KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
-
Autor tematuZenonJR
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: czw, 26 mar 2009, 19:08
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Witam!
Mój Ktm pali teraz dobrze na rozrusznik .Problem był z masa,po przeczyszczeniu połączenia subframa z ramą wszystko Gra
Dzięki Wielkie za pomoc
POZDRAWIAM.
Mój Ktm pali teraz dobrze na rozrusznik .Problem był z masa,po przeczyszczeniu połączenia subframa z ramą wszystko Gra
Dzięki Wielkie za pomoc
POZDRAWIAM.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
jacekz80 Tak mówisz. OK.
Ciekawe kto z was weźmie odpowiedzialność za ewentualne szkody podczas "napraw" wynikające z braku wiedzy użytkownika o podstawowych prawach z zakresu elektryki.
Ps. Nie znam celu, dla którego miałbym tracić czas na zbieranie większej ilości postów.
Koniec tematu o mnie. Jestem ciekaw co zaproponujesz autorowi tematu.
Ciekawe kto z was weźmie odpowiedzialność za ewentualne szkody podczas "napraw" wynikające z braku wiedzy użytkownika o podstawowych prawach z zakresu elektryki.
Ps. Nie znam celu, dla którego miałbym tracić czas na zbieranie większej ilości postów.
Koniec tematu o mnie. Jestem ciekaw co zaproponujesz autorowi tematu.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: czw, 30 gru 2010, 16:44
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
W mojej 530 exc ten sam problem po prostu te akumulatory są za małe i tyle.W czasie kręcenia rozrusznikiem spada napięcie do ok 7,5V i nie ma na iskrę.Ostatnio nawet pan od akumulatorów dał mi jakiś o większym prądzie rozruchu chyba 140A ale i tak jak postoi kilka dni to kręci i nie odpala.Z kopa pali od strzału.Fakt że aku made in china ciekaw jestem czy juasa by coś poprawiła?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 125
- Rejestracja: pt, 17 mar 2006, 16:38
- Motocykl: Łajzi 450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
W puszca filtra, obok akumulatora jest taka kostka z dwoma bezpiecznikami. Są do niej podłączone dwa grube kable na śruby. Zewrzyj te kable np jakimś kluczem lub grubym przewodem i jeśli praca rozrusznika się nie zmieni to nie jest to wina przekaźnika. Sprawdź akumulator podłączając kablami rozruchowymi do jakiegoś auta. Przestawiony rozrząd też powoduje że rozrusznik nie da rady kręcić silnika ale to podaję jako ciekawostkę i dotyczy raczej tylko 525. Masę łatwo sprawdzić łącząc ujemny biegun akumulatora (-) z silnikiem np za pomocą samochodowego kabla rozruchowego.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 42
- Rejestracja: ndz, 24 paź 2010, 19:33
- Motocykl: exc 400
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Jeden problem usunięty, nie zawsze był styk, między masa a subramą.
Pojawił się nowy. Jakimś cudem wypadła mi ta gumowa uszczelka przez którą wchodzi kabel do magneta i wychlapało mi caly olej na gacie i buta. Dobrze że się zoriętowałem bo bym zatar silnik.
Tą gumke wystarczy wszdzić w ten otwór, czy jak wypadła to znaczy że jest uszkodzona i należy zmienić na nowa.
Pojawił się nowy. Jakimś cudem wypadła mi ta gumowa uszczelka przez którą wchodzi kabel do magneta i wychlapało mi caly olej na gacie i buta. Dobrze że się zoriętowałem bo bym zatar silnik.
Tą gumke wystarczy wszdzić w ten otwór, czy jak wypadła to znaczy że jest uszkodzona i należy zmienić na nowa.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Jeśli nie jest uszkodzona mechanicznie to wystarczy porządne usadowienie jej na swoim miejscu.tomekkowalski pisze:Jeden problem usunięty, nie zawsze był styk, między masa a subramą.
Pojawił się nowy. Jakimś cudem wypadła mi ta gumowa uszczelka przez którą wchodzi kabel do magneta i wychlapało mi caly olej na gacie i buta. Dobrze że się zoriętowałem bo bym zatar silnik.
Tą gumke wystarczy wszdzić w ten otwór, czy jak wypadła to znaczy że jest uszkodzona i należy zmienić na nowa.
