KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
-
Autor tematuZenonJR
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: czw, 26 mar 2009, 19:08
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Witam Mam Problem z Moim KTM 400 EXC 02r. z odpalaniem na rozrusznik
Wymieniłem wczoraj w nim NOWY akumulator ŻELOWY WPX5L-BS .Motocykl odpalił od szczała wszystko było OK do momentu gdy odstawiłem KTM-a na 2-3 godz. Potem Zaczęły się problemy - próbowałem go odpalić, rozrusznik kręcił strasznie marnie z oporami,po jakimś czasie odpalił.Zgasiłem go na moment,a tu już było tylko stukanie (pykk,pykk") z pod siedzenia i już nie obrócił rozrusznik
Za pomoc z góry dziękuję.
Wymieniłem wczoraj w nim NOWY akumulator ŻELOWY WPX5L-BS .Motocykl odpalił od szczała wszystko było OK do momentu gdy odstawiłem KTM-a na 2-3 godz. Potem Zaczęły się problemy - próbowałem go odpalić, rozrusznik kręcił strasznie marnie z oporami,po jakimś czasie odpalił.Zgasiłem go na moment,a tu już było tylko stukanie (pykk,pykk") z pod siedzenia i już nie obrócił rozrusznik
Za pomoc z góry dziękuję.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 386
- Rejestracja: ndz, 28 cze 2009, 16:23
- Motocykl: '05 YZ 250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Zagwiździe
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Nie masz gdzieś zwarcia w elektryce? Możliwe, ze kradnie Ci prąd na lewo i aku przez to po prostu sie rozładowuje.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 22
- Rejestracja: wt, 6 sty 2009, 18:08
- Motocykl: YZ 250 F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: truskaw
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Witam.Prawdopodobnie masz problem z rozrusznikiem może być mieć zwarcie (przetarcie na masę),lub brudny w środku opiłki miedziane co robi też efekt zwarcia,albo wywalone łożyska i wirnik nie pracuje w osi.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Witaj,
Sprawdź czy masz ładowanie na przewodach idących do akumulatora. Jeżeli prąd będzie wynosił ok. 13,5V to jest dobrze. Warto również sprawdzić to, co koledzy wyżej napisali - izolacje na kablach, masowanie do ramy oraz wszelkie połączenia. W najgorszym przypadku rozrusznik do regeneracji (jeżeli to możliwe) lub regeneracja stojana (cewki prądowej). Spróbuj podłączyć rozrusznik bezpośrednio do akumulatora i zobacz czy działa prawidłowo. Pozdrawiam.
Sprawdź czy masz ładowanie na przewodach idących do akumulatora. Jeżeli prąd będzie wynosił ok. 13,5V to jest dobrze. Warto również sprawdzić to, co koledzy wyżej napisali - izolacje na kablach, masowanie do ramy oraz wszelkie połączenia. W najgorszym przypadku rozrusznik do regeneracji (jeżeli to możliwe) lub regeneracja stojana (cewki prądowej). Spróbuj podłączyć rozrusznik bezpośrednio do akumulatora i zobacz czy działa prawidłowo. Pozdrawiam.
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 204
- Rejestracja: ndz, 4 paź 2009, 14:20
- Motocykl: Honda XR 600
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: 3-miasto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Kolega ostatnio w dr 350 z rozrusznikiem spalił totalnie rozrusznik tzn miał gdzieś zwarcie na instalacji i rozrusznik podczas jazdy mu załączyło no i wiadomo lipa.Ale nie oto chodzi wykręcił rozrusznik zaniósł do warsztatu specjalizującego się w naprawach regeneracji rozruszników i mu go zrobili fakt nie chodzi jak wcześniej ale działa :drinkers: zapłacił za regeneracje 250zł, ja parę lat temu zaniosłem do nich też popsuty rozrusznik od maszyny budowlanej i też go zrobili ale cena była 2x wyższa. Czyli dla polaka nie ma rzeczy nie możliwych a ktoś mi kiedyś mówił że nie można 1 rzeczy zrobić: zapytałem jakiej ,otworzyć parasola w :butthead: jednak nie powiedział jakiej wielkości bo odważny by spróbował z parasolką od drinka hehehehehehe
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Problem może wynikać ze słabego kontaktu masy aku. która jest przykręcona do subframa, sbróbuj masę aku. połączyć bezpośrednio do głównej ramy i zobacz jaki będzie efekt. Miałem podobny przypadek po przeczyszczeniu połączenia subframa z ramą problem ustąpił.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 42
- Rejestracja: ndz, 24 paź 2010, 19:33
- Motocykl: exc 400
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Witam.
subframa co to takiego.
