Niedoszły sprzęt webmajstta tej strony - Brody ;-P

Tu umieszczaj linki do twoich fotografii posadzonych na innych serwerach
Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » sob, 10 gru 2005, 21:34

hmm.... Bardzo ladnie zmienil sie moto 8) te felgi czarne sa mniam .... sam sobie chyba takie zrobie tylko nie wiem ile mnie to wyjdzie..... :?: :?: na allegro byla aukcja ale tam bylo cos 500 zl od obu kol. Slyszalem jeszcze ze podobno orginalne malowanie jest pokryte jakas powloka nie rysujaca sie :shock: :?:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » ndz, 11 gru 2005, 13:57

to jest anodowanie i normalnie jak sam sobie rozpleciesz i spleciesz kola i znajdziesz firme ktos zajmuje sie anodowaniem (troche ich jest) to jest duzo duzo tansze ;)
ja chce u siebie zrobic tak kola wachacz polki pokrywe sprzegla i kopniak

pozdro

Autor tematu
natha
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 36
Rejestracja: czw, 10 mar 2005, 13:48
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: natha » pn, 12 gru 2005, 19:09

maverick napisał:
nie pasi mi tylko ten kolor piast
kolor piast dobrany jest do odcienia kierownicy - bardziej niebieski niz granatowy, wiecie przeciez, ze kobiety maja jobla na punkcie kolorow :oops:

A wszystkim dziekuje ze mile slowa a propos mojej zeci
KTM 85 SX 2007

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » pn, 12 gru 2005, 19:16

ja slyszalem jedynie ze znaja takie kolory ktorych my (mezczyzni) nie znamy ;) np. pozno jesienny braz, wczesno wiosenna zielen i inne. Ale widac ze jeszcze sie musze wiele nauczyc ;)

pozdro

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pn, 12 gru 2005, 19:41

No fajna ta Twoja nowa fura! Pewno i się fajowo jeździ, kumple bardzo zachwalają zawiasy w tym modelu. A nowa 250-tka ma już alu-rame i waży sucha bodajże 92 kg. A ta Yamaszka jest już sprawdzona, bezawaryjna, tylko teraz musisz dbać o ten motor, przy 4T jest dużo dużo roboty, wiem coś o tym jak ja zacząłem latam na czteropakach :D .

P.S. Według mnie ten handguardsy [na polski: handbary] nie pasują do crossówki, bardziej do enduro. Widziałaś kiedyś na motocrossie kogoś w handguardsach?
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Brodi
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 148
Rejestracja: pn, 14 lut 2005, 23:34
Motocykl: CRF250, Monster
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wawa/Socho/Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Brodi » pn, 12 gru 2005, 23:03

...ojojo tu byłbym ostrożny, że nikt nie jeżdzi z handbarami... tylko Pastrana, Bartram nawet we freestyleu, Evertsowi sie zdaża (choć nie zawsze), wystarczy objerzeć kilka zdjęć ze startów MX1 albo MX2 i łatwo mozna zauważyć, że prawie połowa zawodników ma handbary.

Chyba lepiej mieć całe palce niż nie mieć zapytaj Mavericka

:wink:
"Only the dead have seen the end of the war" - Plato

"Face your fears. Live your dreams"

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pn, 12 gru 2005, 23:12

Ja też jestem za handbarami,bo przy uderzeniu(ochronki na muchy lub błoto),składają się i miażdzą palce.Niektórzy twierdzą też że bez handbarów można się przy glebie nabić na kierę :? ale to rzadszy przypadek :roll:

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pn, 12 gru 2005, 23:23

Mylimy pojęcia, "wszyscy" motocrossowcy jeżdzą w listkach lub inaczej łopatkach jak u niekórych słyszałem. Słowo handbar, to Polski wymysł. Wystarczy wpisać w wyszukiwarke słowo to, a wyświetlą nam sie kierownice. Poprawne powiedzenie to Handguards [tłumacząc na polski "osłona rąk']

http://www.schraeg-lage.de/content/imag ... schutz.jpg - to są listki

http://www.cyclebuy.com/shopping/enduro ... lector.jpg - to jest handguards, czyli sztywan osłona rąk. Nie wiem czemu w Polsce sie mówi Handbar.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Awatar użytkownika
lulek001
Moderator
Moderator
Posty: 278
Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
Motocykl: CRF 250 R 2009
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lulek001 » wt, 13 gru 2005, 00:06

Wg mnie "handbary" (czyli pełne osłony) są przeznaczone raczej na enduro, bo klamki się nie złamie przy upadku i lepiej chronią ręce przed gałęziami i innymi wystającymi niespodziankami na trasie.

A na motocross to i owszem, zakłada się "listki", bo nie złamią ręki, jak się ześlizgnie po skoku lub na whoopsach. Też trochę chronią jarzma sprzęgla i hamulca przed blotem z poprzedzającego motoru oraz dłonie przed delikatnymi gałęziami.

Taka jest moim zdaniem różnica, mim że oba nazywają się "handguards". A to, że w Polsce nie używa się terminu "handguards" to trudno, może zbyt trudne słowo i ludzim źle się wymiawia.
Nikasil.pl

Autor tematu
natha
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 36
Rejestracja: czw, 10 mar 2005, 13:48
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: natha » wt, 13 gru 2005, 13:15

te "handguardsy" sa typowym komromisem pomiedzy sztywnymi oslonami z alu listwa /ktora moze zmiazdzyc palce lub zblokowac rolgaz wgniatajac sie/ a listkami. Sa pelne, ale cale wykonane z bardzo elastycznego plastiku i nie ukrywam sa po to, by chronic klamki w czasie gleb.
KTM 85 SX 2007

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » wt, 13 gru 2005, 15:02

Najlepiej mieć "handguardy" i " listki" 8) :) Jak się jedzie do lasu to brać te pierwsze ,a na tor listki :wink:

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » wt, 13 gru 2005, 18:31

Ja jestem za listakami, zlookajcie sobie fotki z MŚ Enduro, wszyscy latają w listkach. Handguardsy są już nie modne, chyba, że ktoś oszczędza klamki. Ja latam w listkach już od bardzo dawna i jeszcze nie złamałem klamki.
Serio w zeszłym sezonie ani jednej.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wasze fotki”