Takie są właśnie objawy słabego kontaktu masy, podłącz masę aku. bezpośrednio do silnika i zobacz jaki będzie efekt, aku. w tych maszynach nie są zasłabe jeśli wszystko jest OK to zapomina się że ma się kopniaka.maher pisze:W mojej 530 exc ten sam problem po prostu te akumulatory są za małe i tyle.W czasie kręcenia rozrusznikiem spada napięcie do ok 7,5V i nie ma na iskrę.Ostatnio nawet pan od akumulatorów dał mi jakiś o większym prądzie rozruchu chyba 140A ale i tak jak postoi kilka dni to kręci i nie odpala.Z kopa pali od strzału.Fakt że aku made in china ciekaw jestem czy juasa by coś poprawiła?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 140
- Rejestracja: wt, 5 lut 2008, 21:29
- Motocykl: SXF250, SX125,
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Witam,nie moze tam byc zadnego oleju,moze padl ci uszczelniacz pod magnetem,i olej ktory tam sie dostal wypchnal tobie wlasnie ta gumke.sciagnij magneto obejrzyj skad dostal sie tam olej.pzdrtomekkowalski pisze:Jeden problem usunięty, nie zawsze był styk, między masa a subramą.
Pojawił się nowy. Jakimś cudem wypadła mi ta gumowa uszczelka przez którą wchodzi kabel do magneta i wychlapało mi caly olej na gacie i buta. Dobrze że się zoriętowałem bo bym zatar silnik.
Tą gumke wystarczy wszdzić w ten otwór, czy jak wypadła to znaczy że jest uszkodzona i należy zmienić na nowa.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 42
- Rejestracja: ndz, 24 paź 2010, 19:33
- Motocykl: exc 400
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Suchy co ty za głupoty gadasz Przecież magneto i cewki pływają w oleju
Należy się zastanowić dlaczego owa gumka wypadła.
Należy się zastanowić dlaczego owa gumka wypadła.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 42
- Rejestracja: ndz, 24 paź 2010, 19:33
- Motocykl: exc 400
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Wydaje mi się że przy glebie, zachaczyłem kablem o jakiś patyk i się wyrwała.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 140
- Rejestracja: wt, 5 lut 2008, 21:29
- Motocykl: SXF250, SX125,
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Majster128 pisze:Suchy co ty za głupoty gadasz Przecież magneto i cewki pływają w oleju
Należy się zastanowić dlaczego owa gumka wypadła.
Witam,majsterek jedyne co plywa w oleju i ty o tym wiesz to chyba pączki ,w tym ktm exc 400 02 r magneto jest suche,jezeli kiedykolwiek rozbierzesz taki silnik to pochwal sie tym na forum,a narazie to proponuje czytac posty i odpowiedzi,moze chcesz zeby gosciu zrobil zdjecie,lub ustawil przerwe na swiecy?wiec jezeli nie jestes na 100% czegos pewny to nie pisz, bo wprowadzasz chlopakow w blad i robisz z siebie i...... ,wlasnie w tym temacie sie otworzyles i pokazales ze wiedze to ty masz ale znikoma i tylko teoretyczna,sorki ale juz nie wytrzymalem.takze uwazaj co piszesz bo kasztanisz to forum i wprowadzasz nieswiadomych ludzi w kanal..pzdr
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Niestety Suchy magneto w silnikach RFS pływa w oleju, z resztą zaraz pod magnetem jest zębatka napędowa rozrządu więc MUSI to wszystko być smarowane.SUCHY95 pisze:Majster128 pisze:Suchy co ty za głupoty gadasz Przecież magneto i cewki pływają w oleju
Należy się zastanowić dlaczego owa gumka wypadła.
Witam,majsterek jedyne co plywa w oleju i ty o tym wiesz to chyba pączki ,w tym ktm exc 400 02 r magneto jest suche,jezeli kiedykolwiek rozbierzesz taki silnik to pochwal sie tym na forum,a narazie to proponuje czytac posty i odpowiedzi,moze chcesz zeby gosciu zrobil zdjecie,lub ustawil przerwe na swiecy?wiec jezeli nie jestes na 100% czegos pewny to nie pisz, bo wprowadzasz chlopakow w blad i robisz z siebie i...... ,wlasnie w tym temacie sie otworzyles i pokazales ze wiedze to ty masz ale znikoma i tylko teoretyczna,sorki ale juz nie wytrzymalem.takze uwazaj co piszesz bo kasztanisz to forum i wprowadzasz nieswiadomych ludzi w kanal..pzdr