Ja również mam problem z rozrusznikiem w exc, aku naładowany na maxa a z pod kanapy tylko pyk pyk.
Macie jakiś pomysł gdzie szukać usterki.
subframa co to takiego.
Ja również mam problem z rozrusznikiem w exc, aku naładowany na maxa a z pod kanapy tylko pyk pyk.
Macie jakiś pomysł gdzie szukać usterki.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Subframe czyli przekładają łopatologicznie na Polskie "podrama" ,chodzi o aluminiowy stelaż dokręcany do ramy głównej do którego mocowane są siedzenie, airbox (powietrzne podełko ), wydech ,plastiki i parę innych dupereli, w EXC masa aku jest mocowana właśnie do sub.. wróc "podramy" :rolleyes: jeśli sub-podrama ma słaby kontakt z główną to mamy problemy z odpalaniem na elektrokopajsa . W twoim przypadku albo klemy są słabo dokręcone albo przekaźnik jest kaput (martwy ) , ewentualnie problemy właśnie z kontaktem na linji rama główna-subframopodrama.tomekkowalski pisze:Witam.
subframa co to takiego.
Ja również mam problem z rozrusznikiem w exc, aku naładowany na maxa a z pod kanapy tylko pyk pyk.
Macie jakiś pomysł gdzie szukać usterki.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Podsumowując:
Sprawdź wszystko.
Masę, klemy i inne przewody.
Napięcie ładowania.
Przekaźnik.
Wyczyść rozrusznik.
Na końcu koniecznie napisz jakie były efekty naprawy.
Sprawdź wszystko.
Masę, klemy i inne przewody.
Napięcie ładowania.
Przekaźnik.
Wyczyść rozrusznik.
Na końcu koniecznie napisz jakie były efekty naprawy.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 42
- Rejestracja: ndz, 24 paź 2010, 19:33
- Motocykl: exc 400
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Dzieki za poradę.
Ładowanie mam, sprawdzałem jakieś 13,6
W sob. będę sprawdzał reszte.
Może śmieszne pytanie ale świeży jestem w temacie.
Gdzie szukaś przekażnika?
Pozdro.
Ładowanie mam, sprawdzałem jakieś 13,6
W sob. będę sprawdzał reszte.
Może śmieszne pytanie ale świeży jestem w temacie.
Gdzie szukaś przekażnika?
Pozdro.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Jeśli nie wiesz jak znaleźć przekaźnik, to nie wiesz też jak go sprawdzić. Bezpieczniej będzie gdy oddasz moto do elektryka samochodowego.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: pn, 19 sty 2009, 16:19
- Motocykl: CRF 250R 2007r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM EXC 400 problemy z odpaleniem
Majster128 zastanów się po co w ogóle jest forum!Musiałem to napisac,bo za duzo jest juz ciebie na forum,a za wiele nie wnosisz do tematów. :axe: .Nie odpowiadasz na pytania konkretnie tylko piszesz jakieś bzdury typu;Jeśli nie wiesz jak znaleźć przekaźnik, to nie wiesz też jak go sprawdzić. Bezpieczniej będzie gdy oddasz moto do elektryka samochodowego.Majster128 pisze:Jeśli nie wiesz jak znaleźć przekaźnik, to nie wiesz też jak go sprawdzić. Bezpieczniej będzie gdy oddasz moto do elektryka samochodowego.
Przestań w końcu NABIJAC SOBIE POSTY żenującymi odpowiedziami, tylko zacznij pomagac innym! :finga: