Husqvarna te 610 problem z lagą
-
Autor tematudtfuns
- Mistrz prostej
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz, 24 maja 2009, 21:12
- Motocykl: DR-z 400 E
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: ok. wałbrzycha
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Husqvarna te 610 problem z lagą
Siemka pisze w imieniu kolegi i opisze wam wszystko od poczatku co i jak wiec tak w husce ciekło z jednej lagi wiec wzioł sie za wymiane uszczelniaczy i rozebrał i chciał wymienic w lagach olej okazało że go juz nie było .... zalal nowego załozył nowe uszczelniacze i sie okazało że jedna laga chodzi ładnie a druga nie amortyzuje tzn. nie tłumi co może byc tego przyczyna?? Pozdro
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
- Motocykl: co miesiac inny ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna te 610 problem z lagą
jesli panewki i rury nosne nie byly przytarte to prawdopodobnie regulacje masz ustawione w jednej inaczej a drugiej inaczej tzn chodzi mi o odbicie ustaw kliki w tych samych pozycjach na jednej i drugiej ladze
w niektorych huskach jedna laga odpowiadama za tlumienie a druga za kompresje ale nie pamietam w jakich modelach
w niektorych huskach jedna laga odpowiadama za tlumienie a druga za kompresje ale nie pamietam w jakich modelach
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Husqvarna te 610 problem z lagą
Piszesz chaotycznie.
Jaki olej i w jakiej ilości twój kolega wlał do lagi?
Która działa dobrze, a która nie ?jedna laga chodzi ładnie a druga nie amortyzuje tzn. nie tłumi co może byc tego przyczyna??
Jaki olej i w jakiej ilości twój kolega wlał do lagi?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Husqvarna te 610 problem z lagą
Z tego co pamiętam, to w Magnumach Marzocchi 50 mm, ale klasycznych, jest rozdzielona funkcja compression i rebound. Jedna laga to kompresja, druga odbicie. I WP Extreme klasyczne też tak mają.
-
Autor tematudtfuns
- Mistrz prostej
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz, 24 maja 2009, 21:12
- Motocykl: DR-z 400 E
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: ok. wałbrzycha
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna te 610 problem z lagą
Jeżeli chodzi oto czy są porysowane to nie, a regulacje są wmotocyklecross pisze:jesli panewki i rury nosne nie byly przytarte to
prawdopodobnie regulacje masz ustawione w jednej inaczej a drugiej
inaczej tzn chodzi mi o odbicie ustaw kliki w tych samych pozycjach na
jednej i drugiej ladze
porządku, tak samo ustawione.
Źle działa ta po lewej(jak się siedzi na motorze), tzn. ta na którejMajster128 pisze:Która działa dobrze, a która nie ?
Jaki olej i w jakiej ilości twój kolega wlał do lagi?
jest zacisk, oleju zostało nalane 0,525 niby według tej instrukcji:
http://bmanual.com/Husqvarna-TE-410-610 ... anual.html
Olej był taki:
http://allegro.pl/ir-uszczelniacze-olej ... 15816.html
A jak ktoś wie ile powinno się tego lać to niech podpowie bo ja nie
jestem pewien.
Niestety nie wiem co to są za lagi bo za wiele na nich nie jestBartekJ pisze:Z tego co pamiętam, to w Magnumach Marzocchi 50 mm, ale
klasycznych, jest rozdzielona funkcja compression i rebound. Jedna laga
to kompresja, druga odbicie. I WP Extreme klasyczne też tak mają.
napisane,a z resztą sami zobaczcie może ktoś je rozpozna:
http://patrz.pl/zdjecia/id/1126417 |
http://patrz.pl/zdjecia/id/1126416 -2 fotki.Dodam że w
środku różniły się od siebie tak bardzo, że aż byłem zdziwiony,ale
wyglądały na oryginalne.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 17
- Rejestracja: ndz, 24 paź 2010, 22:46
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna te 610 problem z lagą
Jeżeli wcześniej nie było oleju w ladze , to nie ma się co dziwić że się zatarła. Teraz najlepiej wymienić cały dolny element(jeżeli to USD) + tulejki ślizgowe.
Zobacz czy się czasem dolny element chromowany w niektórych miejscach pod wpływem słońca nie świeci na różowo/niebiesko. Jeżeli tak, to na 100% laga zatarta.
Zobacz czy się czasem dolny element chromowany w niektórych miejscach pod wpływem słońca nie świeci na różowo/niebiesko. Jeżeli tak, to na 100% laga zatarta.
MAXMOTORSPORTS <- Wejdź(części, odzież MX, sprzęt RTV)