zawieszenia citroena
( 20zl za litr)
punkt26
punkt 34 mowi jak ułożyć rurki spustowe z gaznika zeby moto ladnie przez
wode jezdzil
nie używać rurek z jednokierunkowym odpowietrznikiem w baku, bo owszem
pozwalaja
ssac powietrze jak ubywa ale w upal jak benzyna paruje w baku rosnie
cisnienie
i wzbogaca mieszanke
punkt42
w instrukcji jest zapis ze nie wolno smarować WD dolnego łożyska tylnego
amora
a oni z doswiadczenia mowią, że to bzdura i jak smarujesz to dzila 2 razy
dluzej
punkt 50.
kolejna sprawa, ślizg łańcucha (o ile dobrze zrozuniałem) ma jakieś
aluminiowe wzmocnienia
jak je usuniesz to dziala w cholere dłużej bo jest elastyczny a nie
sztywny
punkt 32
tu punkty o dyszach dla 2t:
76. When jetting a 2 stroke never ever take any notice of American web
sites, they are all guessing!
77. Temerature as a much larger effect on jetting on a 2 stroke than
anything else. Altintude also as an effect, and I have found that when both
increase at the rate we get here in Turkey, ie. Some days I start riding at
sea level with the temperature at 40c, then climb in 2 hours to 2000mts
where the temperature is 24c The only way is to start with the bike really
weak, then by the time I get to my adverage riding hight 1000mts the bike
is running at its best.
78. KTM jetting sheets are at least a one needle, pilot jet, main jet too
rich, its because they are scared you will seize it.
79. The pilot jet has more effect on your jetting than you would expect.
Bottom end power and throttle pickup will change a lot, so experiment with
leaner needle and richer pilot, or the other way round.
a na koniec historia zmian w silnikach RFS, może się przydać
http://dirtbikesaction.com/topic/2465036/1/
Rocznie robią w sumie 50 tyś km i na swojej stronie podają listę rad dotyczących użytkowania tych motocykli.
http://www.offroadmotorbiketoursinturke ... ricks.html
kilka przykładowych punktów
ładowanie na boki nowych łożysk smaru wodoodpornego przedłuża ich żywot 2 razy
punkt1
częsta zmiana przedniej zębatki (3 przednie na 1 tylna) znacznie przedluza
żywot łańcucha
punkt2
jeżdżą na podwójnych dętkach, normalna i jedna wycięta obkłada ta pierwsza
nie do przebicia
punkt3
manetki z łożyskami sa wieczne
punkt22
jak ci cieknie pompa wody nawet na nowym uszczelniaczu (a w rfs czesto cieknie) zmien sprężynkę w zimeringu na krótsza, pomoże:-)
punkt25
zamiast drogiego płynu hydraulicznego do magury mozna używać lhm od
zawieszenia citroena
( 20zl za litr)
punkt26
punkt 34 mowi jak ułożyć rurki spustowe z gaznika zeby moto ladnie przez
wode jezdzil
nie używać rurek z jednokierunkowym odpowietrznikiem w baku, bo owszem
pozwalaja
ssac powietrze jak ubywa ale w upal jak benzyna paruje w baku rosnie
cisnienie
i wzbogaca mieszanke
punkt42
w instrukcji jest zapis ze nie wolno smarować WD dolnego łożyska tylnego
amora
a oni z doswiadczenia mowią, że to bzdura i jak smarujesz to dzila 2 razy
dluzej
punkt 50.
kolejna sprawa, ślizg łańcucha (o ile dobrze zrozuniałem) ma jakieś
aluminiowe wzmocnienia
jak je usuniesz to dziala w cholere dłużej bo jest elastyczny a nie
sztywny
punkt 32
tu punkty o dyszach dla 2t:
76. When jetting a 2 stroke never ever take any notice of American web
sites, they are all guessing!
77. Temerature as a much larger effect on jetting on a 2 stroke than
anything else. Altintude also as an effect, and I have found that when both
increase at the rate we get here in Turkey, ie. Some days I start riding at
sea level with the temperature at 40c, then climb in 2 hours to 2000mts
where the temperature is 24c The only way is to start with the bike really
weak, then by the time I get to my adverage riding hight 1000mts the bike
is running at its best.
78. KTM jetting sheets are at least a one needle, pilot jet, main jet too
rich, its because they are scared you will seize it.
79. The pilot jet has more effect on your jetting than you would expect.
Bottom end power and throttle pickup will change a lot, so experiment with
leaner needle and richer pilot, or the other way round.
a na koniec historia zmian w silnikach RFS, może się przydać
http://dirtbikesaction.com/topic/2465036/1/
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Serwisowki - porady, adresy stron itp.
Mam serwisówkę tylko do silnika ale niestety do 2003r http://schematy.netai.net/download/Ktm/4t/silnik.pdfciunek66 pisze:Witam poszukuje servisówki bardziej dokładniejszej od tej na stronie KTMa tzn. trzeba mi zdiecia albo opis jak ustawić w sxf 450 z 2009roku balancer który jest połączony z wałkiem pompy wody jak to ustawić na znakach (jakieś znak tam jest na jednym kole zebatym drugiego nie moge sie dopatrzeć bo wole nie krecić rozrusznikiem i przestawiać jeszcze bardziej przydała by sie servisówka nigdzie nie moge znaleść napewno wiele osób zmaga sie z tym problemem proszę o pomoc z góry dzięki wszystkim!!!
a tu serwisówka specjalnie do roku 2009 http://schematy.netai.net/download/Ktm/ ... /2009r.pdf
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pn, 23 maja 2011, 00:19
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Serwisowki - porady, adresy stron itp.
Wielkie dzieki chłopaki!!!! już ustawione motocykl działa super jak to ze wszystkimi znak do znaku kropeczki na zebatkach nachodzą idealnie jeszcze raz dzieki dla Marcel111 i kris514 pozdro!!! i wysokich lotów!!!
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 217
- Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
- Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Pszczyna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Serwisowki - porady, adresy stron itp.
potrzebuje chłopaki serwisowki do husqvarny cr 125 2005 rok. Na stronce husqvarny wszystko dziala oprocz manualna do 2005r, inne strony sa platne. Chodzi mi glownie o zawieszenie. Ustawienie fabryczne, olej itd. Sezon powoli sie zaczyna to trzeba sie dobrze przygotowac : )
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."
Emil.
Emil.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Serwisowki - porady, adresy stron itp.
Znajdziesz na moim chomiku + dodatkowo sama serwisówka tylnego amora.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 217
- Rejestracja: pt, 24 paź 2008, 23:10
- Motocykl: YZ250F 05r Husqa CR125 05r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Pszczyna
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Serwisowki - porady, adresy stron itp.
wielkie dzieki : ) straszny skarbiec wiedzy jak dla mnie ; )
"kiedy siedzę na maszynie totalny czuje luz, włączam silnik daje kopa za mna tylko kurz..."
Emil.
Emil.
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Potrzebna serwisowka do KLX 650r `93
Witam forumowiczow. Potrzebna mi serwisowka do KLX 650r `93, szukajka nic nie wynalazla a w necie sa tylko on-line badz do pobrania z platnych stron, jesli ktos ma uzytecznego linka, badz sama serwisowke bede wdzieczny. Dla zainteresowanych ja posiadam serwisowke do yzf 250 `04-`07 pisac na maila to podesle. Pozdro